fallback

Volkswagen със загуба от 1,67 милиарда евро

Все пак обаче резултатът за третото тримесечие е по-добър от очакваното

Германският автомобилен гигант Volkswagen Group отчете чиста загуба от 1,67 млрд. евро за третото тримесечие, задълбочена от провизиите, заделени от групата заради екоскандала с дизеловите двигатели, предаде БТА. Снимка: Ройтерс Това е първата тримесечна загуба на Volkswagen от 15 години, отбелязва Ройтерс. Тя обаче остава доста по-малка от прогнозираната от анализаторите, анкетирани от Bloomberg, които очакваха сума от над 3 млрд. евро. Експлоатационните загуби на групата възлизат на 3,48 млрд. евро - колкото очакваха анализаторите. Компанията преразгледа към понижение целта си за оперативните резултати заради скандала с манипулираните двигатели, като очаква те да са доста по-ниски тази година в сравнение с 2014 година. Volkswagen Group вече спря продажбата на засегнатите си дизелови модели, като му престои скъпа сервизна акция, засягаща 11 млн. коли в света. Концернът е изправен и пред огромни глоби, като анализатори прогнозират, че скандалът може да му коства до 78 млрд. евро. В същото време Volkswagen очаква продажбите му да останат стабилни през 2015 година, на равнището на рекордните 10,14 милиона, отчетени през 2014 година. Германската компания обаче отстъпи първото място по продажби в света на Toyota, като за периода януари-септември на 2015 г. е втора.

Тагове:
fallback
  • #15
    kan4o ( преди 9 години )
    Volkswagen катастрофира финансово: Рекордна загуба през третото тримесечие Цялата истина,а не лъжата от А.М. В MONEY.BG
  • #14
    Швабен зи каскен ( преди 9 години )
    3.48 милиарда е оперативна загуба - преди данъци. След данъци загубата е спаднала на 1.67. Нагледен пример как Германия за пореден път финансира ВАГ.
  • #13
    Анонимен ( преди 9 години )
    само дето милиардите хич не са 1.67 а 3.48FRANKFURT -- Volkswagen Group slumped to a third-quarter operating loss over costs related to its rigging of diesel emissions tests, its first quarterly deficit in more than 15 years.The company posted a 3.48 billion euro ($3.84 billion) third-quarter operating loss, compared with a 3.23 billion euro profit a year ago.
  • #12
    Анонимен ( преди 9 години )
    Ами смешна държава е Германия да - смешна е защото безпроблемно позволи да бъде наводнена с турци и араби, които си направиха държава в тяхната държава. Смешна е защото уж се бори срещу корупцията в европа, а всъщност е най-корумпираната държава в европа ( с най-много пари давани за лобиране и подкупи). Смешна е защото немската продукция вече е или турска или китайска. Така че да това е смешна държава, която заради парите се самозатри. Там по улиците няма немци вече,а само турци китайци и араби.
  • #11
    анонимен ( преди 9 години )
    От началото на Януари почват да ги викат. Имам познат получил писмо. И няма не искам, всичко се следи...Иначе най-вероятно ще ги скопят леко софтуерно, както всички модели се правят за да покриват нормите навсякъде. Няма начин обаче да не се отрази на въртящия момент и кс
  • #10
    Щирлиц ( преди 9 години )
    Днес много малко разбирачи?Къде е разбирач номер едно?Ехооо...
  • #9
    Анонимен ( преди 9 години )
    Да кажеш смешна държава на Германия..говори какъв клоун си ти самият!
  • #8
    Анонимен ( преди 9 години )
    Ми да по-малка е защото не правят още сервизна акция ... въпреки всички разпоредби от немската държава, която ако наистина искаше да накаже VW щеше до момента да им е наложила сумати глоби за забавяне на сервизната акция!Смешна държава, смешна фирма - пък на нас ни четат морал потурчените хансовци ...
  • #7
    none ( преди 9 години )
    Това с дизелгейт скандала е капката която прелива чашата. Там нещата отдавна не са както трябва. Вижте им новите модели на ФВ и Ауди. Аз спрях да правя разлика вече. Всички ми изглеждат като стартите модели. Фарче по-различно, решетка по-различна, друго стопче. И китайците явно не правят вече разлика щото и там купуват Мерседес и БМВ. Шкода и Сеат пускат различно изглеждащи нови модели, но те са с много малък дял на продажби и печалба в групата. А дизел на ФВ аз лично няма да си купя ...
  • #6
    Кольо Камиона ( преди 9 години )
    Не е толкова трудно да намалят вредните емисии, но е невъзможно хем да запазят останалите параметри, най вече въртящ момент и разход, хем да им излезе тънко. Всеки *** може да направи дино тест преди и след сервизната акция и ако има спад на върт. момент и следователно мощност, да ги съди за загубите. Затова са между *** и наковалнята, ако хвърлят много пари за сервизната акция - фалит, ако се опитат да минат тънко - съдят ги до дупка и ще плащат безумни обезщетения, особено в САЩ
fallback
Последни