fallback
Коментари ( 45 )
Напиши коментар
-
#25
Спортна кола за ежедневна употреба и комби за спортна кола - ни риба, ни рак.
-
#24
Не Дошо , провери..обикновен макферсон..няма горен и долен носач или като при А4 осем носача
-
#23
Вижте им цените на вторичния пазар на великите РС6 и общо взето на Алудитата като цяло.РС6 има на по две години и са вече на половин цена, по-малко от на ново А4.
-
#22
Така е Доше , по-мощно е Аудито..но понеже питате за смисълът от такава кола...пак казва кеф цена няма...също така става за всекидневна употреба...за разлика от Тойтата
-
#21
Шкода Суперб не е с техника на А6 , окачването е различно..както и двигателната гама...имат два , три еднакви двигателя...Да не е с окачване от А6 а от А4(най-новата може и да е от Патас не знам все още)Двигателите не били еднакви ама имало 3 еднакви .......аха да.Идеята е, че е някакъв сбирщайн от Алудита.Защо да си купуваш Алуди като каквото има то го има и Шкода?Пък и не е кой знае какво просто същия батал ама много по-евтин.
-
#20
И накрая едно пояснение , мощните автомобили слагат усмивка на лицето , кеф цена няма....
-
#19
Доше , най-смешното беше когато първата RS-4 размаза на околовръстният път Toyota Supra-330 к.с...явно я мислеха за спортна Тойдата...смяхКое му е смешното?Алудито е 50 коня по-мощно.А Тойотата е била 330 понеже по това време е имало законови ограничения в япония за мощността на автомобилите.Иначе възможностите на Супрата всеки автофен(истинки не ВАГенист) ги знае.Алудито си е смешка от всякъде.Точно Б5 е тотален батал.На дали има по-кекава кола в класа му правена някога.
-
#18
Ауди А6 няма във версия хечбек , но ти е простено...това беше пример за продажбите в Европа за всички производители
-
#17
Шкода Суперб не е с техника на А6 , окачването е различно..както и двигателната гама...имат два , три еднакви двигателя...но ти е простено , да се чете е трудно
-
#16
Браво НОВОВНОС схванал си идеята за върхов модел....но ти харесваше японки...простено ти е
21 - 30 от 45
първа < 1 2 3 4 5 > последна