fallback

$1,2 млн. е цената на първата Acura NSX

Суперавтомобилът бе продаден на търг на Barrett-Jackson

Възродената суперкола NSX вече се продава в САЩ срещу около 150 000 долара. Първият произведен екземпляр от модела обаче бе продаден за приблизително 8 пъти по-висока сума. Снимка: Ройтерс На търг на Barrett-Jackson през уикенда наддаванията за модела с номер на шаси #001 достигнаха 1,2 млн. долара. Финалният залог направи Рик Хендрик, собственик на отбор в NASCAR и бивш състезател в тези серии. Хендрик има богата колекция от коли, като повечето от тях са или първи издания, или последни. Такива автомобили са особено търсени, като цената им расте с всяка изминала година. Сред най-новите придобивки на американеца са първият произведен Corvette Z06 Coupe от 2015 г. (1 млн. долара), първият Corvette от 2014 г. (1,1 млн. долара), първото Camaro ZL1 от 2012 г. (250 000 долара) и последното BMW M5 “30 Jahre”(700 000 долара). Също като при изброените горе автомобили, платената за първата Acura NSX сума ще отиде за благотворителност, сочи информацията на аукционната къща Barrett-Jackson. Второто поколение на Acura NSX, което ще се продава в Европа под марката Honda, използва хибриден задвижващ агрегат. В неговата основа е специално разработен 3,5-литров туин-турбо V6 двигател с 507 к.с. и 550 Нм. Той работи с 9-степенната автоматична скоростна кутия с два съединителя, като е подпомаган от електромотор с мощност 47 к.с. Силовият агрегат разполага с още два електромотора, които са разположени между предните колела. Те се захранват от комплект литиево-йонни батерии. Така в крайна сметка хибридната система със задвижване 4х4 - Sport Hybrid Super Handling All-Wheel Drive, разполага с общо 580 к.с. и 644 Нм. Всичко това позволява на колата, чието общо тегло е 1725 кг., да ускорява от 0 до 100 км/ч за около 3 секунди. Максималната скорост на автомобила е 307 км/ч, разкриват от компанията производител. Цените на модела в САЩ започват от 156 000 долара, като натъпкан с всички опции екземпляр струва не повече от 205 700 долара.

fallback
  • #27
    Анонимен ( преди 8 години )
    Защо обясняваш че са 3-ти по продажби и то с ръст който и големите фирми нямат.За да не казваш че спекулирам с кризата ето подробно по години и пазарен дял. Аз ръст не виждам2007311.8011,99%2008264.0091,83%2009261.4411,79%2010201.8291,45%2011163.9481,18%2012140.5791,12%2013139.6381,14%2014132.5791,02%2015130.8080,93%
  • #26
    Leech ( преди 8 години )
    Много ти е лесно да сравняваш с годините преди кризата. Написах ти ясно и точно, че става дума за ръст спрямо 2014 г. Кое не разбра? Да не си милиционер и да се налага да повтарям по два пъти?Само продажбите на Клио са 290 хил. Та... провери си източниците.Хайде със здраве! :)
  • #25
    до Leech ( преди 8 години )
    Я пак, кое място казваш, какъв ръст. И това в Европа казваш. На мен 130 хил продажби за 2015 (при пик от 310 хил през 2007), не ми изглежда нито като 3-то място нито като ръст на продажбите
  • #24
    Автор ( преди 8 години )
    Ако сте изгледали клипчето което постнах по доло и не го асимилирате правилно...сте просто едни зомбита.... тази кола има визия и интериор...но за жалост не е добра... и това е мнението на хора който се занимават с коли...а тук спецовете сте просто профани
  • #23
    Leech ( преди 8 години )
    На трето място по продажби в Европа и с над 10% ръст на продажбите спрямо 2014 г. Това ако е кретане на опашката...
  • #22
    Анонимен ( преди 8 години )
    И това японско чудо на техниката е създадено и сглобено от американци. С главен инженер типичния японец Тед Клаус
  • #21
    до личо селяндура ( преди 8 години )
    това 79та миналия или по-миналия век е било? че сега рено крета на опашката почти във всичко.
  • #20
    Анонимен ( преди 8 години )
    Японското чудо на провала един вид го разбрах!
  • #19
    Avtor ( преди 8 години )
    https://***.youtube.com/watch?v=GUDLUSqfqxgei tova e za minusa
  • #18
    Автор ( преди 8 години )
    Гледах един клип... мисля,че бе от топ геар за тази кола... за тези пари...по добре се застреляйте...толкова мн я оплюха...че няма на къде...едно голямп компютърно недоразомение...визията и интериора са покартително красиви...но като автомобил... :( тъжно
fallback
Последни