fallback

Audi TT след 130 000 км. без смяна на масло

Вижте последствията

Ненавременната смяна на двигателното масло води до влошена работа на мотора, като също така съкращава експлоатационния му живот. Представете си какво ще се случи, ако автомобилът никога не посети сервиз за смяна на тази течност. Всъщност примерът може да видите на снимките, разпространени във форума Audi TDI. Това е двигател на Audi TT, който е изминал над 83 000 мили (около 130 000 км) без нито една смяна на масло. Обикновено двигателното масло трябва да бъде сменяно на около 10-15 000 км. Въпросният агрегат е 3,2-литров, като според информацията на потребителя на форума Dannyboy той никога не е бил обслужван. "Това е колата на мой колега, нямам представа защо е направил това, но последствията може да видите на снимките", пише Dannyboy. Над 130 000 км. без смяна на двигателно масло си е постижение за всеки мотор. Факт е обаче, че този вече става само за скрап. Снимки: forums.tdiclubПоддържаният мотор би трябва да изглежда горе-долу така. Снимка: forums.vwvortex

Тагове: audi tt
fallback
  • #29
    RRE S3 ( преди 9 години )
    Samo dvigatel na Audi bi izdarjal takova izdevatelstvo.Evala
  • #28
    GTE ( преди 9 години )
    Това явление обикновенно се получава като се кара двигатела на предела, пържи се, с неподходящо масло. Та в този ред на мисли може да се случо с масло 5W30 на 5 000 км ако се кара постоянно на 5 - 6000 оборота.
  • #27
    Жиктак ( преди 9 години )
    *** много се дразнят, че има неща, които трябва да се сменят.
  • #26
    Пеко Таков ( преди 9 години )
    ДО RtwА на танковете, кога се сменя маслото? А на корабите и самолетите?
  • #25
    KOK ( преди 9 години )
    OIL SLUDGE се казва явлението
  • #24
    Анонимен ( преди 9 години )
    Ако минаваш по 1000 километра на година, всяка година ли ще сменяте масло? Тука наистина бъка с мозъци. Сменяйте си маслото всяка година, то нали трябва да има и балъци от които да живеят сервизите. Само ще кажа какво казват в сервиза, Масло- двигател 1г. или 10000км. на хидравликата на 5г.или 100000км. А на 4г. или 60000км. смяна на масло на автоматика. Пълни глупости някой сменял ли е масло от вас на хидравликата? Или на автоматика си? А те как издържат с години?
  • #23
    Rtw ( преди 9 години )
    Тировете сменят масло на 100 000 - 130 000 км и нямат подобен проблем ????????????????????????????
  • #22
    Вретимир ( преди 9 години )
    намене едно приятелче ми дава масло на тънкана и редовно на 10 хил. км си сменям маслото на фолцвагена
  • #21
    Анонимен ( преди 9 години )
    Това за маслото където съм го написал че е на километри а не на години, го знае всеки монтьор. Дори има коли, които не са сменяли месло с по 10г. тъй като са карани по малко километри на година и маслото вътре си е супер. Монтьори са ми казвали, че трябва да се следи вискозитета. А "профана", където не е виждал сегмент на живо, тръгнал да обяснява какво бил порчел. В сервиза ти казват 10 хиляди километра, производителя на масло ти казва 20- хиляди километра! На кой вярваш? Другия път вместо да наричаш профан човек с пъти повече знания от теб, *** и се консултирай.
  • #20
    Анонимен ( преди 9 години )
    до: онзи отдолу, който не вярва, че на 1 г. се сменя маслотоАбе профан, поне, като не разбираш, чети и се учи. Хората ти пишат на 12 м. или на определени км. което настъпи първо. Маслото губи свойствата си за около 12 м. Получава се конденз, окислява се и му се губят свойствата. Ако искаш да си скапваш двигателя си е твой проблем, но не давай грешни съвети на останалите! Дори на автомобилите, които се карат предимно градско и на къси разтояния се препоръчва да се сменя на 6 месеца.
fallback
Последни