fallback

30-годишна екскурзия с Toyota Land Cruiser

Рекордно дългото приключение продължава

Помните ли Гюнтер и Кристин Холтроф, които обикаляха света в продължение на цели 26 години с техния G-Class? Оказва се, че една друга двойка прави подобно пътешествие, но дори по-мащабно, съобщава RoadTrippers. Емил и Лилиан Шмид са на пътя от цели 30 години, като приключението им продължава и в момента. Двамата швейцарци стартирали пътуването си през далечната 1984 година, като предвиждали да му посветят около 2 години. Идеята била на Емил, който мечтаел да посети Северна Америка. Така преди 30 години двойката тръгнала от Швейцария към Исландия, а оттам преминала океана, за да стигне до Канада. За пътуването швейцарците избрали Toyota Land Cruiser FJ 60 от 1982 година, която закупили от официален дилър на марката през 1984 година. След като пристигнали в Северна Америка, Емил и Лилиан Шмид решили да продължат към Южна Америка. След това поели към Африка, Австралия, Азия и Европа. Двамата пътешественици, вече на възраст над 70 години, все още пътуват, като приключението им е записано в Книгата за рекорди на Гинес. В момента те са някъде из Южна Африка (за втори път), като никой не знае накъде ще поемат след това, пише RoadTrippers. Двамата швейцарци и техният верен Land Cruiser са оставали зад гърба си над 690 000 километра, преминавайки през повече от 180 различни държави. Емил и Лилиан все още използват старата си кола. Джипът продължава да им служи вярно, като до момента не е създавал сериозни проблеми. Една от тежките повреди била счупена ос, която двойката подменила с помощта на клуба на феновете на Land Cruiser в Южна Африка. Иначе за последните 30 години проходимата Toyota е изразходила около 200 000 литра гориво, изхабила е над 100 гуми, като пътувала с ферибот поне 250 пъти. Колата е техен спътник както през дена, така и през нощта. Тя разполага с импровизирано легло и е натоварена с резервоари за питейна вода, газови бутилки за готвене, маси, столове, посуда, резервни части и др. Последните данни за пътешествениците са от юли 2014 година. Тогава Емил и Лилиан Шмид са се намирали в Намибия. Това е бил техният 10865-ти ден на път, а оставаните зад гърба им километри са били над 692 000, сочи официалният сайт на пътешествието.САЩ 1984 - 1986 г.Южна Америка 1986 - 1988 г.Африка 1989 - 1992 г.Африка 1993-1995 г.Малайзия и Тайланд Сибир, Киргизстан, УзбекистанСнимки: weltrekordreise

Тагове: Toyota Land Cruiser
fallback
  • #28
    ahahah ( преди 9 години )
    kolata e imala vsqkakvi problemi,dori i kato nova i v garanciq e pregrqvala,to si pishe na saita im ot tqh,a vie q vazhvalqvaite,nqma elektronika,zatova e izkarala tolkova,kakto vsqka kola ot tazi era,vijdal sam audi na 1 300 000 km proizvedeno 1982-a godina bez remont po motora,
  • #27
    Дошо ( преди 9 години )
    Спонсора им е оптуснал твърде малко пари и вместо кон са си купили товарно магаре.
  • #26
    Анонимен ( преди 9 години )
    ето я цялата хеви офроуд гамаhttp://***.toyota.co.za/ranges/land-cruiser-79-sc#gallery
  • #25
    Анонимен ( преди 9 години )
    "Но и на този проблем си има решение и той се казва Land Cruiser 70 който и в момента се произвежда в малки серии, само за хората които знаят за какво става дума. Идеалната машина за пътешествия, офроуд, работа в пресечени местности....."тука в африка още се продават нови 70-ки, а интересното е че старите на по 300 000 км се продават само с 10-20% по-евтино от новите. ако ти се налага да пътуваш често през резервати с лъвове ЛК70 е безценен!
  • #24
    Анонимен ( преди 9 години )
    Какво 200 000км. на Приус, по целия свят въртят Приуси на таксиметрови компании,които вървят по 500 000км. без повреда. Да, в градовете, но са леки коли, за това са проектирани.Ланд Крюзера си е СУВ и то най-коравия,на който може да разчиташ.
  • #23
    Анонимен ( преди 9 години )
    Абе дайте си отговор на въпроса защо точно Тойота Ланд Крюзер е избор на ОССЕ, ООН и други организации ,които действат по най-тежките точки и терени по света. Не случайно и правителствените СУВове са точно Ланд Крюзери и Секвои.
  • #22
    Анонимен ( преди 9 години )
    Абе Тойотата си е Тойота.Мерцедеса пасти да яде. И от снимките се вижда бе C4, местата през които е минала Тойотата, не са дадени само континенти,ама кой да чете - чети -Сибир,Киргистан,Африка,Тайланд. Ти искаш 30 годишно пъти=уване да го дадат град по град, те цели континенти са обиколили за 30 години.
  • #21
    Дедо Фердо ( преди 9 години )
    Брей, тия швейцарци как така са си купили автомобил чак от Япония и са пренебргнали братските немски високотехнологични "премиуми"? Може би защото им е трбвал здрав и надежден автомобил? Е, направили са правилния избор! Пожелавам им да навъртят поне още толкова години и километри!
  • #20
    Браво ( преди 9 години )
    Тойотите се много корави машини, спор няма! Новите круйзери са по усложнени обаче и са пригодени за градски условия и има доста излишни неща по тях("екстри" , пластмаса и електроника). Но и на този проблем си има решение и той се казва Land Cruiser 70 който и в момента се произвежда в малки серии, само за хората които знаят за какво става дума. Идеалната машина за пътешествия, офроуд, работа в пресечени местности.....
  • #19
    Анонимен ( преди 9 години )
    Абе Мерцедеса си е мерцедес. И тойотата става ама е след Мерцедеса.
fallback
Последни