fallback
Коментари ( 44 )
Напиши коментар
-
#14
Мисля че ако почната да го сглобяват в Румъния, ще могат да свалят към 62% от цената.
-
#13
Помисли си пак 1. инфинити е на 25 годнини - не е особено млада2. Инфинити върви на равно с Аглока - слабо. Лексус засрамва по разцтеж и двете (справка економист.ком)3. Фабрика на инфинити в Япония няма Произвеждат се основно в Америка, а долара е скъп (справка блумберг.ком и карсдирект.ком)Не знам колко е добър сервиза но основата на рекламната им кампания е че ако ти се счупи получаваш заместващ автомобил
-
#12
Щом това е премиум марка значи Файтона е два пъти по премиум.
-
#11
Аз пък не съм казвал ,че отричаш автомобила.Истина е ,че и Трабант ще свърши работата ама не е в това въпроса.
-
#10
Защото инфинити е сравнително млада марка. А ако имаше повече акъл, щеше да цъкнеш в нета и да прочетеш за нея в последните години, как е премиум марката с най-голям растеж ! Инфинитата все още се правят само в Япония и са с такава цена заради ниската йена и ФАКТА, ЧЕ НЕ надуват цените като немците. всеки, който се е качвал в инфинити знае, че лукса там е на изключително ниво, сервизът им е най-добрия в България и куп други предимства, като цена гаранция и екстри за тия пари.
-
#9
Едно въпросче за Инфини - защо този супер здрав и луксозен японски бранд предлага топ модела си на цената на средно БМВ 5ца и БМВ само в Европа продава повече коли от Инфинити в цял свят
-
#8
Това подстрекателче под мен е най-големия *** тук.Все да направи интрижка...такива в живота колко бой ядът ама тука няма как.
-
#7
Немските разпадащи се кашони изглеждат като магарешки каруци пред това съвършенство.
-
#6
Писах, че и кола за 50К ще ти свърши същата работа, а не че от колите няма смисъл. Ама комплексари в БГ дал господ. Лошото е, че ще съдерат по 3 кожи от някого, за да си начешат егото с Инфинити.
-
#5
какво цитираш customer report бе, измисляш си глупости да драскаш.Инфинити е марка с много високо качество. НА светлинни години от немските кашони.
31 - 40 от 44
първа < 1 2 3 4 5 > последна