fallback

Kia обнови cee'd

Моделът демонстрира подобрен дизайн и нови двигатели

Тагове:
fallback
  • #26
    Анонимен ( преди 9 години )
    1.6 GDI е 135 к.с., а не 128 к.с.
  • #25
    RRE S3 ( преди 9 години )
    Daa koreicite sa nedostijimi za iaponskite kratuni
  • #24
    Анонимен ( преди 9 години )
    Бе те и англичаните са измислили футбола ама вече почти няма живи свидетели на последната им световна титла. Та така и ГоУфа в голфовия клас е зад доста конКУРенти.
  • #23
    Анонимен ( преди 9 години )
    Голф може да е само ромлянски император. А навремето си беше мнооого здрава, простичка и непретенциозна кола (до Голф 2).
  • #22
    Анонимен ( преди 9 години )
    Golf създава този клас.ГОЛФ- ИМПЕРАТОРЪТ !!!!!!! ЕТАЛОН В КЛАСА СИ!
  • #21
    do: thebrainless ( преди 9 години )
    В Чехия няма турци и друга *** и за това Шкода е по-качествен продукт от ФауВе, въпреки частите от Китай, които се споделят в цялата група ВАГ. Дори Шкода са най-качественият продукт на концерна. Изводите ги оставям на всеки, който има главна на раменете и нещо в нея. Тези, които са с празни немски каски, може да не коментират. За тях важи все още от немското по-убаво нема, а всъщност самите немци доказват, че точно Шкода е най-качествения и надежден продукт излизащ от ВАГ. Факт!
  • #20
    thebrainless ( преди 9 години )
    Имам органична неприязън към корейските автомобили и марки, притежавах голф двойка GTI преди десетилетия в младежките ми години, но ми е ясно, корейците отдавна са дръпнали напред и с всяко поколение, продуктите им стават все по-добри. Отдавна правят по-добри неща от ширпотребата на VW.Понеже стана въпрос за Шкода, любопитен факт е, че те са най-надежни в цялата VW група. Мисля че е достатъчно показателно за Голфа...
  • #19
    Данчо-ментата ( преди 9 години )
    Анонимен, ти виждал ли си кой ги прави немските коли? Всичко друго, но не и шваби. В немските заводи (не само за коли) бачкат 2-ро или 3-то поколение анадолски гастарбайтери. частите за сглобяването идват от Китай. Кажи ми сега, кое точно е немското в немските коли? Аз такова нещо не виждам. Дори китайските ментета са по-читави, защото знаеш кой, къде и какво е произвел и сглобил. В този смисъл, немските ментета се оказват най-големите ментета.
  • #18
    Анонимен ( преди 9 години )
    Къде намесихте пък Голфа не ми е ясно. КИА е светлинни години пред тази пенсионерска табуретка. Трябва да си много ограничен, за да не видиш разликите и преимуществата на корейците. Голфа само с Дачия може да се конКУРира. Дори Шкодите ги правят по-добре и по-надеждни и по-здрави и по-икономични. Ще го отрече ли това кухата немска каска. С една и съща скапана техника, чехите правят по-добра кола от пръдливите и пияни шваби. Факт!
  • #17
    Анонимен ( преди 9 години )
    По икономичност пък никъв шанс няма гоуфа срещи дизела на рено например, както и новия двигател на сивика, за италианските дето е писал колегата - те са по-стари, така че по разход може и да са равни най-много с гоуфа. Но като техническа надеждност гоуфа е котва на дъното!
fallback
Последни