IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Ето го новото Audi A4

Моделът е станал по-голям, но и по-лек

Ето го новото Audi A4

Изцяло новото поколение на бестселъра си А4 показа германската компания Audi. Версиите седан и комби ще имат премиера през септември във Франкфурт, а на пазара ще бъдат налични непосредствено след това.
Ето го новото Audi A4
Както се вижда от снимките, новото поколение на модела залага на еволюционен дизайн, който е по-технологичен и динамичен от този вече статия модел. Автомобилът демонстрира уголемени арки на калниците, предни и задни LED светлини, както и по-скосен покрив.

Съществена разлика има и при размерите. Новият А4 е с 25 мм по-дълъг и с 16 мм по-широк от предшественика, а междуосието му е нараснало с 12 мм до 2,83 м. Въпреки това обаче общата маса на автомобила е намалена с до 120 кг. Новата платформа облагодетелства и багажното отделение, което достига до 505 литра при модела A4 Avant.

Интериорът също предлага по-щедри размери, като сега пътуващите на задната седалка разполагат с допълнителни 23 мм. Използваните материали са по-качествени, а амбиентното LED осветление в салона предлага 30 различни цвята, сочи информацията. Арматурното табло на новото А4 представлява 12,3-инчов дисплей, познат от новите TT и Q7. На централната конзола е разположен 8,3-инчов екран, който отговаря за инфо-развлекателната система на автомобила.
Ето го новото Audi A4
По отношение на задвижването, новият Audi A4 (B9) ще се предлага с набор от четири- и шест-цилиндрови турбо бензинови и дизелови агрегати.

Базовият бензинов е 1,4 TFSI и предлага 150 к.с., а по-големият 2,0 TFSI е наличен във версии със 190 и 252 к.с.

Популярният дизелов агрегат с обем 2,0 литра предлага 150 или 190 к.с., докато по-големият 3,0 TDI генерира 218 или 272 к.с.

Германската компания е подготвила модификация и на компресиран природен газ (CNG) - A4 Avant g-tron, задвижвана от 2,0-литров TFSI мотор със 170 к.с.

Всички двигатели с четири цилиндъра се оборудват стандартно с нова 6-степенна ръчна предавателна кутия, а като опция се предлага автоматик със 7 степени и два съединителя. Върховият дизелов модел се оборудва с 8-степенна автоматична трансмисия.

Всички подробности комбито и седана А4 ще станат ясни по време на премиерата във Франкфурт, където трябва да бъде изнесена и ценовата листа.

 

Тагове: Audi A4
0 от 500
  • #37
    6 rate up comment 14 rate down comment
    до Анонимен ( преди 9 години )
    Ами те предложенията в този клас са само три, умнико! Mercedes C class, BMW 3 и Audi A4! Ако едната е пенсионерска, а другите две са грозни, то какво остава :D :D :D Тези три автомобилни марки пишат история, не са пребоядисани Тойоти или Нисани, които са си сложили други имена, за да се опитат да откраднат от дела на Mercedes, BMW и Audi!
  • #36
    12 rate up comment 10 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Традиционно най-грозното предложение в този клас. Дори 3-ката на бмв е по-хубава въпреки че няма претенции за красив дизайн.Ц класата пък си е пенсионерската мечта,там е ясно.
  • #35
    12 rate up comment 1 rate down comment
    Естет ( преди 9 години )
    Мазда правят хубави автомобили! Особено новата Мазда 6 е много красива! Ако някога си купя японски автомобил, вероятно бих си купил Мазда! Хората поне произвеждат автомобилите си в Япония, за разлика от останалите японски производители!
  • #34
    9 rate up comment 2 rate down comment
    до до "неаноним ( преди 9 години )
    Вярвам ти, милионерче! Нали знаеш тук как доказваме автомобилите си. Отвори тази статия на Аутомедия на смартфона пред таблото на автомобила си и направи една снимка с фотоапарат! Хайде, нека ти повярваме, че си милионер, направи го!
  • #33
    8 rate up comment 3 rate down comment
    Фетз ( преди 9 години )
    А, виж, комбито на Мазда е по-добро. Сега писал съм няколко пъти, не съм фен на немските автомобили, имал съм Ауди b6 комби, нямаше такова чупене и сервизи, но е просторно, има голям багажник и е добре сглобено вътре. Това ми харесва. Сега карам Легаси комби, не бих го дал за това Ауди. Просто ми харесва виждането ан Ауди за кобитата. Сполучливи са на замисъл, здравината е под всякаква критика, поне от личен опит.
  • #32
    4 rate up comment 10 rate down comment
    до "неанонимния ( преди 9 години )
    аз имам достатъчно пари по сметките си купя поне 2 такива кеш, ти ако бачкаш за 500лв проблема си е лично твой. Не съди по себе си за другите. Смехоран...
  • #31
    12 rate up comment 14 rate down comment
    AUDI ( преди 9 години )
    Красота!!!
  • #30
    17 rate up comment 11 rate down comment
    до Анонимните ( преди 9 години )
    Безидейна била, грозна била...Какво значение има вашето мнение, след като не можете да си купите дори нова Дачия...Хората, които имат възможности ще изберат Ауди или Лексус спрямо собствените си пристрастия, а не заради "ценните" ви съвети, които компетентно давате зад монитора!Иначе Аудито изглежда добре! Никой не очаква от Ауди да сменят кардинално дизайна през 4 години!
  • #29
    7 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    а да, въпросния 12 инчов дисплей на мястото на традиционните прибори е опция, да не се излъже някой ;)
  • #28
    6 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    отвън същата работа като преди, вътре наполовина BMW, краднат малоумния невързващ се с нищо дисплей на C-class. Единственото ново е дисплея на мястото на оборотомера/скоростомера