fallback

Mercedes GLC замени GLK

Германската компания представи официално второто поколение на кросовъра

Mercedes представи официално новия си кросовър GLC, който представлява наследник на продавания в момента GLK. Новият автомобилът ще бъде представен пред публика тази есен, като продажбите му ще стартират непосредствено след това. Сравнен с GLK новият GLC демонстрира със 118 мм по-голямо разстояние между осите, по-широки задни врати, както и с 50 мм по-голяма широчина. Промените са предоставили допълнително място за возещите се отзад, както и по-голям багажен обем. При второто поколение на кросовъра той е 580 литра и може да бъде увеличен до цели 1600 литра при сгъването на задните седалки. Освен това масата на модела е редуцирана с 80 кг, като това е било възможно благодарение на използването на комбинация от материали, включително алуминий, високоякостна и ултрависокоякостна стомана. Съществена промяна е направена и по отношение на дизайна. Сега екстериорът демонстрира по-обли форми, изпълнени в стила на най-новия дизайн на германската марка. Интериорът до голяма степен напомня този на последното поколение C-Class, като залага на модерни форми и материали от високо качество. Гамата от предлагани мотори е представена от бензинови и дизелови предложения, покриващи нормите на Евро 6. Наличен е и хибриден модел, чиито батерии могат да се зареждат в електрическата мрежа. Въпросният хибриден модел носи името GLC 350 e 4MATIC plug-in hybrid, като комбинира бензинов мотор с 211 к.с. и електродвигател, развиващ 116 к.с. Системата позволява спринт от място до 100 км/час за 5,9 секунди, като максималната скорост достига 235 км/час. Само на електричество могат да бъдат изминати около 35 км. Дизеловите модификации са GLC 220 d 4MATIC (170 к.с. и 400 Нм) и GLC 250 d 4MATIC (204 к.с. и 500 Нм). Бензиновият модел засега е един - GLC 250 4MATIC, развиващ 211 к.с. и 350 Нм.Очаква се появата и на по-мощни версии, включително GLC 450 AMG Sport и GLC 63 AMG. Европейските модели с конвенционален мотор се оборудват със система за задвижване на четирите колела 4MATIC, както и с новата автоматична трансмисия с 9 степени 9G-TRONIC. Хибридният модел използва версията на кутията със 7 предавки 7G-TRONIC PLUS. Сред опциите присъства уникалното за сегмента въздушно окачване AIR BODY CONTROL. Всички подробности за Mercedes GLC ще бъдат разкрити на автосалона във Франкфурт през септември. Снимки: Mercedes

Тагове: mercedes glk mercedes glc
fallback
  • #11
    Анонимен ( преди 8 години )
    Мога да кажа ,че ми писна да гледам СУв-ове, Колко размера от тези щайги трябва да се търкалят по пътя. Както някой е споменал по-надоло ако нямаше емблема отзад съвсем спокойно минава за порше.
  • #10
    Анонимен ( преди 8 години )
    Алоо, ЕвоГа, ако ще изказваш аргументирано мнение не го прави на базата на 10 минутно филмче от Топ Гиър. Или поне научи името на този SUV, че е срамота. Range Rover EVOQUE. А дали е по-добър от този модел на Мерцедес тепърва ще се тества. Но от Мерцедес никога не са заявявали, че искат да конглокират Evoque с това GLC. Те си правят SUV за своите клиенти, фенове на C Class. И са пределно наясно, че никой с такъв паркетен SUV няма да се метне с него у шубрака. Нито с RR Evoque, нито с Mercedes GLC
  • #9
    Анонимен ( преди 8 години )
    Евог е класа пред това и е истински 4х4,а не вдигнато комби като това
  • #8
    Анонимен ( преди 8 години )
    Точно пък Евог е една огромна сопа в сравнение с това .
  • #7
    Анонимен ( преди 8 години )
    Не ми харесват тия дисплей пляснати на таблото - все едно съм си сложил таблета на стойка, така седи. Много грозно решение, което повечето производители лансират. По-добре си беше по-стария тертип на бмв 7мицата, в нещо като ниша, където нито слънцето ти блести нито нищо и си е отделено, така че да не ти се вясват други елементи в полезрението, докато гледаш навигацията или нещо по дисплея. Иначе ми прилича на Порше малко отзад. Като цяло е готин мергела.
  • #6
    Анонимен ( преди 8 години )
    Това не може да се мери с Евог извън патя
  • #5
    Анонимен ( преди 8 години )
    Един GLC 250 d 4MATIC (204 к.с. и 500 Нм) и сме "пей сърце". Карам комбито на C Klasse - гама W/S 204, дизел със 170-те коня и много ме радва вече няколко години. Пъргаво, удобно, комфортно -няма проблеми и ремонти. Сега вече точа лиги по това. Но още не съм решил дали новото комби от W 205 серията или SUV-ката ще е.
  • #4
    Йори ( преди 8 години )
    Някои фирми може би, но масово се ползва оперативен лизинг от фирмите. Наемат нови коли за 3 години или до 100-150 хил. км. пробег. След това колата се връща на фирмата, която предоставя оперативния лизинг и се взима нова. В чести случаи има договорки вместо колите да се връщат на лизингодателя, да се предлага възможност за пълно изкупуване на доста добри цени от служителите, които са ги ползвали. Това сме си говорили с няколко приятели, които живеят и работят в Австрия и Германия.
  • #3
    Ауто ( преди 8 години )
    Това е "задницата", която трябваше да има новото СКю7 на Ауди, а не това недоразумение на повдигнато комби!Браво на Мерц, много хубав е модела!
  • #2
    Анонимен ( преди 8 години )
    В Австрия фирмата ти дава кола като почнеш работа и ти си я изплащаш. За това са почти само немски.
fallback
Последни