fallback

Alfa Romeo Giulia QV като купе и комби

Неофициалните изображения са дело на независим дизайнер

Премиерата на новия седан Alfa Romeo Giulia определено бе едно от най-чаканите и важни събития в автомобилния свят. Италианската компания показа единствено върховата спортна модификация Quadrifoglio Verde (QV), като се очаква моделът да получи не само богата гама от мотори, но и допълнителни версии. Две от модификациите на каросерията, които Alfa Romeo най-вероятно ще предложи за своята нова Giulia QV, са купе и комби. Първата ще си съперничи с модели като BMW M4, а втората ще нахлуе на територията на Audi RS4 Avant и Mercedes-AMG C63 S Estate. Независимият дизайнер X-Tomi Design е вече готов със своето предположение за дизайна на непотвърдените към момента версии на модела. Проектите му са базирани на официалните снимки на седана, които италианската марка разкри преди дни. Няма как да не отбележим, че комбито и купето на Giulia QV изглеждат повече от добре. Особено като се има предвид, че ако се появят на пазара ще се задвижват от същия 3,0-литров V6 мотор, който използва и седана. Агрегатът е дело на Ferrari, развива 510 к.с. и може да бъде съчетан със система 4х4. X-Tomi Design не е спрял до тук. Дизайнерът е предложил и своето виждане за DTM модификация - шампионат, в който Alfa Romeo участваше успешно с предшественика на Giulia.Снимки: X-Tomi Design

fallback
  • #35
    бе тва ( преди 8 години )
    дано приядеш с макарони,че да не ги погледнеш никогаа :D
  • #34
    изобритателю ( преди 8 години )
    Къде го прочете това нещу ве село. Иска ти се *** немаа,в кой сън го сънува
  • #33
    Какво слагат... ( преди 8 години )
    ...алфистите в багажника когато тръгват на събор на алфа ромео? Разбира се палатка, че пътуването 95% е с преспиване до дочакване на сервизния автомобил.ха ха ха
  • #32
    Бе тва ... ( преди 8 години )
    алфата не беше ли лай...но завито в лъскав целофан и панделка отгоре? както повече макоранжийски изделия при колите
  • #31
    Анонимен ( преди 8 години )
    Само като ти пусна Алфа ромео монтреал и комодора ти спира ди тук,шматка кво ми хвалиш тези ръждиви каски хлопел :D
  • #30
    до долния етаж ( преди 8 години )
    Алфа гт,джулиета,гтв,алфа спринт велоче,алфа 2900,опел неможе да стъпи на малкия и пръст,във състезателните писти през онези времена на 60-70 те години. Вярно че опел са по стара марка коли,но в битките по пистите алфа се пуска още през 20 те години на миналия век,чак до скоро последно до 2008г.Неме интересуват примерите ти за цска и славия ако щеш.
  • #29
    До до долния ( преди 8 години )
    Когато видиш някоий Капитен, Комодоре или Манта в гаража на Джей Лено тогава може да сравняваш Опел с Алфа ромео. Моделите на тази марка са живата спортна история на автомобилостроенето. Не случайно сравних ЦСКА с Берое ,но явно не схвана. Това ,че сега примерно опел или ФАу ве са в пъти по-добре няма да ги доближи и на сантиметър до харизмата на алфа ромео или ланча. Чуството на ширупотребата върви рака за рака с масовките и са "по" само в мозъка на средностатистически китаец от Съчуан.
  • #28
    до по по долния ( преди 8 години )
    Толкова модели на алфа мога да ти изброя,че опел на половината немогат да и стигнат. В момента се сещам за 20 поне вида Алфа Ромео.
  • #27
    анонимен ( преди 8 години )
    "Бих предпочел кола с недоказани проблеми от такава с доказани. А ти?"Е Алфа, ако не е доказана със скапаното си качество не знам кой друг ще да е. Проблеми които ги затриха. Коли само за сектанти, една добра визия и леко над средно пътно поведение и до там. Остана и дебелата цена за накрая...
  • #26
    Бряххх...!!! ( преди 8 години )
    Много баровец, много нещо тиа алфисти бе! И 80 хилки в евро не ги стряскат (в сънища и мечти)! хахаха
fallback
Последни