fallback

Subaru подобри кросовъра XV

Моделът разполага с различни окачване и кормилна система

Subaru представи обновената версия на кросовъра XV. Моделът е получил подобрено оборудване и промени по шасито, които целят да предоставят по-висок комфорт и по-добро поведение на пътя, сочи информацията от японската компания. Subaru XV вече се предлага с нов LCD дисплей, различни уреди на централната конзола и допълнителни декоративни елементи. При версиите с автоматична трансмисия е поставен нов скоростен лост, а инфо-системата на модела вече работи със 7-инчов тъч дисплей. Промените по шасито включват нови пружини и амортисьора на двата моста, благодарение на които моделът е по-стабилен и по-комфортен, твърдят от Subaru. В унисон с това е пренастроена и кормилната рейка, която сега с 10% по-бърза и предлага по-директно управление. Пазарната премиера на обновения XV ще се състои в близките месеци. Към момента са известни цените на модела за пазара на Великобритания - от 21 995 лири (31 949 евро) за версията с 2,0-литров бензинов двигател. Снимки: Subaru

Тагове: subaru xv
fallback
  • #18
    до анонимното нещо ( преди 9 години )
    "Интересно,като са толкова качествени и високотехнологични,защо в Европа имат отрицателни продажби" вика му се протекционизъм глупи...я пробвай да внесеш кола над 163 кона от извън ЕС да видиш колко ще ти излезе...
  • #17
    Субарист ( преди 9 години )
    Като говорим за качество има атмосферни субита дето са на милион,не горят масло,вдигат 200,даже са със оригинални шарнири и накрайници.Общото с Фиат е четирите гуми нищо друго.
  • #16
    Анонимен ( преди 9 години )
    А най-качествените двигатели изобщо не са на Субару, Хонда или Тойота. На първо място е един 5-цилиндров на Мерцедес, на второ 6-цилиндров на БМВ, на трето ммясто 4-цилиндров 1.5 на Хюндай, по лиценз на Митсубиши, но корейците го правели по-добре.
  • #15
    Анонимен ( преди 9 години )
    Subaru и качество!? Я виж статистиките. Аз ги следя от 2006 и тази марка никога не е минавала сердното ниво. В повечето случаи е някъде на дъното около Фиат.
  • #14
    Анонимен ( преди 9 години )
    Те и сега германските легени като се вгледаш в изработката им отблизо са дялани с *** и теслата.Добре че има прости балкански ***,че германчетата няма къде да си пробурват вмирисаните клозети.
  • #13
    Анонимен ( преди 9 години )
    Баааххх, Тия не са мръднали от 88-*** като развитие, точно за *** хамериканци...
  • #12
    2JZ ( преди 9 години )
    В Щатите и Канада има цели градове, които наричат "Subaru Cities", сами се досещайте защо. Там за суровите условия, особено зимните месеци, друго не се зачита, нито рискува с него - дали ще запали, дали ще затъне и т.н. Просто Субару са се доказали отдавна - най-доброто 4х4 при леките автомобили, точка. А смешниците с измислените вагонетки и техните псевдо-системи да ходят да се хвалят пред кварталната чалготека, колко са вървежни. ;)
  • #11
    Субарист ( преди 9 години )
    Маслояда монтиран в Импреца печели всяко състезание в света с Колин Макрей.В тези години Голфовете бяха с чукче и наковалня,карбуратор или моно инжекцион.Демек каруци.Искрено ме забавлява младеж с Голф,да ми се ръби по светофарите.
  • #10
    Анонимен ( преди 9 години )
    2.0 инжекция, 16 клапана, модел 1988-***...с катализатор... Оставаше и да не е здраво... Японокитайците са за закриване отдавна, с всичките си чупливи и морално остарели грозни маслояди...
  • #9
    до долния ( преди 9 години )
    за това продават повече от твоите любими вагени в Щатите нали?
fallback
Последни