fallback
Коментари ( 45 )
Напиши коментар
-
#15
Ти нещо май сънуваш. Събуди се бе момче :)
-
#14
Обаче, като си помисля, че тази техника се слага и на Шкода, която е 3-4 пъти по-евтина казвам:Точно колега.На пловдивския панаир гледах новия Супърб.За чии да си купуваш А6 като тая кола е със същата техника а е много, много по-евтина?
-
#13
Тези нормални ли са:Цените на комбито започват от 117 000 евро, докато при хечбека от 121 700 евро.Като искаш спортист си вземаш един ГТР и дори ще ти останат пари за гориво поне 10 г. напред. Явно са решили да избиват парите за глобите, като качат цените. А кой ще ги купува е въпросът!? Има и нещо друго странно. Комбито е по-евтино от хечбека. Обикновено е точно обратното. Все пак, това е ВАГ и нормалните неща са изключение...
-
#12
Сега набързо ще продадат 10-15 милиона бройки и ще спасят корпорацията от сигурна смърт а?
-
#11
Доше , най-смешното беше когато първата RS-4 размаза на околовръстният път Toyota Supra-330 к.с...явно я мислеха за спортна Тойдата...смях
-
#10
Няма много идея на едно комби да сложиш мотор с 600 коня. Освен ако не си силно комплексиран човек, който държи да лети по магистралата с над 300 км/ч. Май в БГ има такива екземпляри.
-
#9
я какъв специалист имало тука , не знаех че има Шкода с 620 к.с....*** то е същото окачване, спирачки ,съединител, рейка и т.н.
-
#8
Вярно бързо вървящи, но и бързо разпадащи се дръгни.Все пак Алуди РС6 беше признато за най-ненадеждната кола конструирана последните 17 години.Няма такъв смях.Една торба пари а постоянно се чупи.Да оставим на страна, че е тотално безмислена концепция за комплексари.Ще ми се прави на спортист с коНби -СМЯХ!Ще вози 4 или 5 човека и пълен с багаж с 300 - пак СМЯХ.
-
#7
Това е върхов а не сериен модел , а е комби понеже 70% от продадените коли в Европа са комбита...после ванове , хечбеци и най-накрая са седаните , на който продължават да им падат продажбите
-
#6
Толкова си могат от селската марка. Дизелите им със софтуер манипулират, а бензиновите ги издуват, за да не си личи, че не могат да направят един икономичен двигател.За семеен автомобил 150-200 к.с. са предостатъчни. За горещите версии около 300 к.с. Всичко останало е комплексарщина и продължение на това, което липсва в гащите. Иначе добре е направена колата. Като за Ауди бива. Обаче, като си помисля, че тази техника се слага и на Шкода, която е 3-4 пъти по-евтина казвам:НЕ МЕРСИ!
31 - 40 от 45
първа < 1 2 3 4 5 > последна