fallback

Daimler го закъса за двигатели V12

Германците увеличават производството на моторите за AMG версиите

Германският концерн Daimler изпитва сериозен недостиг на двигатели за моделите на подразделението Mercedes-AMG, съобщава Automotive News. По тази причина производството на моторите V12 biturbo ще бъде преместено от завода в Афалтербах в Манхайм.Снимка: РойтерсОсновната причина за появилия се проблем е големият брой поръчки, които Mercedes-Benz получава за спортните си модели. В същото време двигателите за тях не се произвеждат на конвейер, както останалите, а се сглобяват на ръка.Принципът е „един майстор – един мотор”, което прави процеса доста бавен. В компанията обаче не смятат да променят това въпреки растящите темпове на производство и за целта отварят нов филиал за сглобяване на двигателите. Той ще бъде в Манхайм, който е отдалечен на 100 км от основния завод в Алтенбах.В новото предприятие от февруари 2016 г. ще стартира производството на 6,0-литровия V12 biturbo, който се поставя на моделите Mercedes-AMG S 65, S 65 Coupe, G 65 и SL 65. В съвсем скоро време този двигател ще стане част и от хибриден агрегат, което ще позволи бъдещите спортни модели на марката да си съперничат с коли като Koenigsegg Regera, Ferrari LaFerrari и McLaren P1. 

Тагове: Mercedes-AMG
fallback
  • #14
    Анонимен ( преди 8 години )
    Не е по темата, но в отговор на коментара под мен. Значи Разликата между Е-класа и С- класа като усещане за шофиране, комфорт и изобщо за нещо различно почти намя. Както и между Е-класа и Пета серия и А6, усещането е за сходен автомобил, малко по-добър от Пасат примерно.Обаче подкарайте ЕС-класа, тука сте в нещо коренно различно, няма такъв автомобил. Усещането е че караш нещо което е далеч, далеч над обикновенните коли. А разликата в парите не е чак толкова голяма. Може би са имали това предвид
  • #13
    Кольо Камиона ( преди 8 години )
    Един приятел българин, живее в Америка, искаше да си купи кола за тук и се беше спрял на Мерцедес Е-класа. Всички го разубеждаваха и го съветваха да си купи ЕС-класа. Основният аргумент беше: "Брато, секи като те види ше си помисли - гле'й го тоя, уж от Америка а нема пари за Ес-класа, баси ***"
  • #12
    дай Боже .. ( преди 8 години )
    всекиму такава "закъсация"! Мерц и всичко останало!
  • #11
    ... ( преди 8 години )
    Е ... кое е екологично и кое не , това е въпрос на гледна точка. За някой този двигател е по екологичен от всеки дизел,за други еко са само хибридите,а за трети дизел с евро4,5,6 е по-еко и от останалите.Каде е истината? За мен може би най-перспективни са водородните клетки. Но екологията се замърсява основно от други фактори,различни от леките автомобили. Някой лицемерничат с уж най-строги мерки за вредните емисий, а отбягват соговорките от Киото например..
  • #10
    Анонимен ( преди 8 години )
    И ще ми разправят някой хора, че народа вече мислел за екология. Който има възможност да си купи и поддържа голям двигател си го поръчва и изобщо не поглежда еко-меко. Не че подкрепям ама всеки си гледа кефа. Кефа а не екология, за това трябва да изкочат много мотели от типа Тесла, за да миряса тоя народ.
  • #9
    Анонимен ( преди 8 години )
    "..отвори мобилето и ще се учудиш колко S350та с 63/65 AMG пакети има, точно W222 ..:Може..може..наистина! :)
  • #8
    Анонимен ( преди 8 години )
    отвори мобилето и ще се учудиш колко S350та с 63/65 AMG пакети има, точно W222
  • #7
    Анонимен ( преди 8 години )
    ooo колега да..това е масово на (W221)..преди фейслифтът..Аз говоря за новата (W222)..всяка трета е 63 AMG! Вижте като излезна новата Х5, всяка втора е 4.0d (няма 3.0d..."играе се на дебело само")! 50d има повече от 3.0d. а назовата 2.5d аз НЕ СЪМ ВИЖДАЛ ДОСЕГА В БГ, КАКТО И КАТО ИЗЛЕЗНА S 250 dizel (W221)
  • #6
    Анонимен ( преди 8 години )
    Да, пълно е със дизеляци базов модел ама с AMG оптики, огромни джанти и пластмасови брембо "апарати" :)))
  • #5
    Анонимен ( преди 8 години )
    V 12 , но атмосферен за мен е най-добрия
fallback
Последни