fallback

Dacia въвежда автоматична трансмисия

Нарича се Easy-R и ще бъде достъпна за двигателя TCe 90

Румънската марка Dacia, която е част от алианса Renault-Nissan, ще предложи за първи път автоматична трансмисия за своите модели. Кутията носи името Easy-R и ще бъде въведена на пазара преди края на тази година.Sandero Stepway е един от моделите, за които новата трансмисия Easy-R ще бъде достъпна Easy-R е от типа "автоматизирана механична трансмисия", благодарение на което демонстрира ниско тегло и достъпна цена, сочи информацията. Тя ще се предлага с бензиновия двигател TCe 90, като ще бъде налична за моделите Logan, Logan MCV, Sandero и Sandero Stepway. "Easy-R отнема напрежението при шофиране, защото е лесна за работа и осигурява удобството на скоростна кутия без педал за съединителя. Тя е снабдена с компютърно контролирани електромеханични механизми, изключващи съединителя, сменяйки предавка и след това отново задействащи съединителя", сочи информацията от Dacia. Кутията работи като стандартен автоматик - сменя предавките сама и няма педал на съединителя. Тя е оборудвана с два режима на работа - Drive и Manual. При режим Drive, компютърът контролира смяната на предавките спрямо преобладаващите условия на работа, като смените се извършват съобразно фактори като обороти на двигателя, скорост на движение, стил на шофиране и т.н. В режим Manual (импулсно превключване), водачът поема пълния контрол за превключване на предавките. Новата трансмисия разполага също така с функция „пълзене“ (движение с ниска скорост без да се подава газ), както и със система Hill Start Assist, която задържа автоматично спирачките при потегляне, за да не тръгне автомобилът назад. Към момента липсва допълнителна информация, но от Dacia са категорични, че трансмисията Easy-R не влияе на разхода на гориво. Първата автоматична трансмисия на Dacia ще има премиера във Франкфурт следващата седмица. На изложението ще бъдат демонстрирани още две нови версии на  Duster, нови екстри и нива на оборудване. Снимки: Dacia

Тагове: dacia easy-r
fallback
  • #7
    Анонимен ( преди 8 години )
    Сигурен бях, че новината има нещо общо с Лада. Звучи ми като:"новата Лада ще разполага за първи път с усилване на волана и предни ел.стъкла".
  • #6
    анонимен ( преди 8 години )
    Мда, добре! Карам ръчка, но съм карал и автоматици последни поколения, главно DSG. При 80% градско, каквото е мойто автоматика ме кефи определено повече. За форсирането, зависи как го караш. Относно икономията, ако искаш евтино се вози с градския
  • #5
    Даката ( преди 8 години )
    Изи ер е просто измислица.Става дума за кутията на Лада дето я въведоха на всичките си модели.Явно се е оказала доста удачна и впредвид глокса на рублата доста изгодна за Дачия.Досега Лада звимаше 80% от частите си от Дачия време е да върне нещо и обратно.За почти 2 г. употреба по руските пътища робота има доста добри отзиви особинно от ръчния му режим.А автоматичния е за съпругите дето си прибират пиянките от запой.
  • #4
    анонимен ( преди 8 години )
    като гледам ти си неадекватен, определено не си за автоматична скоростна кутия
  • #3
    dsdfsdfsd ( преди 8 години )
    Карах една шкода с роботизирана кутия.... и няма такава мъка, супер не адекватна в повечето ситуации, освен като тръгва :).На равно с 50 км/ч е на 5-та и 1200 оборота на мотора и от там идва някаква икономия...
  • #2
    Анонимен ( преди 8 години )
    Странно решение, роботизираните трансмисии не са много полупярни - може би са евтини?
  • #1
    b.b. ( преди 8 години )
    Първоначално като видях надписите на лоста си помислих, че това е //М, но после разбрах, че е Manual. :)
fallback
Последни