fallback

Новият Opel Astra пристигна в България

Цените на хечбека стартират от 29 925 лева с ДДС

Цели 20 дни преди официалната си премиера във Франкфурт новото поколение на Opel Astra дебютира пред българска публика. Представянето се състоя във вторник вечерта на изискана церемония в един от големите столични хотели. От българското представителство на марката акцентираха върху основните преимущества на новия модел. А те въобще не са малко. Astra K, както се обозначава машината, е изградена на нова, по-лека и по-здрава платформа, разполага с нови агрегати и модерни технологии, някои от които се предлагат за първи път в сегмента. Впечатление правят предлаганите като опция матрични светлини, с каквито обикновено се оборудват автомобилите от по-висок клас. Те са адаптивни, работят с LED технология и предоставят възможност за постоянно движение на дълги светлини без да заслепяват насрещно движещите се превозни средства. Друга интересна новост е персоналният асистент за свързаност и услуги Opel OnStar, включващ мощен Wi-Fi хотспот. Най-новото поколение на инфо-развлекателната система IntelliLink е също налична за модела, като разполага със 7-инчов сензорен екран и позволява интеграция на голяма част от функциите на личния смартфон чрез Apple CarPlay и Android Auto. По отношение на двигателите, базов за модела е трицилиндров 1.0 ECOTEC бензинов агрегат, който развива 105 к.с. Цената на тази модификация в България започва от 29 925 лева с ДДС. Гамата от мотори включва бензинови и дизелови агрегати, развиващи между 95 и 200 к.с. На по-късен етап очакваме и версия OPC, при която мощността ще преминава 280 к.с. Снимки: Automedia.bg Всички подробности за новата Opel Astra - технологии, цени, двигатели, екстри - вижте ТУК

Тагове: opel astra
fallback
  • #10
    Анонимен ( преди 8 години )
    Добре, че са Опел да дават двигатели на Фолксваген
  • #9
    аа ( преди 8 години )
    Тамън с доволно екстри ще иде към 55 бона, йефтинжос. Кой бунак купува базов модел с железарки джанти?
  • #8
    Georgi ( преди 8 години )
    Не знам за гоуфа, но преди време бях купил една астра 1.7 cdti, 2005 година, на 120 000км, карана само в БГ и обслужвана в представителството. Проблемите там досега са: падат копчетата за вдигане на прозорци, ей така от нищото, с дурги думи, качеството в салона е на доста ниско ниво. Един МАР сензор сменихме, когато след време направи същия проблем се оказа, че и с изчистване на замърсени дюзи се оправя. Дано качеството на новите модели да е по-добро.
  • #7
    Анонимен ( преди 8 години )
    Опела отдавна изпревари VW по качество и предлагано за единица цена. Най-караната марка в България и има защо да е така - тук ни трябват здрави непретенциозни, но в същото време красиви и с добър набор от екстри автомобили. Затова опел е 1 в България по бр. автомобили дето се търкалят. Гоуфарите и др. масови немски кошници се карат от хора, които си мислят, че гоуф е престижен автомобил ... Някво изкривено чувство на себестойност си придават комплексарчетата.
  • #6
    БТК ( преди 8 години )
    ... има рутер,който мята wi-fi-то наоколо и ти си у фейса докато се возиш.Не дай си Боже караш ..
  • #5
    до долния ( преди 8 години )
    значи че на талигата са и сложили рутер.
  • #4
    Анонимен ( преди 8 години )
    какво значи хотспот, ако може някой да обясни на български, защото такава българска дума няма.
  • #3
    Анонимен ( преди 8 години )
    за предпочитане е астрата пред скучния пенсионерски гоуф. тоя под мен да ми каже кои са тези качествени и истински коли. отдавна нямат качество и отдавна китайците им правят повечето неща.
  • #2
    Анонимен ( преди 8 години )
    Харесва ми. Питам се обаче, защо са направили представяне с базов модел? Или може би близък до базовия. Матрични фарове няма, а също така не виждам вградени мигачи в страничните огледала. Като гледам, масовостта на представянето от 10-тина човека (вероятно организаторите само), май не е имало голям интерес. Цената също ми се струва завишена за кола с 3 цил. и ниска мощност.
  • #1
    Анонимен ( преди 8 години )
    Супер е количката, пари да има само
fallback
Последни