fallback

САЩ уличи и 3.0 TDI на VW

Агрегатът отделя до 9 пъти повече вредни емисии

Примката около концерна Volkswagen се затегна, след като късно снощи Федералната агенция за защита на околната среда на САЩ (EPA) уличи още един дизелов двигател на германците. Това е популярният 3.0 TDI, поставян както на модели на Volkswagen, така и на Audi и Porsche. Снимка: Ройтерс 3,0-литровият дизелов V6 двигател на Volkswagen AG също използва манипулиращ софтуер. Такъв агрегат се поставя на редица модели, включително Volkswagen Touareg от моделна година 2014, Porsche Cayenne от моделна година 2015, както и моделите на Audi от моделна година 2016 - A6, A7, A8 / A8 L и Q5, сочи информацията на EPA "Volkswagen е инсталирал софтуер в електронния модул на агрегата, който сработва при включването на устройство за измерване на вредните емисии. При такъв федерален тест, агрегатът мигновено започва да работи в режим, при който отделя позволените от закона нива на вредни емисии (азотен окис / NOx). Само секунда, след като откачим системата за измерване, двигателят се връща в обичайния си режим на работа, при който емисиите на азотен окис скачат с до 9 пъти над позволеното", се казва в съобщението на EPA. Най-малко 10 000 леки коли с този агрегат са реализирани на пазара на САЩ от 2014 година насам, когато е бил въведен моторът, твърдят от EPA.От Volkswagen отричат да са поставяли такъв софтуер на 3,0-литровия TDI мотор, съобщава Ройтерс. Припомняме, че Volkswagen вече обяви сервизна акция за моторите, в които бе открито такова устройство. Това са общо 11 млн. коли в света, оборудвани с двигателите 1,2 TDI, 1,6 TDI или 2,0 TDI, всички от семейството EA189 (Евро5). Концернът, който миналата седмица обяви първата си тримесечна загуба от 15 години насам, е изправен и пред сериозни глоби, като анализатори прогнозират, че скандалът може да коства до 78 млрд. евро.

Тагове: volkswagen group 3.0 tdi
fallback
  • #15
    Дошо ( преди 9 години )
    Да бяха ме попитали, щях да им отворя очите преди 5 години.Нищо, важното е, че са на прав път и са стигнали до истината със собствени усилия.Интересно ми е обаче как фенчетата им не вдяват.От цял свят вече им наливат информация и доказателства в главите(нали на мен не вярват) и те пак не возприемат.Много е зле работата там.Ще излезе напълно коректо твърдението, че фе на СОЦваген е диагноза.
  • #14
    Анонимен ( преди 9 години )
    в момента дизела има предимство в цената спрямо бензина. по амлки са му акцизите. в Ес това достига 15 цента. в БГ е 7ст. скоро ще стане обратно, а може и още по зле за дизелите. та който иска да си взема 3.0 тди...
  • #13
    Анонимен ( преди 9 години )
    Ах, колко жалко е да си фауве - фенче...
  • #12
    мошенници ( преди 9 години )
    Истината май се оказа доста неприятна... май германците се оказаха лицемерни мошенници. Необходимо е само да си припомним и кампанията за слънчева енергия спонсорирана от нас и осъществявана предимно от немски производители. Сега имаме фалирала енергетика и цели градове се топлят на дърва заради цената на тока!?
  • #11
    NOx vs SO2 ( преди 9 години )
    Да кажеш, че азотните оксиди не е фактор е доста ... наивно. Лошото на тези азотни оксиди е, че действат локално. Освен, че са канцерогенни, това е цитат от шикипедиа: "Високото съдържание на азотни оксиди в атмосферата предизвиква сериозни екологични проблеми - киселинни дъждове и смог." Да са ти честити киселинните дъждове RRS :-)
  • #10
    до ррегъз43 ( преди 9 години )
    ти не правиш разлика между кола и спрял куфар ама се изказваш нали? Толкова си смешен че няма накъде..."могъщия"... :))))
  • #9
    RRE S3 ( преди 9 години )
    Abe vie pravite li razlika kakvo e NO i kskvo CO2.V rvropa NO ne e nikakav factor.Tozi skandal e politi4eski i ni6to drugo.Samo me nadahvat da si vzema edno Q7 s moga6tia 3.0 TDI
  • #8
    x ( преди 9 години )
    Аз пак казвам , че не ги защитавам харесвам БМВ и МЕРЦЕДЕС.На мен също не ми харесват техните ненадеждни коли, но как си обеснявате факта че по улиците постоянно ФВ и АУДИ?
  • #7
    Анонимен ( преди 9 години )
    Още лш има защитници на тия водолази ВАГ?
  • #6
    Анонимен ( преди 9 години )
    Ами като знам колко им струват дюзите на тия двигатели, а те им умират на около 150 000 км. макс - за ауди е около 12500 ... Ся при тия цифри само мисля, че другите проблеми не е нужно да ги споменаваме, за да се види колко са "надеждни". Колко са екологични всички разбрахме ...Просто умните хора още от 10-15 години си знаят, че ВАГ са изключителни мошеници и *** - плащаш много за по-ниско качество, а и замърсяваш и тровиш всичко живо .. Страшни "комплименти" за подобни компании..
fallback
Последни