fallback

Mercedes-Benz обяви цените на GLE

Версията с 4-цилиндров двигател стартира от 53 966 евро

Mercedes-Benz разкри пълната ценова листа на всъдехода GLE за пазара на Германия. Моделът, чиято премиера се състоя преди дни в Ню Йорк, вече може да бъде поръчван.Снимка: Mercedes-BenzНай-достъпната версия на модела е оборудвана с 4-цилиндров дизелов двигател с обем 2,1 литра и мощност 204 к.с. Тя има стартова цена от 53 966 евро. Ако клиентът иска и системата за задвижване на четирите колела 4MATIC, цената скача до 56 703 евро. По-мощният дизелов модел - GLE 350d 4MATIC (258 к.с.), е оборудван с 3,0-литров мотор и има стартова цена от 60 749 евро. Бензиновата гама стартира с GLE 400 4MATIC, който предлага 333 к.с. и започва от 60 928 евро. Срещу 76 874 евро клиентът може да избере по-мощния V8 бензинов вариант GLE 500 4MATIC, при който мощността достига 435 к.с. Малко по-висока мощност - 442 к.с., и малко по-ниска цена - 73 899 евро, демонстрира вероятно най-интересният модел в гамата. Хибридът GLE 500e 4MATIC обединява бензинов V6 агрегат, литиево-йонна батерия и интегриран електромотор, изисквайки средно по само 3,3 л/100 км. При разработените от AMG версии сумите скачат над 100 000 евро. По-слабият Mercedes-AMG GLE 63 4MATIC с 557 к.с. се предлага срещу 111 384, докато флагманът Mercedes-AMG GLE 63 S 4MATIC с 585 к.с. под капака струва 121 261 евро. Разбира се новият Mercedes-Benz GLE предлага и дълъг лист с всевъзможни екстри, които се заплащат допълнително. В компанията вече приемат поръчки за модела, като първите доставки към клиенти ще бъдат факт през месец август.

Тагове: mercedes-benz gle
fallback
  • #20
    Анонимен ( преди 9 години )
    Поредното голямо оливане с цените са направили.
  • #19
    RRE S3 ( преди 9 години )
    Prekaleno skap e Twin engina.Nadcenkata ne si struva,tai kato go pra6ta directno VS Tesla,no za razlika ot neia pak pla6ta6 za benzin.A si prav,4e triabva da se iz4aka malko za XC,no nai-ve4e za T8,tai kato o6te ne sa go doizpipali,a i 6vedite ne go kriat tova
  • #18
    automotive ( преди 9 години )
    Ако бързаш RRS може би е по-разумен вариант, защото мисля,че има риск при първите XC бройки да има проблеми - прекалено ново е всичко. А и 4 цилиндров дизел някак си не е работа. Нашите волва са пет цилиндрови и минаването към новия D5 би било тегаво. Затова май ще е Т8.
  • #17
    RRE S3 ( преди 9 години )
    Vsi4ko mi haresva vav Volvoto,no RRS ima 3 predimstva,koito mi e trudno da preglatna.1-vo istinnska off road machina 4x4 a ne All Weals.2-ro 6 cilindrov dizel s 300 konia i 3 to koeto e naistina unikalno po-roda si i go ima samo pri RR Voque i RR Sport a imenno tazi taka nare4ena Comand Vue.3 dena prekarah s novia RRS i naistina zapo4va6 da si voabraziava6,4e patia ti prinadleji.Unikalno use6tane
  • #16
    RRE S3 do Automotive ( преди 9 години )
    Merci kolega.Naso4il sam se kam D5 versiata,za6toto to4no obratnoto za razlika ot drugi darjavi tuk za hibrid samo danaka e s 50% po malak.Nikakva druga preferencia.Barzam da smenia RRE samo poradi edna pri4ina i tova e visokia frank,koeto pravi 30% po-niska cena za XC i 23% za RRS,no tova niama da prodalji dalgo
  • #15
    Automotive ( преди 9 години )
    Ot men e dolniqt komentar
  • #14
    Анонимен ( преди 9 години )
    И аз още не съм го карал, но мисля, че е по-добър вариант от RRS. Не знам към T8-цата ли си се насочил, но за нея в Швейцария сигурно ще има приятни преференции. Иначе на мен ми хареса много като изработка и качество и е много иновативна кола. С въздушното окачване сигурно и пътното поведение ще е 6. не знам кога мислиш да сменяш евога, но за ХС изчакай да минат 6-7 месеца от старта на производството.
  • #13
    фермера ( преди 9 години )
    Наскоро бях в Германия и един от малкото джипове който бяха по пътя беше нашия.Явно това е нашенска черта която ни кара да си мислим че големия размер е по престижен.Колите които срещах бяха среден размер и стила на шофиране много по спокоен от моя.Все още не съм решил какво ще вземам,но асистиращото управление ще има приоритет за мен.Пожелавам ви повече безконфлитни километри :)
  • #12
    RRE S3 do Automotive ( преди 9 години )
    Kolega kaji si vpe4atleniata ot XC90,4e az imah vazmojnost samo za malko da sedna. Vatre po-vreme na avtoizlojenieto v Geneva i stra6no se kolebaia dali Volvoto Ili RRS da si vzema za zamestnik na RRE
  • #11
    Automotive ( преди 9 години )
    Той няма претенции да е спортен ;) Отделно 500Nm са всичко друго, но не и нисък въртящ момент.
fallback
Последни