fallback

5 млн. са засегнатите коли на Volkswagen

Сред тях са шестото поколение Golf и седмото поколение Passat

5 млн. са проблемните дизелови коли на Volkswagen в световен мащаб, съобщават официално от германския концерн. И поясняват, че инженерите на компанията работят с пълна скорост за намиране на решение на проблема. Снимка: Ройтерс Вътрешното ни разследване показа, че приблизително пет милиона пътнически автомобили Volkswagen са засегнати в световен мащаб, гласи съобщението. Това са автомобили с дизеловия двигател ЕА 189 (Евро5), сред които попадат шестото поколение на Golf, седмото поколение на Passat и първото поколение на Tiguan. Автомобилите на концерна с дизелови двигатели Евро6 отговарят на всички норми и не са засегнати от дизеловия скандал. Такива са настоящите Golf, Passat и Touran, категорични са германците. "Ние работим с пълна скорост за намирането на техническо решение, което ще представим възможно най-бързо на нашите партньори, клиентите и обществеността. Уверявам ви, че Volkswagen ще направи всичко възможно да спечели отново доверието на клиентите, дилърите и обществеността," заяви Д-р Херберт Дийс, главен изпълнителен директор на Volkswagen леки автомобили. Брандът Volkswagen ще предостави в най-кратки срокове и информация за засегнатите автомобили на отделните пазари по света. От компанията са категорични, че засегнатите от дизеловия скандал автомобили са технически безопасни и изправни. Всички подробности за дизеловия скандал на Volkswagen вижте ТУК

Тагове: Volkswagen Group
fallback
  • #13
    до: неОбективен ( преди 9 години )
    Когато си купуваш нещо и на етикета пише едно, а всъщност е друго, имаш право не само да го върнеш и да получиш обезщетение, но и да осъдиш този, който те е излъгал най-нагло. Разбирам, че си глупав и необразован, щом твърдиш обратното. Разбирам и защо всички фенове на тази марка са такива. Мазохисти без мозък в главите. обичате да ви лъжат и за това да ви вземат парите. Обещават ви нисък разход и евро 6, като си купувате ***, а се оказва, че харчи двойно и не може да покрие дори евро 4.
  • #12
    Анонимен ( преди 9 години )
    Закривай!
  • #11
    BACKO ( преди 9 години )
    Тука говорим за ТОП ИЗМАМА НА ТОП ПРОИЗВОДИТЕЛ! И накрая те не знаели колко са "засегнатите" автомобилили е аз ли да знам?НЕЩАСТНИЦИ са това!
  • #10
    Анонимен ( преди 9 години )
    Само да ви кажа, че във всички модерни тестове в реални условия дизелите отново дават между 10 и 20 пъти повече вредни емисии отколкото при тестовете за категоризация - това идва от начина на мерене, който се прилага в момента за официалните измервания - точно този закон ВАГ лобират от години да не се променя, за да могат да си пласират чистите уж дизели, защото те друго почти не продават. Всичко това е благодарение на силната политическа подкрепа от Германия. ВАГ -> канцерогенни ***.
  • #9
    Анонимен ( преди 9 години )
    Хората и да не са чували за NOx са чували за астма хронична и т.н. чували са за дихателни проблеми при децата, както и за рак на белите дробове. Сега ако ги запукат и за факта, че ДПФ-а работи коректно при ниски обороти и определени условия, ще им се завие свят от "Чистия дизел". Само *** немец и дебилен човек би поставил тези две думи в едно словосъчетание. Балона се пука и истината излиза на яве. 3.0 дизела на ВАГ очевадно замърсява много с тия облаци зад него...
  • #8
    Анонимен ( преди 9 години )
    Глупости, как няма да са засегнати сегашните модели, като е същия двигател. Ако не беше с този софтуер нямаше да може да покрие еко стандартите. А инженерите им какво ще направят? Ще махнат софтуера и ще се окаже, че не отговарят на нормите и после? Изкупуват и бракуват? Смешници сега трескаво търсят къде да бутнат няколко милиона или милярда, за да се потули скандала. Политическия елит на Германия пак ще трябва да работи много усърдно, за да прикрие народната боклучлива марка.
  • #7
    :)) ( преди 9 години )
    https://***.youtube.com/watch?v=dKef1JFpiCA
  • #6
    Анонимен ( преди 9 години )
    Явно евро 5 им е бил малко труден за постигане и са пуснали шашмата!Ако евро 6 им е ок, значи немските инженери са се научили как стават нещата...
  • #5
    Анонимен ( преди 9 години )
    А защо мислите, че хората ще искат да си върнат колите? Хората са ги избирали внимателно и силно се съмнявам, кой знае колко голям % от купувачите са чували за NOx преди този скандал.Проблема който имат VW не се отнася за потребителските качества на автомобила. Отделен е въпроса ако решението на проблема ги промени в кофти посока-примерно по чести сервизни инспекции
  • #4
    скруч ( преди 9 години )
    Те ако върнат парите на 11 млн. клиенти ще фалират. Кофти се прецакаха, многото тарикатлък им излезе плез носа. Но, ако не бяха маниполирали или не се бяха напъвали да продават на американския позар щяха да са ок.
fallback
Последни