fallback

Нов спор кой е №1 по продажби в света

Реализациите за първите два месеца извеждат начело Volkswagen, а второто място остава за Toyota

През януари 2015 г. аналитиците от агенция focus2move обявиха, че лидер по продажби на леки и лекотоварни автомобили е Volkswagen Group, която изпреварва дългогодишния лидер Toyota. По данни на агенцията през 2014 г. германците са продали близо 100 000 единици повече от своя конкурент.Веднага след това тази информация бе опровергана и официално бе обявено, че японският концерн остава начело по продажби. Според най-новите информации, дело на друга независима организация – Autostat, в резултата на Toyota са включени товарните автомобили с тегло над 2,5 тона, както и автобусите. Ако те бъдат премахнати се оказва, че за 2014 г. Volkswagen има 9 951 053 продажби, а Toylota – 9 843 998, сочи информацията.Надпреварата за първото място продължава и през първите месеци на тази година. Вече са известни резултатите за януари и февруари, които показват, че и през 2015 г. германският и японският концерни ще си оспорват лидерството до последния момент.През януари Volkswagen има 888 000 единици, което е със 150 000 повече от Toyota. През февруари обаче лидер са японците със 747 000 продажби срещу 738 000 за немците. Все пак общият резултат е в полза на европейския производител – 1 627 000 срещу 1 479 000.Последните резултати показват, че и останалите концерни хвърлят огромни усилия в борбата. През февруари Renault-Nissan измества General Motors от третото място, след като успява да продаде общо 1 185 000 бройки за първите два месеца. Резултатът на американския производител е доста близък – 1 183 000 бройки.На пета позиция е Hyundai-Kia с общ резултат от 1 147 000 продажби за януари и февруари. Според експерти разликата между корейците и третия и четвъртия в класирането е такава, че не е изключено Hyundai-Kia още през тази година да влезе в Топ 3 по продажби.Снимка: Volkswagen

fallback
  • #34
    Анонимен ( преди 9 години )
    Кво сте се фанали за тия бройки все едно това е мерило за качество. Напротив, това е мерило за комерсиализация и все по-ниски стандарти за качество - подобно масово производство предполага много доставчици, чийто контрол е много труден за установяване. Затова и от тойота миналата година обявиха, че променят политиката си и се връщат към цел с по-малко продажби, но завишаване на качеството. От ВАГ пък обявиха, че правят обратното - повече модели с по-ниско качество, но гонят големите продажби.
  • #33
    Анонимен ( преди 9 години )
    ДА Москви не си Дошо, само си с Тиковете на Дошо. Май пак пише другия в теб. Като ви раздадът хапчетата, пак ще си станеш Дошо.
  • #32
    doc ( преди 9 години )
    Тук бъка от анонимни алкохолици,които представят желаното за действително.По вероятно да е само един карач на гоуфо, депресиран от японската сила
  • #31
    Анонимен ( преди 9 години )
    ВАГи, аз не съм Дошо. Но ти си живей с каквито искаш илюзии. А опита на Порше.., хаха, опита му да клонира Татра ли?И нали знаете че Порше копира производствената система на Тойота през 90-те, благодарение на което избягва фалит и въобще съществува сега.
  • #30
    Анонимен ( преди 9 години )
    всички
  • #29
    Анонимен ( преди 9 години )
    Напротив Дошо изобщо не ме плашиш а да ти кажа ли как винаги се издаваш? Като наричаш сички ВАГИ, ВАГОНЧО и ВАГФЕН. Аз вече няколко пъти ти доказах че карам Мерцедес, ако бях фен на ваген, щях да съм с ваген а не с Мерцедес. Ама карай, то при теб логика не съществува, ти ако можеше да мислиш ехеее... ама не можеш.
  • #28
    Анонимен ( преди 9 години )
    Тойота е най-жалката и грозна бричка, която света познава - наглостта им е безгранична , а качеството максимално ниско - грозни та дрънкат!!Фолксваген е класика и не забравяйте все пак, че опита на братята ТойоДа е предаден от Фердинанд Порше - затова наричат Тойота - японския Фолксваген , макар че са много далеч зад тях като име и качество!
  • #27
    Анонимен ( преди 9 години )
    "Очаква се на ЛьоМан да са много по-бързи.." Може, ама преди това трябва да финишират. А като гледам как им окапа единия болид за по-малко от 6 часа на Силвърстон.. какъв им е шанса за 24 часа на Льо Ман?
  • #26
    Анонимен ( преди 9 години )
    ВАГи, много те е наплашил тоя Дошо бе, все ти се привижда като не си пиеш редовно хапчетата..
  • #25
    Анонимен ( преди 9 години )
    Тоя Дошо тотално е изперкал. Значи Епъл всъщност не са Епъл а Фокском, защото Фокском произвежда всички епъли до един. От Айфони,айпади и аподи.. Странно защо всички хора говорят за продажбите на Епъл? Може би те не са чували теорията на Дошо? Странно Дошо мисли че държавата няма нищо общо с държавната болница!! Има логика! Държава и държавна фирма са различни неща, държавната фирма не плаща данъци на държавата. Тоест не палща на себе си.Тя просто си плаща данъци но още Дошо не е измислил на кой
fallback
Последни