fallback

Първи снимки на новия Opel Astra

Официалната премиера ще се състои на изложението във Франкфурт

Първите официални снимки на новото поколение Opel Astra се появиха в интернет. Кадрите разпространи италианското издание CarPassion, което потвърди, че премиерата на модела пред публика ще се състои на автосалона във Франкфурт през септември. Към момента липсват каквито и да било подробности за автомобила. От снимките обаче става ясно, че новата Astra разполага с по-динамичен и същевременно по-улегнал дизайн, повлиян от концепцията Monza. Моделът лесно може да бъде разпознат като Astra, въпреки че демонстрира напълно нови предна и задна части, прикрита задна колонка и силно скосена линия на покрива. Челните светлини разполагат с новите матрични фарове IntelliLux LED на Opel, като LED технология е използвана и стоповете. Пълна промяна е претърпял и интериорът, в който се забелязват нова инфо-система с голям тъч екран и свързаност със системите Android Auto и Apple Car Play, допълнителен голям дисплей на арматурното табло, множество хромирани и облечени в кожа детайли, както и напълно ново оформление на уредите. Подробности за технологичната част липсват, като се очаква от компанията да разпространят информация в най-скоро време. Според неофициални данни моделът е изграден на новата платформа Delta, има с около 100 кг. по-ниско тегло, а в гамата му двигатели са включени само турбо мотори. Те са бензинови и дизелови, като базов е новият 1,0-литров агрегат със 115 к.с., а на върха са разположени 1,6-литров бензин и 2,0-литров дизел, развиващи по 195 к.с. Пред публика моделът ще се появи на автосалона във Франкфурт през септември. Очаквайте подробности. Още по темата:Новият Opel Astra превръща нощта в денOpel възражда Astra GSiНеофициален поглед към новата Astra

Тагове: Opel Astra
fallback
  • #37
    дизайн експерт ( преди 9 години )
    Вижте сега г-н Дошо , Аудито е малко скъпо при купуване знам , но това да не ви плаши , след време безпроблемнно експлоатиране инвестицията се избива , автомобила има надеждна ел.система , купе , ск.кутия (ръчна) и бърз (днамичен) кономичен дизелов агрегат с 116 к.с. Изработката на интериора е ненадмината както и материалите , удоволствието че притежавате нещо такова , ви изпълва с радост всеки ден , маслото си е в мотора , а диференциал сега разбирам че го има.
  • #36
    Дошо ( преди 9 години )
    - предлагам това да е лафа на десeтилетието, не столетието направо!!До дизайн-"умника" няколко въпроса:- как си с ежедневния як бецален в алуди-сервизите по света и у нас?- вече извозиха ли те с лафа: "за премиум марка като ауди диференциала (после скоростната кутия, мотора и т.н.) е КОНСУМАТИВ" ?- колко литра гори алудито ти на 100км - за масло питам? Съвет: когато разбереш как "умно" са те метнали питай бате ти Дошо как да се оправиш! ;-)
  • #35
    крисЧо ( преди 9 години )
    Nur ein Narr macht teure VW, nannte den Namen Audi! само разбиращите немски да са светнати,на останалите,че го преведем друг път
  • #34
    дизайн експерт ( преди 9 години )
    Благодаря за позитивният отговор , явно си широко скроен човек...two thumbs up
  • #33
    Анонимен ( преди 9 години )
    В никакъв случай не те мразим! Чувството ти за хумор ни дарява с усмивки и добро настроение :) Продължавай да ни разсмиваш. Сигурно си любимия ученик на учителите ти?
  • #32
    дизайн експерт ( преди 9 години )
    Не ме мразете защото съм умен , ако искате истинско удоволствие от шофирането купете си Ауди. Опелът дори по-каталозите не го водят Автомобил , той е изпитание за нервите в реални условия
  • #31
    Анонимен ( преди 9 години )
    Дизайнера карал Алуди. Знаем бе не се хвали! Знаем! Ти си оня с Алудитата, то е ясно. Днес няма статии за японски коли и си налазил тази на Опел. Да ти кажа ли, че Опел са много по-добри от Шкодите за които си мечтаеш и най-вече от надценените Шкоди с емблема двоен ***!
  • #30
    Анонимен ( преди 9 години )
    Класика не го закачайте! Сега явно е на друго лечение и бързо забрави за квадратните форми и много бързо смени плочата с облите. От новото лечение му се е изпарил таланта да рисува явно, защото няма детски рисунки вече, а беше така хубаво, когато рисуваше. Ех какви времена бяха... Сега всички автопроизводители ползват нарисуваното от него, а трябва милиони да му плащат за таланта. Той е Пикасо на нашето време. Рисунките му някой ден ще красят "Дома на хумора и сатирата". Господи, какъв талант..
  • #29
    дизайн експерт ( преди 9 години )
    Тъй като съм по-умен от вас карам Ауди , нямам излишни пари за евтини коли
  • #28
    Голфът ( преди 9 години )
    Приятно е Опелчето, поздравления и успех!
fallback
Последни