fallback
Коментари ( 32 )
Напиши коментар
-
#22
Хаха, изуезте от Гоуфо уей, шъ поудеете уей!
-
#21
Хахаха,спри таз японска чалга момче съвсем се повреди
-
#20
koi se osmeliava da sravniava po6lia plastmasov groznik za bedniaci folksvagen yeti s velikia RAV4??! Ta yeti dori zvu4i po6lo kamo li kak izglejda kato nedovyr6en pikap roomster.Otdelno 4e yeti e po-malyk ot Rav4.
-
#19
Imar vreme germanskite kopirova4i da razu4avat iaponskite tehnologii ili da postypiat kato bmw da se syiuzaiat s velikte iaponski marki za da izkarat ne6to razli4no ot starovremski dizel.
-
#18
Perfektno otnovo nai-modernite avtomobilni tehnologii ot Japan. A i nai-krasivite koli razbira se za razlika ot noktoreza4kite na folksvagen4e muhahahahaha
-
#17
Hibrida e moralno ostariala tehnika
-
#16
Плюй анонимка. А така. Ще ти олекне. Тойота е оправдание, че караш шкода.
-
#15
тойота и качество това е оксиморон. Все едно да кажеш млад старец или дървено желязо. толкова са качествени че журналистите като тестваха приус написаха че пластмасите по таблото се напуквали по-бързо от колкото можело да се напише. Организацията на потребителите в САЩ препоръчваше на американците да не си купуват приус заради евтините материали в колата и лоша возия, като добавим многомилионните сервизни акции, милионите клиенти на Тойота, които я съдиха, рекордните глоби наложени на Тойота в САЩ за укриване на дефекти и т.н. и т.н... само показват, че Тойота и качество са несъвместими неща. Относно статията за този хибрид, не виждам никакъв смисъл от него, защото поне от Тойота дават същия разход и за дизеловия си РАВ, но вероятно ще е доста по евтин. Май цялата история с хибридите на Тойота е мижай да те лъжем.
-
#14
Техниката на Тойота/Лексус е от най - висока класа без да има компромис в качеството.При ВАГонетките каквото и да вземеш е все ***. Трябва да избираш по - малък или по - голям *** ще вземеш. Немска му работа...
-
#13
Тойота и Лексус са едно и също. Така че спорът кой чия технология ползва е безсмислен.
11 - 20 от 32
първа < 1 2 3 4 > последна