fallback
Коментари ( 32 )
Напиши коментар
-
#32
"Цикъл на Аткинсон - Загуба на мощност и вътящ момент"Японеца е помислил много добре за тези неща. Там където трябват въртящ момент и мощност се намесват електродвигателите и компенсират. Уникалното на хибридити на Тойота е, че ползват два източника на здвижване, които се допълват и работят в абсолютен синхрон. Недостатъците на единия се компенсират от другия и обратното. При моно системите на задвижване недостатъците няма от какво да се компенсират. Сега някой да не каже, че има съвършен ДВГ!
-
#31
"Цикъл на Аткинсон - Загуба на мощност и вътящ момент"Мда, ама постига по-висока термодинамична ефективност, заради по-високата степен на експанзия. ДВГ в нория Приус е с 40% ефективност - абсолютно без аналог за бензинов ДВГ.
-
#30
Цикъл на Аткинсон - http://***/1V4Xv9hЗагуба на мощност и вътящ момент и основно използван за маркетингови цели за зелени двигатели.
-
#29
RRE S3 момче ти на какви лекарства си или присъства лично на аварията в Чернобил ?!?
-
#28
Японците имат хибриди и в компактния клас, европейците на този етап - само в луксозния клас. Резултат - една тойота държи над 80% от хибридния пазар на света.
-
#27
skodka yeti moje da ia sravniava6 samo s dacia duster i neinoto kopie po6lia vw tigan,vsi4kite sa po6li plastmasarii kato dacia e nai-dobre sglobenata.
-
#26
koktoreza4ka=noktoreza4ka po otno6enie na po6lata taburetka na folksvagen4e kopirana ot dacia duster.
-
#25
elegantnost niama pri vurstadjiite s rijavi mustaci i bireni shkembeta muhahahaha elegantnostta i stilyt sa samo pri iaponskite marki. Tigan izglejda kato kvadratna taburetka s prednica koktoreza4ka tova ne moje da byde stil syjaliavam.
-
#24
Поставяме това жалко недоразумение до Тигуан и разбираме за пореден път че елегантност е нещо което Господ е спестил на жълтениците.
-
#23
тойота и качество това е оксиморон. Все едно да кажеш млад старец или дървено желязо. толкова са качествени че журналистите като тестваха приус написаха че пластмасите по таблото се напуквали по-бързо от колкото можело да се напише. Организацията на потребителите в САЩ препоръчваше на американците да не си купуват приус заради евтините материали в колата и лоша возия, като добавим многомилионните сервизни акции, милионите клиенти на Тойота, които я съдиха, рекордните глоби наложени на Тойота в САЩ за укриване на дефекти и т.н. и т.н... само показват, че Тойота и качество са несъвместими неща. Относно статията за този хибрид, не виждам никакъв смисъл от него, защото поне от Тойота дават същия разход и за дизеловия си РАВ, но вероятно ще е доста по евтин. Май цялата история с хибридите на Тойота е мижай да те лъжем.
1 - 10 от 32
първа < 1 2 3 4 > последна