Вече видяхме редица тунинг проекти, базирани на върховата хибридна кола на BMW. Те обаче засягат най-вече дизайна на модела. Германците от Gabura Racing Technologies предприеха съвсем различен подход, съсредоточавайки се върху задвижващата система на i8.
Базираната в Мюнхен тунинг компания не е оптимизирала хибридната система на модела. Бензиновият мотор с три цилиндъра и електромоторите са били отстранени, като на тяхно място е поставен двигателят от последното М6.
Моторът с обем 4,4 литра е получил и доработка от Alpina, която му доставя допълнителни 200 к.с. Конкретна информация за мощността липсва, но вероятно тя достига 800 к.с., тъй като най-силната версия на BMW М6 - Competition, разполага с 600 к.с.
Двигателят V8 е куплиран с нова секвенциална трансмисия с 6 степени, разположена пред задния мост на i8. Задвижването е към задните колела.
Gabura Racing Technologies не дава информация за динамичните показатели на автомобила. Можем обаче да бъдем сигурни, че те ще са впечатляващи, тъй като серийният i8, разполагащ с мощност от 362 к.с., ускорява от 0 до 100 км/час за само 4,4 сек.
Проектът на германската тунинг компания все още не е напълно завършен. Това трябва да стане през идните месеци, когато ще бъдат разкрити всички подробности, включително цената на преработката.