fallback

Honda обнови американския Accord

Моделът е получил нова информационно-развлекателна система

Американското подразделение на Honda показа модернизираната версия на седана Accord, която се води моделна година 2016. Автомобилът е получил обновени екстериор и интериор, както и нови опции.Седанът е оборудван с модернизирани светодиодни главни фарове, които са направени в стила на моделите на Acura. Променени са и предната и задната брони, както и капака на автомобила. Освен това обновеният Accord е получил и нови 19-цолови джанти.Моделът вече е оборудван с нова информационно-развлекателна система, която поддържа приложенията Android Auto и Carplay. Те се управляват от 7-инчов сензорен дисплей. Над него е поставен 7,7-инчов дисплей, който осигурява достъп до различните настройки и функции на седана.Машината разполага още с камера за паркиране на заден ход, както и със система за предупреждение при опасност от челен сблъсък и следене на лентата на движение. Освен това в оборудването влизат още адаптивен круиз-контрол, както и адаптивни главни светлини.В моторната гама на Honda Accord е включен 2,4-литров мотор със 185 к.с., съчетан с 6-степенна механична скоростна кутия или с вариаторна трансмисия. Моделът се предлага и с 3,5-литров V6, който може да бъде комбиниран с механична скоростна кутия или с 6-степенен „автомат”.Снимки: Honda

Тагове: Honda Accord
fallback
  • #22
    Who Cares ( преди 9 години )
    Shte si pozvolia da otbelezha, che amerikanskata Honda (Accord) se razlichava znachitelno ot evropeiskata. Dizaina e praven v USA, kolata se proizvezhda ot chasti praveni v USA (s malki izkliucheniia) i se sglobiava v USA i Canada. Ne znam za iaponskata Honda, no sa dosta po-nemoshtni. Vidiah edin dilyrship na Honda v Italiia i se sashtisah. Prodavaha samo Jazz i neshto kato star Civic. Ta ne sydete po evropeiskata Honda za amerikanskata.
  • #21
    Анонимен ( преди 9 години )
    Айде *** в магазина на Хонда - разгледай ги, покарай ги и пак ела да казваш колко са технологични - толкова са назад, че нямам думи, корейците ги задминаха а вече май и французите.*** технологични сивик с роботизираната кутия която не може да изкара 50000 км (смениха я гаранционно) и при изпреварване ти изправя косата като ти отнеме газта.Това е най боклучавата коля която съм карал.
  • #20
    Who Cares ( преди 9 години )
    Da ne stavam banalen (za razlika ot lokalnite gordi sobstvenici na Dachiia), no Honda Accord Hybrid e nai-ikonomichniia hibrid (nad 50 kili na galon) i bie dori v pyti po-malkiia Prius. INache kolata sie poveche ot prostorna, vozi, uskoriava i spira otlichno. A obratniia zavoi e s mnogo malyk radius.Sled 4 Hondi mnogo se kolebah za Hiunday. Mozhe bi sledvashata - pylna s opcii, 10 godini garanciia i s goliam diskaunt.
  • #19
    Who Cares ( преди 9 години )
    Iznenadan sym ot interiornite resheniia, napr. na bivshiia mi Accord 2007 kapaka na kutiiata mezhdu 2te predni sedalki se iztegliashe pozvoliavaiki lakytia mi da pochiva pri karane, pri 2015 ne se izteglia. Dryzhkata na liavata vrata vytre pri 2007 be udobno razpolozhena za da si postavish lakytia pri dylgo karane. Pri 2015 - e niska i rykata t visi vyv vyzduha. Vryh na idiotizma e da se pokriiat vratite s tapiceriia, koiato veche zapochva na da linee ot slynceto i e trudna za chistene.
  • #18
    Who Cares ( преди 9 години )
    Eksteriora i interiora mnogo malko se razlichavat ot model 2015 (koito pritezhavam - nai-evtiniia model LX). Dori nai-evtiniia model LX ima opcii Eco i Sport. Sport modela e 4 k.s. po-moshten ot LX, no s dva auspuha, stranichna disna kamera, kozmetika... i po-golaim razhod na gorivo. Razhodyt na moia deto go karam siromashki riadko stiga 30 mili na galon pri obiaveni 28 do 36. V6 e drug avotmobil - bez variatorna transmisiia s moshtnost 279 k.s. i oshte po-goliam razhod na gorivo.
  • #17
    Анонимен ( преди 9 години )
    Твърдо не значи спортно, и не става въпрос за твърдост на окачването а за способността му да филтрира малките коси неравности ( фуги/павета ) може да е твърда и пак да успява да ги отсее, при всички японски коли това е грандиозен недостатък окачването не филтрира малки неравности, което не носи усещане а дразни и другото шумът в много висок в кабината. След 120км почти нито една японска кола не е на нивото дори на компактните европейски коли включително рено и пежо, просто пестят от изолация
  • #16
    Рудолф ( преди 9 години )
    Дървена кола с вдървен вид. Всичко в тази сапунерка е правено с мисъл за пестене. Типичната японска простотия. Това невзрачно съзнание би изглеждало скучно дори сред количките за блъскане на някой лунапарк.
  • #15
    Анонимен ( преди 9 години )
    А бе пич, опитах се да ти обясня че дали вози твърдо или меко е въпрос на вкус и усещане. Меките седалки съЩо не ми харесват. За мен "возията" на спортна версия на хеч или седан от среден клас емного по добра от това на обикновената версия. Субективно възприятие, съшо както и външния вид на автомобилите
  • #14
    Анонимен ( преди 9 години )
    Ферарито си е Ферари - спортна кола!Говорим за автомобили седан от среден и висок клас, който е със съвсем друго предназначение!Колкото по-меко вози, толкова по-добре! Ако не беше така, Мерцедес и останалите премиум производители нямаше да имат въздушно окачване!
  • #13
    хубава возия!!!! ( преди 9 години )
    какво е хубава возия? ЛИчно за мен хубава е да вози твърдо и да усещаш пътя. По-близо е до истинския шофьор. Някой харесват меката возия. Няма лошо, но твърдото окачване не е лошо. Ходи обясни на оня с Ферарито че не му вози добре колата и си се качи в Пежото.
fallback
Последни