fallback

Kia обнови cee'd

Моделът демонстрира подобрен дизайн и нови двигатели

Тагове:
fallback
  • #16
    Анонимен ( преди 9 години )
    Добре четеш какво пишат в Аутобилд. Но ако беше поне средно интелигентен, щеше да прочетеш и какво не пишат в Аутобилд.
  • #15
    Анонимен ( преди 9 години )
    Добре, че ми каза. Проверих. Веднага ти казвам, актуалния Голф 7 е с 2.2 см. по-тесен на предните седалки и с 4 см. по-тесен на задните седалки дори от първото поколение на Hyundai i30(2007-2012). Сравнението на вътрешните размери с второто поколение на i30 е още по-трагично за Голф 7. Та по място в салона няма как да мачка наред, нали се сещаш..:)
  • #14
    Анонимен ( преди 9 години )
    Напиши в гугъл сравнителен тест на Фолксваген Голф и чети, може да не ти се вярва но в теста мачка споменатите от теб по-доло марки. Бие ги във всичко, място отпред, място отзад, обем на багажника, обзор, качество на материали,задвижване,еластичност, максимална скорост, тестовия разход на гориво,ускорение,диаметър на завой, спирачки, оборудване... абе тотална размазвация..
  • #13
    Анонимен ( преди 9 години )
    Значи аз не знам един тест в който Голфа да не е бил конглокентите си. В цял свят сегмента го кръстиха "Голфов клас" А иначе тая киа на снимката е доста добро копие на Пежо 308, И20 бе също доста добро копие на Опел Корса, признава им го доста добри имитации правят. Модела К9 от далеч можеше да заблуди доста познавачи, че е модел на БМВ, дори скоростния лост бяха изкопирали 1:1, но колкото и дабри имитации на коли да правят си остават, марка за китайски реплики на килограм.
  • #12
    Анонимен ( преди 9 години )
    Аз между другото немога вече да се сетя автомобил, който да не е по-добър от гоуфа в тоя клас - начи взимаш Фокус - по-добър, Сивик - по-добър, Корола/Аурис по-добри, Сиид - по-добър, i30 по-добър, меган по-добър, алфа жулиета по-добра, ланча делта по-добра, ситроен C4 по-добър. Общо взето гоуфа е някъде на дъното имайки предвид, че всеки друг конглокент го превъзхожда все с по нещо и в 90% от случайте с по-ниска цена за еквивалентни параметри и екстри.
  • #11
    Анонимен ( преди 9 години )
    Като гледам, не е ВАГ-фенчето този, който намесва голфът в статията за КИА!Просто в този клас голфът е еталон и всички се сравняват с него.Факт!
  • #10
    бъдете милостиви ( преди 9 години )
    Ей, спрете се бе хора! Не го хранете толкова много Гоуфа, че нашето форумно ВАГ-фенче не може да насмогне да рестартира рутера, за да цъка минуси! Имайте жалост към бедната, жалка и нещастна душа с неслушаща го глава! :)))
  • #9
    Анонимен ( преди 9 години )
    Какви точно класации е спечелил Голф? Спечели "Кола на годината" в няколко страни. Класация която почти без изключение печелят всички нови модели, вкл. и първото поколение на КИА Сийд. Знам със сигурност коя класация никога не е печелена от Голф. Класация по надеждност.
  • #8
    WickedSixD ( преди 9 години )
    АБ били казали че е дръвце лол... Авто Билд не си струва 2-та лева, аз парцали не чета. Истинските фенове отдавна не смятат това списание за някаква институция дето квото каже се приема и край. Пълно е с американски онлайн предавания и какво ли още не, където хората сравняват адекватно колите и описват до най-малко подробности техните качества и недостатъци. Киата за цената си е супер, може би не е най-добрата, но определено има много какво да даде. А с новия автомат с 2 съединителя ще е муцка.
  • #7
    Анонимен ( преди 9 години )
    Божкеее, голфът спечели класациите в цял свят, даже и в Япония , но бай *** се изказва като най-големият световен експерт!Мани, бегай...
fallback
Последни