fallback

Toyota разкри агрегата на новия Prius

Хибридният модел е с 18% по-икономичен от предшественика си

Новата генерация на Toyota Prius бе разкрита миналия месец, но едва сега компанията производител съобщи подробности за хибридния агрегат на модела.Автомобилът разчита на комбинация от 1,8-литров бензинов двигател с мощност 97 к.с. и 142 Нм въртящ момент, и електромотор, развиващ 73 к.с. Този агрегат е с 18% по-икономичен от системата на предишното поколение Prius.Само при бензиновия мотор икономията на гориво е повишена с 10%, а топлинната ефективност е повишена с цели 40%. В двигателя е използвана нова система за охлаждане, други цилиндри и масло с "по-тънко" масло, което намалява триенето между отделните компоненти.Хибридният модел е получил още нова спирачната система и модернизирана функция за рекуперация на кинетичната енергия. Освен това Prius е снабден с нови и по-компактни никел-метал хидридни батерии, поставени под задните седалки, което е позволило обемът на багажника да се увеличи от 445 на 502 литра.Четвъртото поколение на модела е първата серийна Toyota, изградена на новата модулна платформа Toyota New Global Arcitecture (TNGA), чиято твърдост е с 60% висока от тази на предишната генерация и позволява снижаване на центъра на тежестта при модела.Европейските продажби на хибрида започват в началото на 2016 г., като се очаква той да бъде предлаган на цени от около 30 000 евро.Снимки: Toyota 

Тагове: toyota prius
fallback
  • #17
    бавареца ( преди 8 години )
    тези смъртни случаи не могат да бъдат измерени точно - това е твърдение на някой си.. а спестените пари могат точно да се измерят. и не си мисли, че аз съм за печки - напротив, одавна казвам да се забранят. но икономиката явно е с предимство на сцената.
  • #16
    Швабен зи каскен ( преди 8 години )
    Голяма далавера, няма що - 1 трилион евро и 430 000 смъртни случая годишно и сигурно 10 трилиона евро за допълнително здравеопазване. Ама нали, викаш парите се въртят в Европа.. И няма да са Варта, Самсунг или LG ще са. Европейците изпуснаха влака на технологиите, сега могат само да ги купуват от дръпнатите.
  • #15
    бавареца ( преди 8 години )
    икономичните дизеловите коли спестиха на европа 1 трилион евро - тези пари щяха да са у арабите сега. но ВАГ пре*аха нещата. сега вече е време за хибриди. нема лошо. ще са по скъпи за клиента, но поне парите ще се въртят в европа - при сименс, варта, бош... и т.н.
  • #14
    Швабен зи каскен ( преди 8 години )
    СО2 не е точно замърсяване, с него се хранят растенията. Ако беше, значи замърсяваме когато издишваме.
  • #13
    Анонимен ( преди 8 години )
    Швабен зи каскен , съгласен съм но не мислиш ли че и аз съм прав? Има ли горене на нефтени продукти има и замърсяване.
  • #12
    Швабен зи каскен ( преди 8 години )
    "двигател с вътрешно горене няма с почети нулеви емисии ако ще и с 80% ефективност да е."Има съществена разлика между емисии (СО2) и вредни емисии (азотни и серни окиси, финни частици, въглеводороди).
  • #11
    Швабен зи каскен ( преди 8 години )
    Разликата е че Тойота правят дизели за там където има смисъл - тежкотоварни машини. При автомобилите дизела е напълно безсмислен при всеки нормален стандарт за вредни емисии.
  • #10
    Анонимен ( преди 8 години )
    Швабен зи каскен , двигател с вътрешно горене няма с почети нулеви емисии ако ще и с 80% ефективност да е.
  • #9
    Швабен зи каскен ( преди 8 години )
    "Тойота не могат да правят дизели, защото няма смисъл. "Напротив, Тойота могат да правят дизели, и още как. Първия дизел с комън рейл е на Хино, марка камиони на Тойота. Последния им дизел е с 44% ефективност - абсолютен рекорд.
  • #8
    Анонимен ( преди 8 години )
    LEX като няма смисъл от дизели защо не правят камионите на бензин или корабите или някой от локомотивите и хайде да не изреждам ???
fallback
Последни