fallback

Honda NSX стана сериен модел

Японците продължават да пазят в тайна точните характеристики на възродената суперкола

Тагове: honda nsx acura nsx
fallback
  • #37
    Дедо Фердо ( преди 9 години )
    Програмирана от немска пропаганда ти е черепната кутия със съмнително съдържание. Питай гугъл за картинки от теста на motortrend на писта willow springs, там ще видиш че на завоите RCF излиза с по-голяма скорост а М4 побеждава с 0.3 секунди само заради по-доброто си ускорение по правите отсечки. RCF срещу М3е92 ще бъде гавра с труп (този на М3).
  • #36
    аз до дедо ферди ( преди 9 години )
    Значи РЦФ е по-бърз от м4 във завоите??дано останалите фенове на Джапонските лагерници не са такива програмирани интелекти катотеб....този рцф не може дори само да се доближи до м3е92 камо ли до м4 .
  • #35
    ;-) ( преди 9 години )
    Хахаха ти си бил голям веселяк.Европеиските да се били учили,хъ.Във този саит големи шемети имало бе, ще мине време ще разберем кои на какво ще се учи,жалко че до тпгава ще си пораснал и няма да си на тоя акъл.Няма да тивлиаят толкова цветните рекламки и компютърните игри... ;-)
  • #34
    Дедо Фердо ( преди 9 години )
    А RCF дето поменаваш не е като да няма кусури (тежи повече отколкото трябва), но това не му пречи да е по-стабилен на завоите от М4.
  • #33
    Дедо Фердо ( преди 9 години )
    Питанчо, ти как виждаш нещата, дали европейските талигари най-накрая ще се научат как се правят надеждни коли? Като минат 10 години от момента в който се научат, тогава имат някакъв шанс да се преборят с японците за американския пазар. Засега тоя момент е още много далече и затова Хонда и Тойота продават по 5 пъти повече коли от Фолцваген.
  • #32
    frasss ( преди 9 години )
    Същия въпрос важи и за Японския пазар???
  • #31
    до до от ??? ( преди 9 години )
    Ти си бил голям Японец уе,брао.Много добре познаваш пазарната и рекламната им политика възхитен съм :) Абе по.ерко вземи да се стягаш.Да те питам нещо,как виждаш Американския пазар за в близко бъдеще дали Японските пластмасови лагерници ще си останат лидери или ще бъдат изместени от истинските Европеиски машини??Доколкото се вижда за момента доста сериозно губят територия пластмаските или??
  • #30
    до ???? ( преди 9 години )
    Колега, точно за японската култура недей да се обясняваш! Тя е коренно различна от еврогейската и в Япония все още се държи на чест и достойнство. В еВРОПА вече се държи на друга работи.Та в европата се произвежда вечния пациент на който втори роден дом е сервиза, изолиран с асфалт и т.н. Нали се усещаш колко трагични са тези неща за производителя на тези смешни автомобили? Докато при японците всички независими компании определят - много здрави и надеждни модели.
  • #29
    ???? ( преди 9 години )
    Много е яка , дано да не е прехвалена като Лексъс РЦФ че тези япончета започват да стават доста смешни с силните си реклами и кофти представянето си.често се среща това положение при всичките им марки,сигурно е няква национална политика??
  • #28
    yaroslav_stanchev ( преди 9 години )
    "показателите й също са страхотни,"Че то освен габаритите,мощност от "най-малко 550 к.с." и ускорение от място до 100 км/ч за по-малко от четири секунди,какви характеристики има?Всичко което са посочили японците е все "около" и "приблизително".Нищо точно няма.И няма как да се каже дали ще е "точилка" или не.Само може да се гадае...по външния вид.Иначе съм съгласен,че е красива,което е нормално за кола с претенции за супер кар.
fallback
Последни