fallback

САЩ уличи и 3.0 TDI на VW

Агрегатът отделя до 9 пъти повече вредни емисии

Примката около концерна Volkswagen се затегна, след като късно снощи Федералната агенция за защита на околната среда на САЩ (EPA) уличи още един дизелов двигател на германците. Това е популярният 3.0 TDI, поставян както на модели на Volkswagen, така и на Audi и Porsche. Снимка: Ройтерс 3,0-литровият дизелов V6 двигател на Volkswagen AG също използва манипулиращ софтуер. Такъв агрегат се поставя на редица модели, включително Volkswagen Touareg от моделна година 2014, Porsche Cayenne от моделна година 2015, както и моделите на Audi от моделна година 2016 - A6, A7, A8 / A8 L и Q5, сочи информацията на EPA "Volkswagen е инсталирал софтуер в електронния модул на агрегата, който сработва при включването на устройство за измерване на вредните емисии. При такъв федерален тест, агрегатът мигновено започва да работи в режим, при който отделя позволените от закона нива на вредни емисии (азотен окис / NOx). Само секунда, след като откачим системата за измерване, двигателят се връща в обичайния си режим на работа, при който емисиите на азотен окис скачат с до 9 пъти над позволеното", се казва в съобщението на EPA. Най-малко 10 000 леки коли с този агрегат са реализирани на пазара на САЩ от 2014 година насам, когато е бил въведен моторът, твърдят от EPA.От Volkswagen отричат да са поставяли такъв софтуер на 3,0-литровия TDI мотор, съобщава Ройтерс. Припомняме, че Volkswagen вече обяви сервизна акция за моторите, в които бе открито такова устройство. Това са общо 11 млн. коли в света, оборудвани с двигателите 1,2 TDI, 1,6 TDI или 2,0 TDI, всички от семейството EA189 (Евро5). Концернът, който миналата седмица обяви първата си тримесечна загуба от 15 години насам, е изправен и пред сериозни глоби, като анализатори прогнозират, че скандалът може да коства до 78 млрд. евро.

Тагове: volkswagen group 3.0 tdi
fallback
  • #35
    Кой лъже? ( преди 9 години )
    САЩ са ги уличили, а ВАГ отричат! Кой лъже според вас? Аз залагам на ВАГ, че отново лъжат и се мъчат да замажат нещата. С последни сили драпат да се измъкнат. Ако Меркел не им налее милиарди, едва ли ще изплуват някога. Така става с държавните компании...
  • #34
    Анонимен ( преди 9 години )
    Как 12 бона за дюзи за Ауди бре? Че то трябва да си луд да си го купиш..Алеее, тея са мега зле!!!!!!
  • #33
    Анонимен ( преди 9 години )
    Къде тръгна да сравняваш NOx емисиите на бензиновите двигатели с тези на дизелите? Та те са в стотици пъти разлика бе моето момче. Да не говорим, че "даунсайзинга" ти се прави за сметка на слагането на турбокомпресор, който работи обикновено при по-ниска компресия и с по-голямо количество кислород. Дай ся друга теория в защита на ВАГ да оборим и нея!По-добре бензинов мотор 2.0 с 2 литра разход повече и без смок и финни прахови частици в дробовете, отколкото гаден дизел!
  • #32
    !!! ( преди 9 години )
    "Проблема на съвременните дизели е че ряботят на много висока компресия,..."Това е проблемът на "съременните" дизели на Вуртсваген, не слагай под общ знаменател и останалите производители!
  • #31
    Анонимен ( преди 9 години )
    затова ли в автосервиз за 2.5 и 3.0 тди легенди се носят
  • #30
    none ( преди 9 години )
    ФВ не са платили за лобизъм достатъчно ;))). В САЩ е екологично да караш пикап с V8 бензин и разход 20 на 100, но е неекологично да караш дизел с разход от 5 на 100. Смях :))). Иначе 3.0 TDI им е един от най-добрите двигатели на ФВ и си има кончета да тичат ...
  • #29
    ... ( преди 9 години )
    Проблема на съвременните дизели е че ряботят на много висока компресия, и в процеса на горене се изгаря повече количество кислород при което се отделя повече NOx,такава е тенденцията и с новите бензинови мотори с този "даунсайзинг".Друг е въпроса, че американците такива мотори не са им много удобни, за тях петрола трябва да се харчи!
  • #28
    ... ( преди 9 години )
    Те откаде да знаят такива факти,квото им изсипят по медийте това знаят! Тука някой се пъна, че щата калифорния бил с най-строги закони против емисийте.. мда ама за които им оттърва...
  • #27
    OxI ( преди 9 години )
    в САЩ поради силното замърсяване кислорода O2 е паднал на нива 18% (81% N2) от нормалните в ЕВРОПА 21% (78% N2) така че се получава недоизгаряне на дизела и от там NOx MOx
  • #26
    Анонимен ( преди 9 години )
    Закривайте селската марка и не ни занимавайте повече с тези мошеници!
fallback
Последни