fallback

Върховата Tesla срещу BMW i8

Сравнение на ускорението от 0 до 200 км/час (Видео)

Tesla Model S вече няколко пъти доказа, че не е обикновен екологичен автомобил. А машина, която с лекота може да детронира почти всеки спортен автомобил с конвенционален двигател. Сега обаче американският седан се изправя срещу друг високотехнологичен модел - хибридното BMW i8.Състезанието представлява ускорение от място до 200 км/час, като и двете машини са в спортен режим на управление.Гледайки техническите характеристики, няма как да не отбележим, че шансът е на страната на Tesla Model S P85D. Те разполага с мощност от 700 к.с. и въртящ момент от 930 Нм. При хибридния plug-in автомобил на BMW стойностите са далеч по-скромни - 362 к.с. и 570 Нм.BMW i8 обаче има предимство по отношение на масата, която е само 1490 кг. При върховата версия на Model S общото тегло прехвърля 2100 кг.Въпреки това обаче Model S P85D развива 100 км/час за малко над 3 секунди, докато BMW i8 прави същото за 4,4 сек.Това се потвърждава и от състезанието, в което седанът на Tesla печели безусловно надпреварата до 100 км/час. След това обаче BMW i8 започва да наваксва, като в крайна сметка остава на косъм от победата. Когато Tesla Model S P85D достига 200 км/час, километражът на BMW i8 сочи 195 км/час - наистина минимална разлика, като се има предвид значително по-високата мощност на електромобила.Любопитно е какво би се случило при състезание до максималната скорост на двете коли - 250 км/час. Тук шансът вероятно ще бъде на страната на BMW. Дано скоро разберем.

Тагове: vs bmw i8 tesla model s p85d
fallback
  • #23
    анонимен ( преди 9 години )
    Да, именно за това говоря. Аз колата си я карам често на макс. Ускорявам стабилно и в червеното. Никой не си купува кола от по 500кс за да я кара като тролей.При новия софт и един по тежък десен крак, ще го съкрати.При 105 км/ч и 480км пробег е уникално за ел. автомобил и нищо за останалите. Дори това е фабричен, което означава, че дори е и по-малък. И този суперзареждач къде ще го включиш, или карайки Тесла, ще си с предварително обозначен маршрут, според зареждането.Мерси на този етап..
  • #22
    Drianov ( преди 9 години )
    Ще се съкрати, ако го караш постоянно на макс. Ако не го караш няма да се съкрати - та нали е така и в момента с ДВГ?!?!
  • #21
    анонимен ( преди 9 години )
    "Нова новина която прочетох преди малко Model S P85D от 3.2 сек от 0-100 стават 2.8 чрез нов ъпдейт "Ludicrous" нов режим на ускорение което значи че по ускорение 0-100 ще се мери сам с коли струващи над 1 милион базовата цена на Model S 70 от 75К е 70К долара в европа е ?66.800 без ДДС като тази версия е само с задно и 90квт батерия срещу 3К$ доплащане и ако караш с 105 км в час пробегът е 480 км "А при този нов софт пишеше ли с колко ще се съкрати и без това късия пробег? Или саси го спестил
  • #20
    mmm ( преди 9 години )
    300 кила? Това да не ти е V8,това е 3 цилиндров мотор..предполагам с охлаждането и резервоара да е около 200...
  • #19
    Drianov ( преди 9 години )
    Мнението си го изказах от гледна точка на бивш разработчик на инстриментни панели (или клъстери) за автомобили. Запознат съм долу горе със хардуерните и софтуерните специфики и не ми се вижда нормално цифровата визуализация да се опреснява на такива огромни интервали. БМВ са основен участник (Core member) в AUTOSAR - това е софтуерната архитектура за аутомотив устройства - по голям играч от това не може да бъдеш! Моля ви четете или питайте ако не разбирате вместо да ръсите обидни квалификации!
  • #18
    Така сега ( преди 9 години )
    Ако ще и 1000 коня да е тази ТЕСЛЪ , винаги избирам BMW I8.
  • #17
    Mmm ( преди 9 години )
    Другите автомобили стават излишни?! Не мисля.! Пък и тук сравнението е доста неумесно,2 та автомобила нямат нищо общо.
  • #16
    Mmm ( преди 9 години )
    Какво пък видяхте на този клип..Аз нищо..според мен реално в метри разликата ще е доста в полза на тесла на финала...побеже на старта и до 100 ще натеупа доста преднина.Но пък не всичко е ускорението до 100,особенно когато става въпрос за некви десети от секундата..,като започнете да давате опртеделения и мнения само по някакви данни и клипчета от драг гонки си мисля,че повечето даже не шофирате! Иначе по таблиците и ютюба е ясно..гтр-а и тесла са най-най-добрите :D
  • #15
    Анонимен ( преди 9 години )
    Гадното на електрическите коли е ,че никога не знаеш точно на колко ток може да разчиташ.Всички сме се нагледали на батерията на телефона в един момент показва 80% след половин час е на 15 %.И тоя номер го правят и нови телефони не е да кажеш,че батерията е дала фира вече.Нали разбирате ,че ако посред път ви свърши батерията не можете да си сипете 10 литра ток в тубата?А относно супер бързите зарядни дето ще напълнят огромната батерия за 10 минути от 0 до 90%.Искам да видя кабелът- фи50?Повече?
  • #14
    Анонимен ( преди 9 години )
    "Ще" кара ли след 2 год? Ще......
fallback
Последни