fallback

Honda няма да пуска заместник на Accord

Популярният европейски модел на марката ще бъде спрян тази година

Европейският Accord. Снимка: Honda Honda спира продажбите на модела Accord в Европа и няма намерение да участва занапред в този пазарен сегмент, съобщава Automotive News Europe.Решението на японците е провокирано от намаляващите продажби в сегмента, който е доминиран от автомобилите на германските производители на премиум машини. "Безсмислено е да участваме в сегмент, в който дори най-популярните играчи, като Volkswagen Passat и Ford Mondeo, губят позиции срещу премиум предложенията BMW 3-Series и Mercedes C-Class", споделя пред изданието Леон Бранан, ръководител на британското подразделение на Honda.Honda въвежда Accord на европейските пазари през 1977 година, а през 1992 започва да го произвежда в завода си в Суиндън, Англия. След 2000 година станалият популярен със своята надеждност модел отново започва да се произвежда в Япония. Скъпата йена и транспортните разходи не позволяват на Honda да се бори успешно с по-достъпните като цена европейски предложения.Така се стига до 2014 година, когато европейският Accord реализира пореден спад в продажбите си - с цели 19% до едва 3453 продажби, сочат данните на JATO Dynamics.Общите продажби на марката е Европа през годината достигат 133 268 (спад с 5%), калкулирайки пазарен дял от 1%, става ясно от статистиката на ACEA.За настоящата година обаче японците предвиждат ръст в продажбите си на континента, подпомогнат от новото поколение на кросовъра HR-V, който ще бъде наличен от пролетта. Също през тази година ще бъде пуснат и обновеният CR-V, който е най-добре продаваната машина на марката в Европа.

Тагове: Honda Accord
fallback
  • #64
    Who Cares ( преди 9 години )
    User - cenite posocheni ot teb za Honda sa vsyshtnost cenite za Acura. Bazisnata cena na Accord 2015 e okolo US $ 22,000.
  • #63
    Who Cares ( преди 9 години )
    yaroslav_stanchev slozhih ti plius, no dvigatelite na US Honda Accord i syotvetnata US Acura TLX sa razlichni. Acura e luksozniia brand, koito e dosta po-skyp. Tova na snimkata e US Acura TLX 2015 s emblema na Honda. Honda Accord 2015 izglezhda mnogo po-razlichno. Ne znam cenite na evropeiskiia Accord, no koi ne bi si kupil Acura na cena na Accord?
  • #62
    Who Cares ( преди 9 години )
    Uchudvashto, Honda Accord e nai-dobriiat i nai-dostypen familen sedan v USA. Edinstven sypernik v momenta e Mazda 6, koiato obache niama syshtata istoriia na nadezhdnost i se preprodava mnogo po-nisko. Kato pribavim i lipsata na dylgotraen test direktno otpada ot syrevnovanieto.Moiat Accord 2007 ne go zameniam za nov - uskoriava po-byrzo ot model 2015, a moshtnostta mu e samo 166 k.s.
  • #61
    Анонимен ( преди 9 години )
    Няма какво да сравнявам.Огледай какво в Хайлайн го няма в Ексекутив.При единия има неща които се доплащат при другия и обратно. Нещата са изравнени.Модерно изглеждащия Акорд ти написах колко му е дървен багажника на комбито. Отдавна в този клас не бях виждал серийно климатик, но и това доживях, бензиновия Акорд е именно такъв. Нататък и не четох екстрите.При пасата тризоналния климатроник е сериен още от ниското ниво...Карал съм Б4,карал съм и Б6.Разликата е огромна.Б4 си се чупи повече от Б6
  • #60
    Анонимен ( преди 9 години )
    хубаво разгледай екстрите на Акорда и Пасата! Като го направиш, ела пак да си говорим! Пасата е като обран бостан и почти всичко се доплаща, ако искаш да го имаш. Да не говорим, че с такава скучна, пенсионерска визия е като кола от миналия век пред модерно изглеждащия Акорд, който вече е на доста години модел. За техника, качество и надеждност няма да говорим, защото там Пасата е много, много зле. Последния добър Пасат, който е излизал е Б4.След него всичко е ***.
  • #59
    Анонимен ( преди 9 години )
    хахА ехати сравнението направи - едното пред спиране другото чисто ново? Ами и двете са чисто нови, модела не е спрян и не е карана тази кола, така че акорда е много по-добрия вариант:1во е мнооооого по здрав и надежден със сигурност ще ти спести много разходи по поддръжка в сравнение с разпадащия се Пасат с тоя бъгат 2.0 спрял куц кон.2ро екстрите в акорда в това ниво на оборудване са повече ( дори не броят за екстра колана и оборотомера, като в пасата!)3то Хонда държи мн. остатъчна цена!
  • #58
    Анонимен до С! ( преди 9 години )
    Акорд 2.2 i-DTEC Executive 64990лв намален на 57000лв Пасат Highline 2.0TDI BMT 56000лвНа това му казваш, че няма разлика ли! Едното модел пред спиране, другото чисто нов и по евтин с 14%. Екстри приблизително еднакви. Има известни плюсове и минуси при съответните модели
  • #57
    Анонимен ( преди 9 години )
    Ще ги спират. Нормално ли е бомбетата на задното окачване на комбито да заемат половината багажник!Също за комбито, няма толкова грозно и недодялано като Акорда, набор около 2006г. Прилича все едно е пришитоКъсно изкараха дизел!По скъпи с около 15-30% от конглокентните коли!За европейския пазар е нормално да бъде спрян модела
  • #56
    User ( преди 9 години )
    След 1991 год през 5-6 години смених 4 японски автомобила втора употреба и освен за консумативи не ми се е налагало да влизам за друго в сервиз. Всеки има някакъв опит с марките и добре би било откровенно да го сподела, а не на принципа "моето е най-доброто". Немски автомобил не съм притежавал, знам от приятели, познати и за съжаление отзивите не са от най-добрите. Личната ми информация се подтвърждава и от WhatCar, Warranty Direct, Consumer Reports, а дори и от AutoBild и ADAC.
  • #55
    Анонимен ( преди 9 години )
    С Honda удоволствието е на максимум!
fallback
Последни