fallback

Toyota рестартира проектите си за заводи в Мексико и Китай

Компанията ще инвестира близо 1,5 милиарда долара в двата завода

Най-големият производител на автомобили в света - Toyota Motor Corp., размразява проектите си за изграждане на заводи в Мексико и Китай, предаде Ройтерс. Снимка: архив Ройтерс След въвеждането на новата глобална платформа на Toyota (TNGA) първият завод на компанията, който ще работи по новите спецификации, ще бъде в Гуанахуато в Мексико. Първоначалните инвестиции по проекта ще бъдат с около 40% по-малко от предвижданите през 2008 г. и ще възлизат на 1 млрд. долара. Заводът, който ще бъде компактен и няма да има висящи транспортьори, характерни за автомобилните заводи, ще се превърне в пример за останалите заводи. В същото време с построяването му компанията ще създаде 2000 нови работни места. За да повиши ефективността в региона, Toyota възнамерява да премести и част от производството на модела Corolla от Онтарио в Мисисипи. Заводът в Онтарио ще се фокусира върху по-висок клас автомобили заедно с фабриките в Кентъки и Индиана. От друга страна, в Китай компанията ще инвестира около 440 млн. долара, за да добави ново съоръжение и трета поточна линия в завода в Гуанджоу, Китай, обща собственост с автомобилната група Guangzhou. Конвейерът, който ще бъде завършен до края на 2017 г., ще започне производство още тази година, ако това е необходимо. Новата линия ще има производствен капацитет от около 100 000 автомобила на година и може да бъде разширена при нужда. Намеренията на Toyota са да направи вече съществуващите линии в Гуанджоу по-ефективни, включително чрез повече автоматизация на дейността. Нови работни места обаче няма да бъдат разкривани, тъй като излишната работна ръка ще бъде разпределяна по новата линия. Още икономически новини с автомобилна тематика четете в Investor.bg

Тагове:
fallback
  • #12
    хаха ( преди 9 години )
    Това е Трошльота....
  • #11
    Анонимен ( преди 9 години )
    Смотани, смотани... а фалит?
  • #10
    Анонимен ( преди 9 години )
    Как е наречал швабите маймуни бре? И са го изтърпяли две години тва? Бреее тия са били много смотани бре.
  • #9
    Леберкньодл ( преди 9 години )
    Браво за линка, анонимен, не знаех че им толкова подровен превод на български.
  • #8
    Леберкньодл ( преди 9 години )
    А Порше, понеже са си плагиати по днк, направиха Porsche Consulting Gmbh и преподават производствените принципи на Тойота на клиенти като Airbus, SAP и т.н. Разбира се, срещу нескромно заплащане.
  • #7
    Анонимен ( преди 9 години )
    Който има интерес и иска да научи някой неща за производството е желателно да прочете следното:http://tuj.asenevtsi.com/Lean/L045.htm
  • #6
    Леберкньодл ( преди 9 години )
    "намаляха печалбите нещо и почнаха да копират от Фолцфаген."Тойота се радва на умерен ръст на печалбите, за разлика от Фолцваген, та за какво копиране става въпрос?
  • #5
    Леберкньодл ( преди 9 години )
    Ценител, Тойота са водещи в опримизация на производствените системи още от 60-те. Те са създатели на т.нар. Lean Manufacturing. През 90-те я въвеждат при Порше за да ги спасят от фалит, има много интересна статия в Independent със заглавие Shock therapy for Porsche. Там Чихиро Накао прави яко вурстовете за смях, нарича инжинерите на Порше маймуни които подскачат по стелажите.. Но след 2 години японски мениджърски диктат, Порше се изправя на крака и сега е най-печелившия автомобилен бранд.
  • #4
    Cenitell ( преди 9 години )
    Освен в двигателостроенето,в дизайна Тойота стават и водещи в технологията на самото автомобилостроене.Конглокенцията да побърза да види и да обяви, как те са го били измислили преди 100 г. при производството на буркани с капачки, докато японците по това време само точили мечовете си.:)
  • #3
    yaroslav_stanchev ( преди 9 години )
    А,ко става ся?Уж нямаше да се напъват,уж качеството ще гонят,а сега изведнъж-заводче в Мехико и друго в Китай.Зор голям,намаляха печалбите нещо и почнаха да копират от Фолцфаген.Така се прави,ако искаш да си мощен,мачкаш навсякъде,ако не искаш ей там при бат Сержо Маркионе,чудиш се на кого да си продадеш компанията,защото никой не ще да ти купува ***.
fallback
Последни