fallback

Nissan се оттегля от клас LMP1 на WEC

Причината е невъзможност да се изпълнят заложените цели

Nissan се оттегля от FIA World Endurance Championship от следващия сезон, поради невъзможност да изпълни заложените цели, съобщават от японската компания.През изминалата година Nissan представи най-новия си състезателен автомобил с предно разположение на двигателя GT-R LM NISMO. Японците обаче пропуснаха първите два кръга, отделяйки повече време за подготовка за легендарните 24 часа на Льо Ман. Въпреки това, GT-R LM NISMO не успя да се справи със своите конкуренти - Audi, Porsche и Toyota, и се квалифицира с 25 секунди след тях, като не завоюва и място на подиума. Това бе разочарование за марката, която след това се оттегли от останалата част от WEC. Архитектът на проекта - Дарън Кокс, пък напусна японската компания веднага след това. От Nissan обаче уверяват, че ангажираността на компанията към моторните спортове ще продължи, като са замислени нови различни програми за двигатели от нововъведения клас LMP3.

"Включихме се в тази надпревара, за да се борим за челните места в класирането. Работихме усилено, но в крайна сметка достигнахме до заключението, че няма да можем да постигнем амбициозните си цели, поради което взехме решение да се съсредоточим върху развитието на други аспекти от състезателната ни програма. Състезанията са в нашето ДНК, Nissan има славна състезателна история, която имаме амбицията да продължим", се казва в съобщението от компанията.

Тагове: Nissan gt-r lm nismo
fallback
  • #14
    Анонимен ( преди 9 години )
    Ярославе, те четенето го могат, ама с мисленето са зле. Хайтов беше космополит. А тука и само си мерят спагетите ;)
  • #13
    yaroslav_stanchev ( преди 9 години )
    "Едно е да ти се иска,друго е да можеш,а пък е трето и четвърто да го направиш".Да бяха прочели "Диви разкази" на Хайтов и нямаше да се занимават с "дивотии".
  • #12
    Анонимен ( преди 9 години )
    Същото очаквам и от хохда 2016, най- късно 2017 година - оттеглянето им от Формула 1....който може, го може, това е положението! А джапанките напоследък са големи неможачи!
  • #11
    Анонимен ( преди 9 години )
    въздухът по-върховете е разреденТака е, особено в главата ти е доста рядък, почти като вакум е, като изключим фините частици и азотни окиси от дизела ТДИ, който ти е любим.
  • #10
    Анонимен ( преди 9 години )
    Това е директно признание от японска страна че НЕ могат да се справят с Германската инжинерна мисъл щом се отнася до спортни автомобили , мисля споровете кой прави по-добрите спортни коли за приключен...на всичкото отгоре и Рено е там и пак нищо...Мерцедес-Ф1 , VW-WRC , WEC-Audi..."въздухът по-върховете е разреден , само най-добрите оцеляват"
  • #9
    Анонимен ( преди 9 години )
    Дошльовец, щом за теб ГТ-Р е куц кон, чудя се каква ли бегачка караш? Сигурно още не са е проектирали! Хайде, като излезе тази бегачка, успееш да си е купиш в което не се съмнявам, като те знам, че си мултимилонера на форума, тогава да казваш за една от най-бързите коли на планетата, че е куц кон! Става ли!
  • #8
    Анонимен ( преди 9 години )
    Тия голям го вадиха, помня как го хвалиха това недоразумение дето му викат автомобил, едва ли не революция щяха да правят и накрая на пистата ги смазаха и ги върнаха в първи клас. Наляха една камара пари за тотално грешна концепция.
  • #7
    до ili ( преди 9 години )
    Визирах крайното класиране във WEC.Но ти си абсолютно прав - на Льо Ман Ауди и Порше са недостжими.
  • #6
    Анонимен ( преди 9 години )
    с това предно предаване няма как да направят кола да печели :Д
  • #5
    ili ( преди 9 години )
    Колега Тойота все още нямат победа в Лю Ман
fallback
Последни