fallback

Honda няма да пуска заместник на Accord

Популярният европейски модел на марката ще бъде спрян тази година

Европейският Accord. Снимка: Honda Honda спира продажбите на модела Accord в Европа и няма намерение да участва занапред в този пазарен сегмент, съобщава Automotive News Europe.Решението на японците е провокирано от намаляващите продажби в сегмента, който е доминиран от автомобилите на германските производители на премиум машини. "Безсмислено е да участваме в сегмент, в който дори най-популярните играчи, като Volkswagen Passat и Ford Mondeo, губят позиции срещу премиум предложенията BMW 3-Series и Mercedes C-Class", споделя пред изданието Леон Бранан, ръководител на британското подразделение на Honda.Honda въвежда Accord на европейските пазари през 1977 година, а през 1992 започва да го произвежда в завода си в Суиндън, Англия. След 2000 година станалият популярен със своята надеждност модел отново започва да се произвежда в Япония. Скъпата йена и транспортните разходи не позволяват на Honda да се бори успешно с по-достъпните като цена европейски предложения.Така се стига до 2014 година, когато европейският Accord реализира пореден спад в продажбите си - с цели 19% до едва 3453 продажби, сочат данните на JATO Dynamics.Общите продажби на марката е Европа през годината достигат 133 268 (спад с 5%), калкулирайки пазарен дял от 1%, става ясно от статистиката на ACEA.За настоящата година обаче японците предвиждат ръст в продажбите си на континента, подпомогнат от новото поколение на кросовъра HR-V, който ще бъде наличен от пролетта. Също през тази година ще бъде пуснат и обновеният CR-V, който е най-добре продаваната машина на марката в Европа.

Тагове: Honda Accord
fallback
  • #24
    Анонимен ( преди 9 години )
    Автомобилът няма слаби страни....Само неотварящи се при нужда еърбеци...
  • #23
    Дошо ( преди 9 години )
    Ми сега ако спрат и църцивика - отгде ше му зимам резервни части, а!? Бах маа му - пак се набутах до ушите в ориза!
  • #22
    инженера ( преди 9 години )
    Това е нагледен пример как инженерите са си свършили перфектно работата, но икономистите ги провалят. Цялата икономическа политика на компанията е прекалено мудна, тромава и дървена. Трябва им повече гъвкавост и лавиране. По време на криза всички смъкват цените, а Хонда ги държи високи. Не става да отидеш да си купуваш кола, да имаш в сметката си повече пари от цената на колата, но при запитване за отпущане на кредит от банката на Хонда те да отказват кредита. В Европа икономистите са им дървари
  • #21
    evgobul ( преди 9 години )
    ...jalko naistina, xybava kola e...
  • #20
    инженера ( преди 9 години )
    Акорда с супер. Много по-добро предложение от повечето. Самата кола няма слаби страни. На външен вид е доста атрактивна, а не скучаан, като немските събратя. Има обаче един проблем при Хонда. Много пъти съм писал за него и ще го повторя. Това е ценовата им политика. Цените на колите са им много високи. Не лавират и нямат гъвкава ценова политика. Не правят отстъпки и няма намаление в шоурумовете им. Банката на Хонда е зле в смисъл, че лихвите при финансиране са големи и често не отпущат заеми.
  • #19
    Анонимен ( преди 9 години )
    Да за това си стоиш "стойностно" в сервиза на ВАГ, докато пишеш глупости от телефона в тоя форум, за да се приобщавате "сервизните абонаменти" към нещо общо.
  • #18
    Хондьо ( преди 9 години )
    Грозен,чуплив,с евтина пластмаса,слаби мотори,архаични екстри,тесен вътре ***.Никой не е луд да предпочете това извращение пред немските уникални машини
  • #17
    Анонимен ( преди 9 години )
    Да не говорим, че подобно увеличение на мощността, просто ей така софтуерно, води до намаляване на ресурса на двигателя и системите, както и до увеличаване на вредните емисии. Иначе в гаража на бай *** може и 400 коня да ти я направят, ама това не е сериозно за един производител, който трябва и се стреми да спазва еко нормите и да постигне перфектния баланс между вървене и разход на гориво, както и ресурс на двигателя
  • #16
    Анонимен ( преди 9 години )
    То така става софтуерно двигателите ги правят 200к.с. и 260 к.с. и ги монтират на квото им падне? Точно затова немските автомобили при равни коне са по-бавни от японските - там всичко е на конвейр и масовка, а при нормалните марки за всеки модел и двигател има различни настройки на двигател, трансмисия и още много елементи. Демек ако искаш да предлагаш качествено трябва да изпипаш нещата, още повече само немците си мислят, че има понятие, като "Спортен дизел вариант". Искаш вървеж - бензин.
  • #15
    Анонимен ( преди 9 години )
    не е така Дошо виж Toyota купува от BMW но пак спира модел ,явно говорим за друго
fallback
Последни