fallback
Коментари ( 15 )
Напиши коментар
-
#15
Жалко ,че прототипите никога не се пускат после серийно !
-
#14
koga li pak drug pat mazda nes apraveli sportnite sikoli osven s vankelov ne rotoren motor .... i sa odta bagavi v intersna istinata ... nsihto osobenno i novo
-
#13
Нали щеше да е 2020 новия моделОтносно проблем 3 - проблема е в лошото смазване между корпуса на горивната камера и "буталото" което води до бързо износване особено при високи обороти, а ванкела много се нуждае от тях. Ако не броим това двигателя е доста по-*** (няма глава ангренаж и други работи) и за това в краткосрочен план е доста здрав.А 1 и 2 са на практика едно и също ако решиш 1 то 2 ще отпаднеТова и OPOC двигателя са изключително интересни разработки но уви нито едно не на пазара
-
#12
За коли в ограничени серии разхода и емисиите не са проблем. Хубав дизайн но лошото е че е само концепт и не е ясно дали ще излезе някога така като на снимката.
-
#11
а за дизайна спор няма - върха е
-
#10
западните медии пишат - роторния мотор има три проблема: 1.разход 2.емисии 3.пробег до ремонт. аз за третата съм чувал по-скоро добри неща за ванкел-а , но първите две евентуално само с хибридна система да се преодолеят.
-
#9
тва ако излезе в тоя вид направо му се мятам. проблема е че опашката сигурно ще е много сериозна и ще се чака поне 1 година за ред.тия направиха показно на ферари з*е*и...
-
#8
Ако е 1100 кг и $50000 май ще се разведа с М-тройката Е93..
-
#7
Като гледам колко е ниска вътре сигурно ще си легнал.
-
#6
Ето една наистина красива японска машина!!! Което си е красиво е красиво-без самурайски франтифлюшки,безсмислени ръбове,никелирани комарници и т.н.Дано запазят максимално пропорциите и изчистения вид и при серийната версия.Едно голямо и искрено БРАВО!!!
1 - 10 от 15
първа < 1 2 > последна