fallback

900 к.с. и 1300 Нм под капака на S-Class Coupe

Доработката на Mercedes-Benz S63 AMG е дело на Mansory

fallback
  • #37
    Швабен зи каскен ( преди 8 години )
    Японците не пръскат пари за пропагандни партенки като състезания с прототипи.На тия евтини зрелищни трикове се ловят само празноглавите маймунки, а те не са им таргет група. Японците правят коли за интелигентни хора и участват в състезания за кеф. Какви ли са амбициите на Gazoo Racing, при положение че самия Акио Тойода е пилот в отбора, или пък на геймърската академия-отбор на ГТР, а ?
  • #36
    nali?? ( преди 8 години )
    Както сам каза гей-мъра малко по-надолу ГТР-а е кола за 400м. за повече не става,не се опитваите да го мерите с царя,маистора и хулигана на пътя Меро,Порше и БМВ.Не може сърната да изяде Лъвицата не е устроена така природата има си закони.
  • #35
    тцтцтцц ( преди 8 години )
    Стига с тоя смешен ГТР бе пичове ха.Когато се срещнат всички ГТР-и на магистралата с кола като тази тук тогава ще се видят доста опулени физиономии във ГТР нали се сешате??представи си отсечка от 700км. къде отива този изстребител и как почват да се разпадат смешните ГТР-и в опит да са като големите коли хаха,направо ше почнат да се разтапят тия еднодневки.
  • #34
    yaroslav_stanchev ( преди 8 години )
    Еййй това ГТР голяма работа значи.Оня ден на 24 часа Нюрбургринг Ауди,БМВ,Порше финишираха,хората ги наградиха,един час после ядоха пиха и се пръкаха с шампанско,а оризарските ковчези бяха още на 2 километра от финала.Великия ГТР остана на 5 обиколки(един час),а найвисокотехнологичния Лексъс изостана на 9 обиколки(час и половина) зад "бавните" немски "кошове".И после оризарите лопат,че видиш ли ГТР бил господа на Ринга.Видяхме ги и ГТР и ЛФА колко струват.Швабите ги направиха сами да си говорят.
  • #33
    Анонимен ( преди 8 години )
    Фактът че GTR не е печелил почти нищо в последните 20 години е неоспорим. В същото време немските марки доминират във почти всички автомобилни състезания.
  • #32
    Анонимен ( преди 8 години )
    ..и не е смесица между бийтъл и татра, защото бийтъла Е татра. По-точно казано е тунинговна татра.
  • #31
    Анонимен ( преди 8 години )
    Разбира се че не, да не забравяме крадената от самия ГТР торк-векторинг технология. Нали помниш колко смешни бяха Поршенцата когато излезе ГТР и ги мачкаше наред? А Крис Харис цъкаше с език и викаше тая кола отрича физичните закони..
  • #30
    Ferdinand Porsche ( преди 8 години )
    Значи една смесица между beetle и татра прави gtr-ите смешни? Добре
  • #29
    Анонимен ( преди 8 години )
    ГТР-ите поне са оригинална концепция. За разлика от Порше 911 които са на тунинговата ФВ костенурка по крадена от Татра технология .. Да кажем НЕ на ментетата! Англичаните неслучайно са измислили надписа MADE IN GERMANY - за да обозначавт евтините ментета-имитации на английски стоки.
  • #28
    Ferdinand Porsche ( преди 8 години )
    Gtr-ите са страшни коли. Уж са бързи пък накрая не могат да минат атмосферно порше с 475 коня. Уж са високо технологични пък ск. им кутии гърмят на 4-тия launch. На ринга където са по-бързи от всяко порше остават на няколко часа и обиколки от тях.
fallback
Последни