fallback

Ситроен Ксантия/Citroen Xantia

+ Изключително комфортен автомобил с хидропневматично окачване, много пространство, модерни дизели- Критично поведение при каране близо до лимита, високи разходи, малки, податливи седалки

История на модела 7/93 Представяне на модела с 4 варианта бензинови мотори6/95 Модел Актива9/95 Комби вариант7/98 Нов 2.0 литров 16v бензин с 132 к.с.11/98 Представяне на новия комън-рейл дизел 2.0 HDI с 110 к.с.9/01 Смяна на моделаЗа мнозина Ситроен Ксантия е последният истински Ситроен, с хидропневматика и френски чар, с много ъгли и кантове.Ксантията втора ръка също е подценена. Причината: много хора се притесняват от гениалното и прословуто хидропневматичното окачване. Само че при Ксантията грешките са рядкост. Двигателите не дават поводи за тревога - и дизела и бензиновите са много солидни.Към сенчестите страни на Ксантия се причисляват седалките - твърде къси, твърде ниски и податливи. Дългите пътувания може да се окажат изтормозващи, а хидропневматиката няма да помогне. Няма да помогне и ако задницата поднесе в завой, към който сте подходили твърде оптимистично. Иначе може да се каже, че Ксантията следва сигурно и прецизно командите на своя шофьор.Покупателният интерес на пазара втора ръка се концентрира върху комби с дизел, които по тази причина са значително по-скъпи от другите модели. По-малко търсени са по-новите версии на модела с фамозния 3.0 литров V6, бензин.  Най-често срещани повреди: Мотори: Загуба на масло, в редки случаи скъсване на ангренажен ремъкЕлектрика: Проблеми с празни акумулатори, смущения в релето на горивната помпа, често срещани са проблеми със запалването, заради дефекти на имобилайзеритеМаркучите по горивната система се късат лесно за дизеловите мотори отпреди HDI генерацията. 
Тагове:
fallback
  • #9
    xant ( преди 14 години )
    парното не слабо,филтъра е за смяна
  • #8
    hrb-80 ( преди 15 години )
    imam 1,6-super parno.4ista4kit sa razli4ni po razmer.
  • #7
    HH ( преди 15 години )
    Слабо парно?! Само ако си фен на сауните.... Слабо е парното само на 1.6 бензин. А относно скоростните кутии - на 220 к километра още няма проблеми, за щастие :)Иначе за чистачките - някой верно не ги е сметнал като хората - постоянно тече една струйка точно пред очите на шофьора....
  • #6
    Di4kata ( преди 16 години )
    Zna4i imam Citroen Xantia 1998 godina 1,9 TD 90 konski sili kvo 6te kaja za avtomobila kupih go na lizing ot magazina do sega minaha 10 godini i znaeteli kvo sym smenil na taq kola maslo i remyci i rolki :D dane zabravqme i gumite.Kolata e napravena za hora ot srednata klasa koito ne mogat dasi pozvolqt luksa na mercedes i voziqta no sys raka na syrceto moga da kaja 4e citroen xantia nese dava po ni6to na mercedesite v svoq klas!! na mom4eto koeto vika 4e nqmalo lampi4ka na tabloto koqto da pokazva dali sa zatvoreni vratiti brat kupi si po noviq model i 6te ima6 ;) kolata e super samo edno ne i haresvam har4ii mnogo no pyk si e udovolstvie da kara6 az li4no v momenta q prodavam i nekoi ako iska daq vidi da pi6i no sys sigurnost 6tesi kupq noviq model na xantia tova si e moqta kola
  • #5
    kornholio ( преди 16 години )
    до: Барни ***.citroen-bg.netИм много хубав форем.НЕ СИ КОПУВАЙ ТАКАВА КОЛА САМ !!!Задължително вземи с теб някой който има опит с ксантия не с друг модел а точно с ксантия, много са различни. Има страшни ***. Избягвай колите преди 1996, имат някой фабрични проблеми и не се знае дали собственика е минал през сервиза когато трябва.
  • #4
    kormholio ( преди 16 години )
    Като дългогодишен собственик това са ми впичатленият.Минуси:Перманентни проблеми с парното. Малък багажник, изключително тъпо място на резервната гума, Слаба скоростна кутия, много гърбав алуминии на главата за 1.8 специално, скапани букси на ел. системата, липса на индикатор за отворена врата на таблото, микроскопична жабка, адски тъпо направени чистачки, проблеми с жилото на съединителя, липса на централна лампа отпред за осветление на купето, грижи с бензиновата помпа, а не с релето и. Скъпи тампони на макферсона, но пък се сменят на всеки 12 години....Плюсове:Адски здрава кола, с безумно здраво окачване. Учудващо надеждна хидравлика, БРУТАЛЕН КОМФОРТ. Пътуването на дълги разстояния е истинско удоволствие. Перфектен климатик. Чудесна видимост и простор. Изключително послушно поведение на пътя и невероятна стабилност. Нищо не потропва, не поскърцва.. тихо като в ***. Евтини части. Приличен разход на гориво и достатъчно добре изчислени двигатели за тежеста на купето. Хидравликата се грижи за просвета, така че няма разлика дали сте 5 човека с багаж или сте сам. Адски качесвено изработен интериор от много добри материали, фабричното озвучение е уникално.
  • #3
    Jorkata ( преди 16 години )
    Imam Xsantia 1994 gaz-benzin s holandska gazova uredba 1.8.Poprincip bqh mnomgo dowolen bez nikakvi zabelejki samo deto "maistorite"v Goce Delchev bukvalno i ebaha maikata.Zapo4naha problemite mi s razhoda na goriwo i t.n.Sega sam q dovel do dobro polojenie s 10lv minawam 100 kilometra za 1.8 101ks.Problemat mi e 4e nqma sa6tata tqga koqto ima6e.Otnosno sedalkie towa e palna glupost,neka tozi da se ka4i i pokara tazi kola i togava da gowori...Komforta e neveroqten.
  • #2
    Барни ( преди 16 години )
    Корнхолио и мен ми се видя леко странен този тест драйв като се има предвид че не съм се качвал дори в Ксантия. Имаш ли представа от къде мога да получа по-подробна информация за болежките на Ксантийте че съм се мераклисал да си купя такава.
  • #1
    корнхолио ( преди 16 години )
    Е тва писание ме смаза... Абе човече ти изобщо карал ли си ксантия, че такива неща пишеш.... Била нестабилна в завой и била лека задницата... МУХАХАХАААА не е лека и нестабилна ами задните тампони също завиват. Айде опитай някъде да занесеш и виж при каква скорост става, избери си каквата кола си харесаш и просто сравни... Седалките били малки УАААААА аз съм 205 см 145 кг и на мене са ми добре, на тебе ако а ти малки се учудвам как си минал през вратата изобщо. Най слабото място е парното и скорстната кутия, за това дума не видях тука. Тая тест драйв май само на картинка сте го правили.
fallback
Последни