fallback

Революцията е под капака

Изпробвахме новия Opel Corsa 1,0 turbo

Тагове: opel corsa
fallback
  • #28
    FastDriver ( преди 8 години )
    ако някога си виждал , графика от динотест сигурно знаеш че мощността идва с оборотите. Максималната мощност на повечето атмосферни бензинови двигатели е при доста високи обороти, който рядко се достигат при ежедневно шофиране.За да използваш мощността на бензинов мотор трябва да караш на не повече от 2-ра предавка. Така че,точно въртящия момент е важен при градско шофиране с ниска скорост на ниски обороти. Ключовата дума е " използваем оборотен диапазон" !
  • #27
    Анонимен ( преди 8 години )
    Някакси цялостно ми напомня на гранде пунто смисъл странична линия цялостен силует, вътрешно пространство. Да чертите са други ,но с тези малки прозорчета пред предната врата.....знам ли!?
  • #26
    Жоро ( преди 8 години )
    Скоро бях на почивка в Италия,бях си буукнал Поло,но ми дадоха същата Корска с 1.2 мотора.1 седмица и 800+ км.Изключително съм очарован.За размерите на автомобила има просторен и много удобен интериор.Поведението на пътя е мн добро.Маршрутите бяха планинско-хълмисти,ии никакви забележки!1.2 мотора е малко мудничък,но пък дава добър разход.Тази,която карах беше с целия комплект екстри.След седмица сериозен Тест драйв,определено съм щастлив,че го нямаха Поло-то.
  • #25
    ясо ( преди 8 години )
    Добре са е направили. Отвън и отвътре е супер. Единствения недостатък е слагането на екрана на навигацията толкова ниско. Много е неудобно, а и опасно да свеждаш погледа толкова надолу. Мотора е добър с добри характеристики(на Фиат ли е не знам, но е добре). Дано надеждността да са е подобрили, че последните години са доста зле в това отношение.
  • #24
    Toni ( преди 8 години )
    Бъчваря, притежавам Корсата от 1 седмица, та да си кажа за волана. Както при форда е, лек е при ниска скорост и втърден при висока. Този бутон го прави още по-лек, за мен даже лъжливо лек, с кутрето можеш да го въртиш. Мисля, че това е по-скоро за женската част от света и то само при маневриране с ниска скорост и паркиране. Изключва се автоматично на 20-30км/ч
  • #23
    Анонимен ( преди 8 години )
    и как разбра, че показват различно? по принцип са доста точни. да пълниш резервоара и после пак на пълно да изчисляваш не е най-точно. има разлика при различни температури на горивото, добавките, разпенване в резервоара и още мн. др. всеки път наливаш различно количество. ако искаш пробвай напълни го до гърловината и изчакай няколко мин. да видиш какво ще стане. гарантирам ти, че ще налееш поне още 1л. да не говорим пък за нафтата. тя най-много се пени и на някой коли 5-6 л. може да долееш.
  • #22
    Анонимен ( преди 8 години )
    А за бордовите компютри ще кажа едно. Показват различно при различни модели и модификации на даден автомобил. Причината е в различните резервоари, различните джанти и в това, че никой не си прави труда да ги калибрира. При мен разликата е винаги +400 грама, докато при други е различно. И тук причината е в настройките на тоя борд компютър за дизеловата версия с по-малък резервоар. Естествено, джантите също оказват влияние, защото колкото и да е, 15 цола на 50 не е като 16 на 50.
  • #21
    бъчваря ( преди 8 години )
    От много години се чудя, за какъв *** е тоя градски режим на волана. От време оно го има при Фиат. При Форд проблемът с градското каране е решен от раз. Чисто и просто при маневриране воланът става много лек, а с увеличение на скоростта се втвърдява? За какво ми е тоя бутон и аз само бутони ли ще натискам, ако изляза съвсем за малко по околовръстното? Тъпо. Това все пак говори за икономии, защото къде къде по-лесно е да направиш на тоя електромотор два режима на работа.
  • #20
    Топлофикация=рекет ( преди 8 години )
    Как стои въпросът с газовата уредба
  • #19
    Анонимен ( преди 8 години )
    ?Щом много те вълнува въртящия момент си вземи дизел! Това са глупости за малък градски автомобил да ти кажа освен ако не си решил да слагаш теглич и да дърпаш ремарке. На малка градска кола не въртящия момент, а развъртането на мотора и мощността са по-важни неща, ако искаш да имаш прилична динамика. 3-цилиндровите мотори се развъртат по-бързо и са по-пъргави от останалите. В съчетание с повече коне се получава много добра комбинация.
fallback
Последни