fallback

Mercedes-Benz сложи адаптивно окачване и на компактните си модели

Технологията вече е достъпна за всички версии на B-Class, CLA и GLA

Компанията Mercedes-Benz анонсира модернизирането на компактните си модели A-Class, B-Class, CLA и GLA. Обновяването ще засегне основно оборудването на автомобилите, в които вече е включено адаптивно окачване. А някои от модификациите са получили и увеличение на мощността.Адаптивното окачване DYNAMIC SELECT вече е достъпно за B-Class, CLA и GLA. Системата позволява избирането на един от четирите режима на амортисьорите - Comfort, Sport, ECO и Individual. За модела GLA е достъпен и всъдеходен режим - Off-road. Освен това топ-версиите на CLA, GLA и B-Class с двигател с 211 к.с. вече ще се предлагат и с механична скоростна кутия, а самият мотор ще получи допълнителни 7 к.с. Базовата модификация на B-Class ще се предлага с агрегат със 102 к.с., докато A-Class и CLA ще получат дизел със 109 к.с., който харчи едва 3,6 л/100 км.Увеличение на мощността ще получи модификацията GLA 220, при която конските сили от 163 ще станат 170. За цялото семейство на този модел ще се предлага обновена мултимедийна система със 7-инчов дисплей, поддържаща фирмения сервиз Mercedes Connect Me.От януари 2016 г. и четирите модела ще се предлага с мултимедийна система Apple CarPlay, Android Auto или MirrorLink. Тази технология ще позволява на мултимедийния комплекс на автомобила да се дублират някои от основните функции или приложения на смартфона на водача.Снимка: Mercedes-Benz 

fallback
  • #5
    Анонимен ( преди 8 години )
    А на Toyota/Nissan/Mitsubishi & CO скоростната кутия е коланна. Не съм чувал досега някоя от японските марки да има регулируемо окачване с малки изключения в най високия клас - независимо въздушно или реглаж на амортесьорите.
  • #4
    VAGина ( преди 8 години )
    А при гоуфа има даже и коланно окачване, дето никой го няма!
  • #3
    Leberknoedel ( преди 8 години )
    Това адаптивно окачване променя само дампинг фактора на амортисьорите. Ц-класата има опция за въздушно окачване, но то не е настроено за комфорт и предава доволно вибрации от бабунки и дупки в купето.
  • #2
    Анонимен ( преди 8 години )
    Чудесна новина ! Бях почнал да се отчайвам,че докато събера кинти за хидравличен ситроен ще спрат да ги произвеждат.В краен случай ще спася положението с неква c-класичка.Адаптивното окачване дали е въздушно?
  • #1
    Анонимен ( преди 8 години )
    А ВАГените слагат спортно колано окачване.Мерцедес да се учат!
fallback
Последни