fallback

Volkswagen с тройна победа на домашното рали

Себастиан Ожие увеличи аванса си в генералното класиране във WRC

Тимът на Volkswagen Motorsport триумфира на рали „Германия”, кръг от световния шампионат по рали (WRC). Двукратният световен шампион Себастиан Ожие (Фр) записа първата победа в кариерата си в това състезание, оставяйки след себе си Яри-Мати Латвала (Фин) на 23 секунди и Андреас Микелсен (Нор) на близо 2 минути.Ожие излезе начело още от самото начало, като единствено Латвала се опитваше да застрашава сериозно лидерската му позиция. В неделя сутринта финландецът успя да съкрати малко от пасива си, но в крайна сметка трябваше да се задоволи с второто място.На свой ред Микелсен водеше битка за третата позиция с Дани Сордо (Исп, Hyundai), който в крайна сметка остана четвърти само на 13 секунди от третия пилот на Volkswagen. Пети се класира Тиери Нювил (Бел, Hyundai), а шести остана Елфин Евънс (Вбр, Ford) от тима на M-Sport.В първата десетка, даваща точки за първенството, успяха да влязат още Мадс Остберг (Нор, Citroen), Отт Танак (Ест, M-Sport), Хейдън Падън (Вбр, Hyundai) и Стефан Льофевр (Фр, Citroen).Поредно драматично състезание записа бившият пилот във Формула 1 Роберт Кубица (Пол, Ford), който кара за собствен отбор. Полякът получи 5-минутно наказание още преди старта, тъй като смени двигателя на машината си. После на два пъти обърка трасето, а на втория ден излетя от пътя и продължи без предно стъкло. В неделя Кубица се удари в бетонно блокче и в крайна сметка финишира 35-и.В генералното класиране Ожие има 207 т. срещу 114 за Латвала. Трети е Микелсен с 98 т. При отборите Volkswagen Motorsport събира 300 т., докато Hyndai е със 161, а Citroen има 148. Следващото състезание е рали”Австралия” (11-13 септември).Снимки: WRC

Тагове: wrc
fallback
  • #12
    Хехе ( преди 9 години )
    За другите не знам ама за ауди и льохман настъпи мотиката.Никаква конглокенция нямаха имаше само частни отбори без финансите на ауди пежо бяха за малко Земи се поинтересувай малко а не племпай на изуст.
  • #11
    Хихи ( преди 9 години )
    Да бе, не се натъжавай! Те и Ред Бул нямаха kонkуренция във F1, сега и Мерцедес нямат...Ферари също по времето на Михаел Шумахер...Ситроен със Себстиен Льоб също нямаха...Ауди в 24 Льо Ман и те нямат...ААА и миналата година Барселона нямаха коkуренция и затова станаха шампиони, взеха купата на Краля, ШЛ, Супер Купата...нормално!
  • #10
    Хехе ( преди 9 години )
    Та да обобщим темата поради липса на конкуpенция(ситроен вложиха всичко в шампионата за туристически автомобили и там печелят всичко а хюндай нямат финансите на фолцвагинин) тези клоуни печелят.
  • #9
    Пак ( преди 9 години )
    са им дишали прахта!
  • #8
    Xexe ( преди 9 години )
    Е как еднакви коли па в пъти по-добри от другите.
  • #7
    Анонимен ( преди 9 години )
    Ми нямат щото са в пъти по-добри от деугите. Колите са с еднакви характеристики и всичко е стандартизирано.
  • #6
    Xexe ( преди 9 години )
    Ми нямат koнkуpенция кво ми ги хвалите.
  • #5
    RRE S3 ( преди 9 години )
    ne stiga 4e Poloto e 3 pati po-barzo ot ostanalite,no i bezsporno nai-krasivata raly kola
  • #4
    RRE S3 ( преди 9 години )
    Istinski zverove sa VW Group
  • #3
    Хихи ( преди 9 години )
    Ситроен и те ли бяха без конkurенция?
fallback
Последни