fallback

Infiniti Q60 ще получи японски V6 с 406 к.с.

Компанията планира да пусне общо 10 нови модела

Infiniti разкри нови подробности за серийната версия на купето Q60, чиито продажби ще стартират в края на 2016 г. Моделът е сочен като приемник на G37, като на световните пазари ще си съперничи с BMW M4 за вниманието на клиентите. Базовата версия на модела ще бъде оборудвана с бензинов V6 двигател, производство на Infiniti. Неговата мощност ще бъде 406 к.с. Освен това ще се предлага и по-мощна модификация на модела, която ще разчита на мотор, развиващ 450 к.с. Производството на Infiniti Q60 ще се извършва в завода в Съндърланд (Вбр). Там през октомври миналата година стартира строителството на първото предприятие на премиум-марката на територията на Европа. Цените на модела ще стартират от около 30 000 британски лири.Общо 10 нови модела предвижда да пусне Infiniti до края на десетилетието. Най-малкият ще бъде Q20, а на-големият Q80, който трябва да се конкурира с Porsche Panamera. Снимка: Infiniti 

 

 

Тагове: infiniti q60
fallback
  • #15
    Анонимен ( преди 9 години )
    Тва ще е същия ***, като ония лексуса РЦ-Ф!! От колко време му гледам ревюта срещу М4 и е меко казано зле, че то си е направо трагично. 2 тона срещу към 1400 на БМВ. Ама японска работаОт друга страна изглеждаше супер комфортен, но много муден. Сигурно и тва ще е същото.Да не забравяме че Май месец идва новия C63, а и от Ауди трябва да се напънат малко с разработката на РС5, но квото и да си говорим тея японски спортисти са на светлинни години от истинските коли.
  • #14
    с две думи С4 е ( преди 9 години )
    ***, но упорит! то иначе как да караш неква френска бангия!?
  • #13
    до С4 ( преди 9 години )
    Вел Стис е технологично идентичен с Нисан Максима, така както Примера П12 е технологично идентична с Лагуна 2.Различни са ламарините и интериора. Това го направиха, след като Рено и Нисан си размениха акци.За дизела на Вел Сатис не знам, но 3.5 бензина си е японски отвсякъде, основен за Максимата в САЩ.Даже по това време беше в десятката на ДВГ - някяква щатска класация.
  • #12
    C4 ( преди 9 години )
    Точно за 3.0 дизел говорех А 3.5 първо се слага на Рена (кода е е друг но обема е същия с точност до куб см, степента на сгъстяване е същата, пропорциите на цилиндрите са същите, впръскването на горивото е същото - блока е същия, само компютъра е различен)От 3.7 нагоре всичко си е японско там спор няма
  • #11
    Анонимен ( преди 9 години )
    Motora e V9X и е на Рено, но е дизел, а тук говорим за бензинови мотори за които неукия С4 се опитва да се направи, че много знае, но нещо никак не му се получи. Да си гледа там френската бангия на която се е кръстил и да не се прави на открехнат за другите марки!
  • #10
    Анонимен ( преди 9 години )
    С4,Пишеш невероятни глупости. Я пак хубаво, ама много хубаво потърси и прочети тези двигатели на кого са! Исках да м кажеш кодовете, но се направи на мотика. Е аз ще помогна на невежеството ти:Nissan VQ двигатели. Дизела Dmax V6 3.0 dCi е на Исузу. Хайде другия път, като вземеш да си съчиняваш да бъдеш, малко по-убедителен и да подкрепиш думите си с нещо!
  • #9
    Анонимен ( преди 9 години )
    двигател от 2001ва ще излиза пак през 2015 :-)
  • #8
    С4 ( преди 9 години )
    3.0 и 3.5 - имат еднакви физически параметри и се появяват 2001 във Вел сатис и Еспас, а 2002 при Инфинити
  • #7
    до: С4 ( преди 9 години )
    Я ни светни за японските доработки на френски двигатели! Дай да ги видим тези двигатели за които говориш! Наистина ми е интересно да кажеш кои са. Дай им кодовете, щом си толкова навътре в нещата!
  • #6
    Анонимен ( преди 9 години )
    на кой точно v6 френски бензинов мотор може да е доработка? Франсетата не наблягаха ли на малолитражки и фабрики за сажди ?
fallback
Последни