fallback

Най-мощният 3-цилиндров мотор

Агрегатът на Volkswagen с обем 1,0 литър развива 272 к.с.

Volkswagen направи най-мощния 3-цилиндров бензинов двигател с обем 1,0 литъра. Агрегатът развива 272 к.с. и 270 Нм въртящ момент и бе представен на симпозиум във Виена заедно с нов 6,0-литров W12 TSI, който ще се предлага за Bentley Bentayga.В основата на новия 3-цилиндров мотор (на снимката) е скромният 1,0-литров агрегат от хечбека Polo. Инженерите на Volkswagen са направили от него двигател за рали автомобила Polo WRC, като са му поставили турбо-компресор, както и турбина, задвижвана от електричество.От компанията не уточниха дали новият мотор ще се поставя на серийните автомобили на концерна Volkswagen. Представители на марката коментираха, че целта на разработката е да покаже високия потенциал на двигателите с вътрешно горене.Що се касае до 12-цилиндровия агрегат (на втората снимка), от Volkswagen бяха категорични, че той е най-икономичният в своя клас. Моторът W12 генерира мощност от 608 к.с. и 900 Нм въртящ момент. Благодарение на него бъдещият Bentley Bentayga ще ускорява от 0 до 100 км/ч за по-малко от 4 секунди, а максималната скорост ще достигне 300 км/ч.Снимки: VolkswagenОще по темата:Audi показа най-ефективния 2,0-литров мотор

Тагове: Volkswagen Group
fallback
  • #19
    Дошо ( преди 9 години )
    То 90% от моторчетата на СОЦваген са за 1 сезон! Нали ги имат за консуматив.
  • #18
    Rambo ( преди 9 години )
    Кво се пените за този двигател когато пише че е за рали автомобил. Живота на тези двигатели е до един сезон.
  • #17
    вретимир ( преди 9 години )
    фолцваген и днес отвяха конглокенцията. а тва моторче кат му се сложи и газова и направо ше се кара без пари
  • #16
    Анонимен ( преди 9 години )
    Ееее, то бива рекламни партенки и манипулации, но това вече е прекалено!Значи бил най-мощният трицилиндров двигател? Сигурно умишлено не са уточнили къде. В света със сигурност не е. Може би във Волфсбург и околните села? То бива, то може, но с тази фашистка пропаганда, наистина прекаляват. Давайте го малко по-леко с такива "новини", че *** може да получи множествен оргазъм!
  • #15
    Анонимен ( преди 9 години )
    legitimatedanonymous... прав си но единият 1.5л. а другият 1.0л ... така че литровата мощност при Фолцваген е по голяма
  • #14
    legitimatedanonymous ( преди 9 години )
    Изключително къса памет демонстрират всички тук, като се започне от журналята - http://***.engineering.com/DesignerEdge/DesignerEdgeArticles/ArticleID/7071/Nissans-40kg-400HP-Engine.aspx
  • #13
    Анонимен ( преди 9 години )
    Ти ще си куппиш Двигател на който му се изключват цилиндрете ама такива двигатели има във върховите лимузини и автомобили като RS6 и RS7, които струват колко?
  • #12
    Анонимен ( преди 9 години )
    нововнос... къде си бе ***?
  • #11
    Анонимен ( преди 9 години )
    плачете оризари!
  • #10
    Анонимен ( преди 9 години )
    те хората са си казали, че това не е за серийно производство. но иначе има голям смисъл от малки форсирани мотори - за бъдещите хибриди. само като рейндж-екстендер - тогава ще работи във съвсем леки режими ИЛИ за кратко в спортен режим. в тези случаи няма да е удачно да имаш голям и тежъл 3л мотор нали ?
fallback
Последни