fallback

Toyota разкри агрегата на новия Prius

Хибридният модел е с 18% по-икономичен от предшественика си

Новата генерация на Toyota Prius бе разкрита миналия месец, но едва сега компанията производител съобщи подробности за хибридния агрегат на модела.Автомобилът разчита на комбинация от 1,8-литров бензинов двигател с мощност 97 к.с. и 142 Нм въртящ момент, и електромотор, развиващ 73 к.с. Този агрегат е с 18% по-икономичен от системата на предишното поколение Prius.Само при бензиновия мотор икономията на гориво е повишена с 10%, а топлинната ефективност е повишена с цели 40%. В двигателя е използвана нова система за охлаждане, други цилиндри и масло с "по-тънко" масло, което намалява триенето между отделните компоненти.Хибридният модел е получил още нова спирачната система и модернизирана функция за рекуперация на кинетичната енергия. Освен това Prius е снабден с нови и по-компактни никел-метал хидридни батерии, поставени под задните седалки, което е позволило обемът на багажника да се увеличи от 445 на 502 литра.Четвъртото поколение на модела е първата серийна Toyota, изградена на новата модулна платформа Toyota New Global Arcitecture (TNGA), чиято твърдост е с 60% висока от тази на предишната генерация и позволява снижаване на центъра на тежестта при модела.Европейските продажби на хибрида започват в началото на 2016 г., като се очаква той да бъде предлаган на цени от около 30 000 евро.Снимки: Toyota 

Тагове: toyota prius
fallback
  • #27
    Nev ( преди 8 години )
    Тойота имат програма, да спрат напълно производство на дизелови и бензинови автомобили до 2050 година. Т.е, това са технологии, които ще получават все по-малко средства и ресурси за развитие и производство в бъдеще. През това време, дано Германците най-нкарая след 120 г се научат как се прави наистина чист дизел.
  • #26
    Анонимен ( преди 8 години )
    Той баварчето мисли с трибуквието на което седи. То няма с какво друго между другото, защото целият е едно голямо трибуквие. А понеже много ги знае нещата да каже и колко милиарди гEйропа се е набутала за здравеопазване, за да лекува разболелите се от канцерогеницити! А да, той горкичкия се кефи, че парите се въртят из ойропата нали! *** си фенче на летните коли. Айде зазимявай и твоята, ако още не си го направил, че стана студено!
  • #25
    Анонимен ( преди 8 години )
    Ако дадеш, поне един линк за продадена радиоактивна кола от Фукушима ще ти изпълня 3 желания!Виж за канцерогениците от трошВаген има хиляди линкове. Там е истината, а твоята партенка може да е интересна само в кръчмата на село с пусната касетка на Азис на мах.
  • #24
    Анонимен ( преди 8 години )
    Аз не разбрах само тая *** теория, че дизела спестила пари на европа от къде я измисли ? След като хибрид харчи по-малко от дизел и замърсява в пъти по-малко, кое спестява пари? Дизела ли? Ами по тая логика ако го сравняваме с бензина то тия спестени пари са отишли в джобовете на сервизите и скапаните компании дето ни пробутват дизели, защото поддръжката им е доста по-солена.Баварче, за пореден път се излагаш, като кифладжия - май вече ти стана навик? За мислене трябва акъл, иначе си трай.
  • #23
    Швабен зи каскен ( преди 8 години )
    ***, да ви имам цензурата..
  • #22
    Швабен зи каскен ( преди 8 години )
    Баварец, 430 000 годишно са по официални данни на ЕК. Напиши в Гугъл:"През 2011 г., около 430000 случая на преждевременна смърт вЕС
  • #21
    до: бавареца ( преди 8 години )
    Гледам, че и от финанси разбираш.икономичните дизеловите коли спестиха на европа 1 трилион евро - тези пари щяха да са у арабите сегаПо-голяма малоумщина от това здраве му кажи.Да те светна, че петролните кладенци се поддържат и нефта се вади предимно от западни компании. Рафинериите също. Много малка част от цената на петрола остава при арабите.Значи излиза,точно обратното на твоето твърдение.По-малко пари са се въртели в гEйропа заради дизелите.Личи си че си много бос по всяка тема.
  • #20
    до; бавареца ( преди 8 години )
    Отдавна съм забелязал, че си цар на малоущините. Ето я и поредната твоя:тези смъртни случаи не могат да бъдат измерени точновикаш умрелите могат да възкръснат и после да ги броят за живи и няма как точно да се разбере кой умрял и кой не! Най-простия метод(не чак толкова ***, че да го разбереш) е да се сравнят смъртните случай от рак на белите дробове и респираторни заболявания в 2 или повече точки на света. В гEйропа и другаде, където не се карат нафтови печки.Разликата е огромна да знайш
  • #19
    Дошо ( преди 8 години )
    Баварец, Тойота спести на планетата стотици хиляди тонове C02 с хибридите си.
  • #18
    Дошо ( преди 8 години )
    Много важно, Ауди ще правят дизелова А5Дизелова А5 има отдавна.Дори има и 2.0TDI!
fallback
Последни