fallback

Audi TT след 130 000 км. без смяна на масло

Вижте последствията

Ненавременната смяна на двигателното масло води до влошена работа на мотора, като също така съкращава експлоатационния му живот. Представете си какво ще се случи, ако автомобилът никога не посети сервиз за смяна на тази течност. Всъщност примерът може да видите на снимките, разпространени във форума Audi TDI. Това е двигател на Audi TT, който е изминал над 83 000 мили (около 130 000 км) без нито една смяна на масло. Обикновено двигателното масло трябва да бъде сменяно на около 10-15 000 км. Въпросният агрегат е 3,2-литров, като според информацията на потребителя на форума Dannyboy той никога не е бил обслужван. "Това е колата на мой колега, нямам представа защо е направил това, но последствията може да видите на снимките", пише Dannyboy. Над 130 000 км. без смяна на двигателно масло си е постижение за всеки мотор. Факт е обаче, че този вече става само за скрап. Снимки: forums.tdiclubПоддържаният мотор би трябва да изглежда горе-долу така. Снимка: forums.vwvortex

Тагове: audi tt
fallback
  • #9
    Д-р.Куртев ( преди 9 години )
    Да не би собственика да е дама ?
  • #8
    Анонимен ( преди 9 години )
    То маслото се е превърнало в грес
  • #7
    Кажете основното ( преди 9 години )
    Че този двигател, монтиран при това монтиран на спортно купе е ИЗМИНАЛ този пробег и при тези *** условия!
  • #6
    Aaa ( преди 9 години )
    Ама сложете снимка и на чист двигател, за да направим сравнението :)
  • #5
    Анонимен ( преди 9 години )
    Тоя е садист.
  • #4
    Леберкньолд ( преди 9 години )
    Собственика е решил че няма нужда да се сменя масло, след като редовно е доливал..
  • #3
    Анонимен ( преди 9 години )
    Знам че в Италия шофьорите карали по този начин, след като им изтече заводската гаранция. Карат, без да сменят масло докато колата спре. Това съм го чувал от търговци на автомобили и за това масово купували колите втора ръка от Италия, масово с блокирали двигатели на нищожна цена, после тук правили ремонт на двигателя с турски части и след това продават като нов внос на ниска цена, подбиват останалите търговци а същевременно си вадят голяма печалба.
  • #2
    Анонимен ( преди 9 години )
    Сега да очакваме ли собственика на това Ауди ТТ да почне да ги плюе какви дефектни *** са, подобно на тукашния Дошо и защо след като даваш един куп пари за немски премиум автомобил, после трябва да го обслужваш, че и масло трябва да му сменяш?
  • #1
    Анонимен ( преди 9 години )
    Един познат караше MB 190 2.0 D и за 180 000 км не беше влизал за консумативи (не беше ремонтирал нищо в тази връзка) и колата противно на принципите логиката, механиката и физиката все още върви. Наистина тези километри са постигнати за около 20 години (единствен собственик е) та не е карана особено интензивно
fallback
Последни