IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Reanault Modus/Рено Модус

+ широко пространство в купето, възможности за вариации, високо ниво на сигурност, добро поведение на пътя- не добра прегледност на инструментите на таблото, сравнително малък багажник, относителен комфорт на седене

Reanault Modus/Рено Модус
История на модела

8/04 Представяне на минивана с пет врати. Два бензинови мотора – 1.2 литров със 75 к.с. и 1.6 литров с 88 или 112 к.с.
9/04 1.5 литров комън-рейл дизел с 85 к.с. и филтър за твърдите частици
5/05 нови нива на мощност, 1.2 литровия бензинов вече и със 65 к.с., 1.5 литровия dCi вече и със 106 к.с.
3/06 автоматизирана скоростна кутия Quickshift както за бензина така и за дизела 



На външен не личи, че става дума за сериозен миниван. Модус използва принципа на Twingo в по-високия клас. Интересни детайли, достатъчно пространство и до шест врати. Да, правилно сте прочели "шест врати", защото срещу доплащане може да поръчата по-малка врата в задната врата. Това е от полза в големите градове, когато автомобилите паркират прекалено близо един до друг. Дори тогава до багажника на Модус има достъп, без да се налага колата да бъде премествана. 

Именно в натоварения градски трафик този модел се чувства в свои води, добрата видимост във всички посоки позволява прецизно управление. На магистралата също носи радост от шофирането, заради добрата настройка на шасито. Само седалките са малко меки (френските седалки често са обект на критика от страна на германските тестери, често пъти неоснователно) и едри пасажери може да се чувстват малко нестабилно при по-дълги отсечки. 

Още малко критика: централно разположения на таблото дигитален инструмент става почти нечетим при по-ярка слънчева светлина. Тройната настройка за позиция на задната седалка обаче, е супериновативна. Средната седалка отзад се сгъва, двете крайни се събират в центъра и цялото нещо заедно се мести със цели 17 см назад – voila. Modus получи 5 звездички на краштестовете (максимума), но само заради наличието на ESP. Електронна система за стабилност обаче има само в по-мощните и по-скъпите версии, така че проверете за коя модификация става дума.

Най-често срещани повреди

единични случаи на мокри свещи (2005), някои случаи на разредени акумулатори (2004), обратни повиквания в сервизите заради волан и задни амортесьори (за модели до средата на 2005).
0 от 500