fallback

Nissan Pulsar получи двигател със 190 к.с.

Бензиновият мотор е доста икономичен, изразходва средно 4,75 л/100 км.

Анонсираната още при представянето на Nissan Pulsar версия със 190 к.с. вече се предлага на повечето европейки пазари, съобщават от японската компания. Моделът се оборудва с познатия от Juke бензинов двигател 1.6 DIG-T. Той има четири цилиндъра и система за принудително пълнене, като генерира 190 к.с. и 240 Нм. Агрегатът, чийто максимален въртящ момент е наличен още при 2000 об/мин, подсигурява ускорение от място до 100 км/час за 7,7 сек. В същото време обаче той е и доста икономичен. Средният му разход на гориво е само 4,75 л/100 км., сочи информацията от Nissan. Новата модификация на Pulsar е получила също така различни окачване и кормилна уредба, а каросерията е била допълнително заздравена. Различни спрямо останалите версии на модела са задните амортисьори, а стандартните джанти са размер 18 инча. Моделът се предлага изключително с 6-степенна механична трансмисия. Продажбите на Nissan Pulsar DIG-T 190 на европейките пазари стартират през март. В България цените започват от 41 290 лв. с ДДС за версията с трето ниво на оборудване Acenta Premium. Pulsar се предлага с още два двигателя - бензинов 1.2 DiG-T (115 к.с.) и дизелов 1.5 dCi (110 к.с.).

Тагове: nissan pulsar
fallback
  • #24
    Анонимен ( преди 9 години )
    "Сканирай и пусни упътване на новите коли, които имаш и където пише, че бензина трябва да е 95 или по-висок октан! Хайде докажи, че не лъжеш!"Какви снимки на упътвания? Пише си го на капачката на резервоара... :)min RON ...
  • #23
    Анонимен ( преди 9 години )
    Не знам какво спорите толкова за бензина, но производителя дава минимум октанов. Вече бензин 95 се ползва само в ниско бюджетните автомобили, за останалите мин е 98 и расте нагоре.До анонимен:"Обърнал съм внимание че е извънградско,колега.Да може да харчи 6 на 100 градско"Колега няма как да стане това, разликата между турбиниран бензин или дизел е огромна. Вървят и мощността идва по различен начин. Този разход от 4,75/100 смесено при тези коне е абсурден
  • #22
    Анонимен ( преди 9 години )
    Нисан не са го разбрали защото няма възможност автоматика да се комбинира с 4х4.Нито при кашкай нито при х-трейла.Другата глупост от тях е да сложат на тежкия х-трейл 1,6 дизела с огромнта турбо дупка и само с ръчка - изживяването е потресаващо - не знам кой ще си купи това недоразумение.По въпроса за пулсар - ще го пробваме скоро и ще видим.
  • #21
    Анонимен ( преди 9 години )
    Сканирай и пусни упътване на новите коли, които имаш и където пише, че бензина трябва да е 95 или по-висок октан! Хайде докажи, че не лъжеш!
  • #20
    соло ( преди 9 години )
    Поради първоначално американския, основен, външен пазар всички японски производители масовизираха автоматичните с. к. , налагайки CVT.Специално Нисан предлагат автоматик на всичките си модели, но не на всички двигатели.Едва ли точно те не са разбрали кое е бъдещето!
  • #19
    Анонимен ( преди 9 години )
    Нисан изкараха страхотен дизайн на последните модели, но политиката им при двигателите е супер смешна. Как може да има предлагат една кола с 110 и с 190 к.с. А нещо посредата?? И кой ще даде 40к+ за тази кола с ръчна кутия. Автоматика е бъдещето, явно не са го разбрали от Нисан, че ръчната кутия изчезва. А разхода е ясно, че е пълна измама.
  • #18
    соло ( преди 9 години )
    До специалиста с ценовите листи от Германия: "предлага изключително с 6-степенна механична трансмисия."Разходът който даваш е за механична/автоматична с.к. Явно става дума за друг двигател.
  • #17
    Анонимен ( преди 9 години )
    Бензинът над 95 октана позволява и по-добра икономия също защото компюютъра има възможност да задава повече предварение на запалването и това подобрява и разхода.
  • #16
    Анонимен ( преди 9 години )
    Колега, пише си ясно,че безнинът трябва да е 95 или по-висок октан. Нещо май наистина не си карал нова кола. Както казах логично е с по-висок октан да постигнеш по-добро вървене и икономия,ЗАЩОТО когато бензинът е с по-висок октан той детонира по-късно при сгъстяването, това дава възможност на компютъра да настрои изпреварването на запалването на много повече градуси,на които е невъзможно да настрои 95 бензина,защото той започва да детонира и компютъра връща аванса и това намалява вървенето.
  • #15
    Анонимен ( преди 9 години )
    От 10 г. кола на старо не съм имал, но щом казваш...Май точно ти не си карал нова кола друже. пише точно с какъв бензин да се кара колата. Няма долна, няма горна граница. това, което си го смучеш от пръстите го разказвай на някой без книжка и опит!А колкото до логиката, то тя не винаги е на едно мнение с физиката. Вземи си изясни понятието октаново число и после можеш да започнеш да четеш техническа литература за ДВГ и има вероятност да ти се изяснят някой неща!
fallback
Последни