fallback

Най-мощният 3-цилиндров мотор

Агрегатът на Volkswagen с обем 1,0 литър развива 272 к.с.

Volkswagen направи най-мощния 3-цилиндров бензинов двигател с обем 1,0 литъра. Агрегатът развива 272 к.с. и 270 Нм въртящ момент и бе представен на симпозиум във Виена заедно с нов 6,0-литров W12 TSI, който ще се предлага за Bentley Bentayga.В основата на новия 3-цилиндров мотор (на снимката) е скромният 1,0-литров агрегат от хечбека Polo. Инженерите на Volkswagen са направили от него двигател за рали автомобила Polo WRC, като са му поставили турбо-компресор, както и турбина, задвижвана от електричество.От компанията не уточниха дали новият мотор ще се поставя на серийните автомобили на концерна Volkswagen. Представители на марката коментираха, че целта на разработката е да покаже високия потенциал на двигателите с вътрешно горене.Що се касае до 12-цилиндровия агрегат (на втората снимка), от Volkswagen бяха категорични, че той е най-икономичният в своя клас. Моторът W12 генерира мощност от 608 к.с. и 900 Нм въртящ момент. Благодарение на него бъдещият Bentley Bentayga ще ускорява от 0 до 100 км/ч за по-малко от 4 секунди, а максималната скорост ще достигне 300 км/ч.Снимки: VolkswagenОще по темата:Audi показа най-ефективния 2,0-литров мотор

Тагове: Volkswagen Group
fallback
  • #49
    Дошо ( преди 9 години )
    Ето го човешкото щастие - връщаш *** и получаваш Кола(дано не изтрият клипа):https://***.youtube.com/watch?v=HMeCSyEL1Z0
  • #48
    Анонимен ( преди 9 години )
    Това с познатият ти, праскащ с е с фокуса, не се напъвай. Обиждаш интелигентността ми.
  • #47
    Анонимен ( преди 9 години )
    То в Autobild всичко е проблемно стига да не е от ВАГ. Самоче се видяха дори и те принудени да напишат статия за ужасните проблеми МАСОВО при 1.2 и 1.4 TSI двигателите на VW, само дето изпуснаха половината им вече доказани дефекти.Пък мой познат си праска с фокуса с екобоост вече над 100 000 км. ( служебен е) и е влизал само за смяна на масла и консумативи - естествено навреме.
  • #46
    Анонимен ( преди 9 години )
    И не беше лъжа. EcoBoost се оказа изключително проблемен. Не четеш ли AutoBild?
  • #45
    Анонимен ( преди 9 години )
    Аха разбирам, когато ФОРД изкараха 1.0 ecoboost за серийно производство с доста коне за толкова малък двигател, всички вие феновете на ВАГ плюехте и викахте тоя *** няма да изкара и 100 000 км. И т.н.Сега обаче,когато ВАГ показват няква концепция за бъдещ сериен двигател, който е още по-надут всичко е супер и са супер технологични?Ако съдим по опита им с TSI двигателите и downsizing- а, то този двигател на ВАГ няма да изкара и 20 000 км. при такава конфигурация.
  • #44
    Анонимен ( преди 9 години )
    Само че 86 моторите държаха по 305 км и то не всеки път...
  • #43
    бавареца ( преди 9 години )
    1000кс на литър във Ф1 са били мотори , които са издържали 2 обиколки. работили са на 4,5 бара налягане на търбото и при 12 000 об. тоя мотор е съвсем друго. ако някой не го разбира - значи му липсва грамотност. тук се демонстрират бъдещи серойни технологии
  • #42
    Анонимен ( преди 9 години )
    "Чакаме го!!" От управителя на сервиза.
  • #41
    Анонимен ( преди 9 години )
    Ако на японците макетите им виждаха бял свят, щяха да отвяват по всички състезания, но както виждате това не се случва!Малко като руските танкове е работата...
  • #40
    Анонимен ( преди 9 години )
    Какво фъфлиш, бе!Мотора на Нисан е 3-цилиндров, но е 1.5 и по-тежък от този на ФВ. Освен това беше само макет за снимка, който така и не видя бял свят. Така, че спри да го повтаряш. Разбрахме те колко си ***.
fallback
Последни