fallback

Fiat показа заместника на Linea

Новият модел ще се казва Aegea и ще се произвежда в Турция

Fiat официално представи в рамките на автосалона в Истанбул новия си седан Aegea, който ще замени Linea в гамата на марката. Моделът е разработен в италианското студио и Fiat и ще се произвежда в завода на Tofas в Турция. Създаването на автомобила е отнело 3 години, като в проекта са участвали около 2000 души.Габаритите на Fiat Aegea са дължина от 4500 мм, широчина – 1780 мм, височина – 1480 мм и разстояние между двете оси – 2640 мм. Така седанът е с 96 мм по-къс, с 50 мм по-широк и с 14 мм по-висок от Linea. Разликата в разстоянието между двете оси е 37 мм в полза на новия модел. В салона могат да се поберат спокойно 5 души, а обемът на багажника е 510 литра.Моторната гама на Aegea включва два дизела от семейството Multijet II и два бензинови двигателя, чиято мощност е 95 и 120 к.с. Скоростните кутии са механична и автоматична. Подробна информация за агрегатите засега не се разкрива, но от Fiat уточниха, че средният разход при дизелите е под 4 л/100 км.Седанът може да бъде оборудван с мултимедийна система Uconnect с 5-инчов дисплей с тъч-скрийн, Bluetooth, гласово управление, AUX и USB, а също така и с навигация TomTom.Продажбите на заместника на Linea ще стартират през ноември, като моделът ще се предлага в Европа, Африка и Близкия Изток. На по-късен етап Fiat ще пусне още две модификации на Aegea – комби и хечбек.Снимки: Fiat

Тагове: fiat linea fiat aegea
fallback
  • #8
    Анонимен ( преди 9 години )
    FIAT пакетира по паркингите си в Италия колите на работниците ако са от чужди марки СМЯХ ---Fiat impacchetta le *** straniere dei dipendenti:
  • #7
    Анонимен ( преди 9 години )
    Не само съм виждал ---ЖИВЕЯ В ТЪПАТА ИТАЛИЯ Шефовете ни се подлъгаха и купиха 5 Фиата за служебни коли 4 бараки Пунто и 1 Добло ЛУДИ станаха Вярно имаше отстъпка от близо 20 % от цената А после имаше влез-излез от сервиза А и Доблото е Турско То е най зле от всички на другите // бели са// след всеки дъжд има ЧЕРНИ РЕКИ по тях Тече някаква гадост от самите уплътнения Общо съм карал НОВИ -Панда ,Пунто ,Добло Бензин и дизел --един и същ *** са Само Пандата беше ОК в началото
  • #6
    Анонимен ( преди 9 години )
    Симпатична количка. Явно това е Додж Дарт за европейския пазар.
  • #5
    до оня с болката ( преди 9 години )
    Ти нов фиат виждал ли си на снимка или си от, които били чували. А извън махлата излизал ли си. За чужбина няма да питам. Очевидно не.
  • #4
    До долния ( преди 9 години )
    Явно ти не си карал нов Фиат. Аз карам няколко и нито един от тях няма проблемите на другите фирми, като VW, Шкода и други подобия на автомобил. А турците, защото са по-глупави си пердашат с чисто нови евтини фиатчета. Единствения констатиран проблем по-масов при ФИАТ беше поради немърливостта на Сърбите в техния завод. Всичко друго се оказа много здраво. Линеата е стар модел, но пък здрав и икономичен. От него Ситроен и Пежо се сетиха да направят такъв бюджетен седан.
  • #3
    Анонимен ( преди 9 години )
    Само които не е карал нов Фиат Само той не знае какво е БОЛКА Е няма такава барака .Когато показаха паркинг на завод на Фиат в Италия се оказа ,че над 50% от работниците са с коли от други марки А се оказа ,че като на ,,свои хора отстъпката за бачкаторите на нова кола е над 25 % И пак не ги взимат
  • #2
    GTE ( преди 9 години )
    Линеа-та беше Фиат Пунто седан, поколение преди 301 и Рапид. С Логана не се е преборила ценово, но то и Аегеа, 301 и Рапод, не могат да се преборят ценово с Логан. Седана изглежда добре, стига да се продава за около 22 - 23 000 лева. По-нагоре вече ще се конглокира с по-горния сегмент Корола, Октавия, Флуенца и т.н непосилни за този ниско бюджетен клас.
  • #1
    Анонимен ( преди 9 години )
    Супер изглежда. Ако цената е около 20 000 -30 000 лева ще е идеално предложение за пазара
fallback
Последни