fallback

Tesla Model S записа още един световен рекорд

Електромобилът постигна най-добро време в драг състезание

Версията със задвижване на четирите колела на седана Tesla Model S – P85D с мощност 700 к.с., стана най-бързият електромобил на планетата. Изданието StreetCarDrags съобщава, че автомобилът е поставил нов световен рекорд на американската писта Palm Beach International Raceway. Снимка: StreetCarDrags Седанът на Tesla е изминал разстоянието от ¼-миля (402 метра) за 11.6 секунди. Скоростта на машината в края на дистанцията е била 184.4 км/ч. По този начин автомобилът е подобрил собственото си постижение от преди две години, когато премина отсечката за 12.7 секунди. При предишното състезание Model S спечели срещу Dodge Viper SRT 10, който разчита на мощност от 500 к.с. Сега съперник на електромобила е бил Dodge Challenger Hellcat, оборудван с атмосферен 6.2-литров V8 двигател, развиващ 707 к.с. Заради грешка на състезателя, съперникът на Tesla изостава на старта и изминава трасето за 17.4 секунди. Според техническите си данни модификацията P85D ускорява от 0 до 96 км/ч (60 мили) за 3.2 секунди. По време на поставянето на рекорда, измерването с помощта на комплекса VBox е показало по-добро постижение – 3.1 секунди. Резултатът на модела на Tesla официално е потвърден от NEDRA – Националната асоциация за електрически автомобили, участващи в драг-състезания.  

 

 

Тагове: Tesla Model S
fallback
  • #32
    Анонимен ( преди 9 години )
    Освен това дори да увеличат достатъчно ресурс и пробег и да намалят цената пак остава въпроса със зареждането.Иначе както казах дай боже след 10 години да сме само на електрички - да са евтини и практичниНо до тогава аз от обикновените хибриди не виждам смисъл и чакам Теслата да пропави пътя
  • #31
    Анонимен ( преди 9 години )
    Това че са поставени цели не означава че ще бъдат постигнатиТе през 80-те искаха да направят самолет 2 пъти по-добър от конкорд във всички отношения и за малко Боинг на фалират за това. Също през 90-те обещаваха вече да караме водордни кили ама и такива не виждам по улицата.Америка печели толкова много пари от търговия с нефт така че тях не ги устройват електромобили. А за това колко пари наливат от Близкия изток в Америка да карат на бензин е друга тема
  • #30
    Анонимен ( преди 9 години )
    най ме кефи като вагенското фенче обяснява високите технологии хахахахахаха! птич - пали на баща ти нафтовата печка и отивай за хляб, че ако изтървеш селския магазин ше отвори чак другата седмица :):):)
  • #29
    до този със сметките ( преди 9 години )
    Да не си инженер в Панасоник та да знаеш какво ще стане с батериите след 5 години. Особено както технологията на литиево йонни батерии не нова (от 80-те) и от доста време се работи по нея. За 35 години не са докарали такъв заряд ти 5 години го очакваш. Освен това батерия с такъв капацитет ще се зарежда 1 седмицаСилно се надявам да си прав, за да доживеем евтини електрички с добър обсег, но много силно се съмнявам
  • #28
    Анонимен ( преди 9 години )
    Не знам дали има такъв факт за модел S макар че е много вероятно да е така (едва ли КПД-то на двигателя е еднакво във всички диапазони та както и да го караш все еднакво да харчи) но видяхме че Тесла Роудстър като я караш както се кара такъв автомобил и умира за нула време
  • #27
    Анонимен ( преди 9 години )
    "А бе а тия от тесла що премълчават факта че при движение с такава скорост батерията щи държи 30км."Защото такъв факт няма! Затова пък ти много държиш да изтъкнеш факта, че си кух като хралупа!
  • #26
    сър пичук ( преди 9 години )
    А бе а тия от тесла що премълчават факта че при движение с такава скорост батерията щи държи 30км.
  • #25
    Анонимен ( преди 9 години )
    "в момента батерия с която се минават 130 километра с зареждане и живот над 160 000 километра е 5600 евро и се очаква през 2020 да е минимум 2 пъти по-евтина така че да речем с 20 000 евро батерия през 2020 ще минаваш 900 км и живот около милион километра и за да я сменяш на 2-3 години ще трябва да караш по над 1000км на ден но едва ли ще побереш такава батерия в кола по-скоро в някой ТИР"Ти съсвсем го обърка със сметки фенът, той едва до 10 може да брои, защото толкова му е АйКю-то! :)
  • #24
    Pa4eka ( преди 9 години )
    По-спокойно с коментарите... Hellcat-а прави 1/4 миля за 10.8, тва че шофьора е някъв където за първи път кара кола със задно е отделен въпрос !
  • #23
    Анонимен ( преди 9 години )
    3. Да продължа за батерията- Тесла дава 8 години гаранция, без значение от пробега и виж има много собственици, споделящи впеяатления, направили по 100-200 К км с техните Тесли и не се оплакват от проблеми с батерията! Да сега е скъпа, защото нямат капацитет за производство на толкова много батерии, за това строят ГигаФактори-то за да з увелияат производството и намалят цената! ДО колото знам за Приус, батерията също се сменя на 9-10 година и е малко над 4000 лв! Все пак техн-та ще се развива!
fallback
Последни