fallback

BMW 3-Series получи мощен хибрид

Обновеният модел предлага и двигател с 3 цилиндъра

BMW представи официално обновената версия на 3-Series. Моделът е получил едва доловими промени в дизайна, като основните новости са в гамата от мотори.Определено най-голямата новост при модела е хибридната plug-in версия. Тя предлага внушителните за екологичен модел 252 к.с. и 420 Нм, като батериите й могат да се зареждат и в електрическата мрежа. Моделът носи обозначението 330e и има 35-километров автономен пробег в напълно електрически режим. Информацията около този модел е ограничена, като според Worldcarfans той ускорява от място до 100 км/час за 6,3 сек., развива 250 км/час и има среден разход на гориво от само 2,1 л/100 км.Друга новост в гамата е 1,5-литровият бензинов двигател. Той има три цилиндъра и развива 136 к.с., като ще се поставя на версията 318i. С този мотор моделът спринтира от място до 100 км/час за 8,9 сек. и развива 210 км/час. Напълно нов мотор получава и новата версия 340i. Тя замества позната до момента 335i, като използва изцяло алуминиев двигател с шест цилиндъра и обем 3,0 литра. Мощността му е 326 к.с., а въртящият момент достига 450 Нм. Новото BMW 340i се оборудва стандартно с 8-степенна Steptronic трансмисия и ускорява от 0 до 100 км/час за 5,1 сек.Сред другите новости е дизеловият модел 320d, при който мощността е увеличена с 6 к.с. до 190 к.с. При обновеното BMW 3-Series системата за задвижване на четирите колела xDrive ще бъде достъпна за модификациите 320i, 330i, 340i, 318d, 320d и 330d. Изборът на трансмисия е между ръчна с 6 степени и автоматична с 8.При пазарната си премиера обновеният модел ще предлага избор от четири бензинови и седем дизелови агрегата. Сред тях най-вероятно няма да присъства версията 328i, или поне към момента от BMW не съобщават нищо за нея. В оборудването на обновения модел присъстват пълноцветен Head-Up дисплей, усъвършенствана навигационна система Professional, асистент за перпендикулярно паркиране и др. Освен това 3-Series е първият автомобил от спортния премиум среден клас, който поддържа най-бързия в момента мобилен стандарт за пренос на данни LTE, сочи информацията.Що се отнася до дизайна на модела, той е съвсем леко изменен, като промените засягат най-вече предната и задната брони, както и челните светлини. Срещу доплащане фаровете могат да получат LED секция, а стоповете се оборудват серийно с LED светлини. Продажбите на обновеното BMW 3-Series във версии седан и комби ще стартират през втората половина на тази година.Снимки: BMW 

Тагове: BMW 3-Series
fallback
  • #28
    Анонимен ( преди 9 години )
    "Ти наистина ли вярваш че БМВ с 250 коня ще харчи по-малко от Приус? Ха-ха-ха-ха! Сериозно промити мозъчета има тука.."- тоя е вагенския фен - постоянно повтаря, че приуса е 100 коня, въпреки че от 2009 приуса е 138 кс. хлопа му дъската май
  • #27
    Анонимен ( преди 9 години )
    "Приус 100к.с. и 5 литра разход а щеше да предлага 250 коня като това БМВ с разход 2 литра. "Ти наистина ли вярваш че БМВ с 250 коня ще харчи по-малко от Приус? Ха-ха-ха-ха! Сериозно промити мозъчета има тука..
  • #26
    Друг анонимен ( преди 9 години )
    Е, никога не е късно да станеш за резил...
  • #25
    Анонимен ( преди 9 години )
    Да бе толкова са им могъщи технологиите на Тойота, че купуват двигатели от БМВ ха ха ха.. Толкова са могъщи, че новите им спортни модерли ще са на платформите на БМВ и с двигатели от БМВ
  • #24
    Анонимен ( преди 9 години )
    БМВ е ширпотреба на Тойота.Добре,че некадърните шваби се присламчиха към могъщата Тойота.В този век на модерни технологий само Японците могат да просъществуват.
  • #23
    Анонимен ( преди 9 години )
    Ха ха БМВ били взели технология от Тойота ха ха. Тойота ако имаше такава технология, нямаше да мъчи клиентите си с Приус 100к.с. и 5 литра разход а щеше да предлага 250 коня като това БМВ с разход 2 литра. Очаквам БМВ да споделят на Тойота хибридната си технология, за да могат най-накрая Японците да направят икономичен хибрид. Първо Порше ги размаза с хибрида си с 800 коня и 3 литра разход, сега и БМВ им показа. Абе немците ще научат най-накрая японците как се правят хибриди.
  • #22
    мда ( преди 9 години )
    Абе много скоро ще видим 24h нюрбургринг,да видим поршета,бмв-та и т.н. на такива сериозни състезания японските еднодневки никви ги няма но винаги вземат участие там годзилата си е едно варанче пред тигрите като батмобила bmw Z4 gt3 но както и да ...този уикенд показаха какво е доминация на mazda race way... двете машини,направо разкъсваха и прототипите,останалите бяха като спрели.които е гледал знае...
  • #21
    Анонимен ( преди 9 години )
    нещо комплекси май избиваме а? от стоповете е - който много ги гледа така се засяга. а поршетата що така са няколко класи над бмв?къде да м-ките на северната дъга - имат ли нещо в първите 100?
  • #20
    Анонимен ( преди 9 години )
    Жалък опит селянчето да си каже, че има японски автомобили. Мдааа, БМВ- гроздето е високо.
  • #19
    Анонимен ( преди 9 години )
    "А иначе М-серията като смазва всичко наред в класа си"- that's sweet - казала годзилата
fallback
Последни