fallback

Jaguar подложи своя кросовър на зверски натоварвания

Прототип на F-Pace бе тестван в студ и адска жега

Прототипи на първия сериен кросовър на Jaguar са били подложени на огромни натоварвания по време на изпитания, съобщиха от компанията. Първо машините са тествани при зимни условия в Швеция, а след това и при високи летни температури в ОАЕ.Изпитанията в Швеция са преминали при средна температура от -15 градуса, но на моменти термометрите в покрайнините на град Ареплуг са показвали -40 градуса. Специално за тестовете са изградени около 60 км. скоростни и оф-роуд отсечки. На тях инженерите от Jaguar са се занимавали с настройки на системата 4х4 и на системата за стабилизация. Също така максимално са оптимизирани функциите на системата за помощ при движение по хлъзгава настилка с бавна скорост -  All-Surface Progress Control (ASPC). След това прототип на модела е бил закаран в пустинята в Дубай, където температурите през деня са достигали +60 градуса. Там е тествана най-вече климатичната система на F-Pace, както и работата на сензорните дисплеи при голяма жега и висока влажност.Очаква се Jaguar F-Pace да дебютира на автосалона във Франкфурт през септември. Кросовърът е изграден на алуминиевото шаси iQ (А1), използвано по рано за седана XE. В гамата на модела ще бъдат включени 4-цилиндрови бензинови и дизелови мотори от семейство Ingenium, както и 3,0-литров V6 с компресор с мощност от 340 к.с.Снимки: Jaguar

Тагове: jaguar f-pace
fallback
  • #12
    Анонимен ( преди 8 години )
    :) Пише се "майчИн", господа Разбирачи
  • #11
    Анонимен ( преди 8 години )
    майчениЯ СИ език
  • #10
    v-1 ( преди 8 години )
    МОже би само на мен така ми се струва, но на втората снимка, линйите много ми приличат на Лекус, особено в задната част с този спойлер....Иначе визията е много добра сигурно и динамиката ще е отлична като излезе джипката.
  • #9
    RRE S3 ( преди 8 години )
    Sa6tia problem imah i az.Davaha mi go samo za 4as i to s pridrujitel.Za 6tastie kompaniata Emil Frey koiato vnasia Range Rover i Jaguar v Suisse po4na da vnasia i Volvo i samo zaradi tova,4e sam tehen klient mi dadoha 24 chasa sas zviara
  • #8
    Automotive ( преди 8 години )
    Екстра, качи повечко снимки. Аз още не съм го тествал, понеже изчаквам да мине голямата вълна желаещи и да мога да го взема за повечко време. В БГ за съжаление тестовете масово са по 30 мин и продавачът седи до теб и ти говори някви некомпетентни глупости. Може и аз да кача тест тук, ама може и само в блога ми... Като вземем T8-цата обезателно ще напиша нещо по-обстойно.
  • #7
    RRE S3 do Automotive ( преди 8 години )
    Kolega to4no uni mesec testvah XC90 D5 za 24 chasa.Mnogo mi haresa vsi4ko,bez poziciata na 6ofiora.Prekaleno nisko sedi vse edno ne si v ogromen djip a v povdignato kombi i tova vapreki vsi4ki nastroiki na sedialkite.A drugoto koeto me otkaza e 4e dosta use6ta neravnostite po patia vapreki 4e testovia avtomobil be6e s vazdu6no oka4vane.6te pi6a test kato nameria vreme naprqvih i strahotni snimki
  • #6
    Automotive ( преди 8 години )
    Доста гръмко заглавие при положение, че всяка кола която се предлага на пазара минава такива тестове :) OBD-то трябва да функционира на височина от 0м до 2500м в студ и жега. Всеки си прави калибрация на двигателя на ниско и студено, ниско и горещо, високо и студено и високо и горещо.Иначе Jag-ът е доста интересен, преди две години във Франкфурт му видях концепта и "на живо" беше красавец. @RRE S3 отказа ли се от XC90?
  • #5
    thebrainless ( преди 8 години )
    Не мислиш ли, че е изключително глупаво и посредствено да говориш така за Ягуар?
  • #4
    Анонимен ( преди 8 години )
    Ще го купиш в мащаб, да си играеш с него и другите ти колички. Сега сте ваканция, прочети някоя книга, за да се ограмотиш малко и да се научиш да пишеш на майченият ти език.
  • #3
    RRE S3 ( преди 8 години )
    Glupavi hora.4akam go da go kupia nov i to ot parvite,a ne kato teb nov vnos
fallback
Последни